- Pepene galben.
- Pepene roșu.
- Cum poți alege pepenele roșu? Cel galben e mai bun, mă ceartă el.
- Nu, nu este adevărat, cel roșu are un gust perfect.
- Cuvântul perfect e foarte relativ.
- Toate cuvintele pot fi foarte relative.
- Nepoata regizorului, nu poți da dreptate nimănui.
Îi apăs ușor pe vârful nasului cu degetul.
- Tu nu ai dreptate, asta e problema.
Acesta îmi prinde mâna și o sărută scurt. Mi-o retrag imediat și îmi încleștez maxilarul.
- Ce faci?
- Păi, bine, pe lângă lac, tu ce faci?
- Shin Sun, îl împing ușor de braț, care e problema ta azi?
- Tu ești. Dar nu tocmai ca o problemă, spune amuzat.
- De ce te comporți de parcă ești beat?
- Eu? Am băut doar cafea. Îmi dă energie. De fapt, noi așa ne-am cunoscut. Te-ai ciocnit de mine-
- Nu vreau să aud asta, îi zic și îmi așez mai bine hanoracul pe mine.
- Îți este frig?
- Puțin (mai mult), realizez că nu am cum să ascund asta, așa că mă dau de gol.
- Am o geacă în mașină.
L-aș întreba dacă nu putem doar să mergem acasă, dar și eu vreau să mai petrec timp cu el, acum când sunt curioasă dacă ceea ce am văzut este adevărat sau nu. Nu, de fapt, asta nu e treaba mea.
- La ce te gândești? Întreabă acesta după ce îmi așază geaca pe picioare.
- Shin Sun, prietena ta nu are o problemă cu faptul că noi suntem amici? Am spus-o foarte repede, pentru că îmi era frică că mă voi corecta pe drum și voi întreba altceva.
- Prietena mea? Cine?
- Fata aceea blondă. Uite, știu că nu e treaba mea, dar-
Nu am mai apucat să spun nimic, căci mi-am trezit buzele încălzite de ale sale. S-a depărtat mai apoi brusc de mine.
- Ea nu este prietena mea, am fost împreună în trecut și a vrut să ne împăcăm, dar am refuzat-o, a spus-o într-un suflet.
L-am privit agitată. Nu a trecut mult de când ne-am împrietenit, de ce a făcut asta? Stai, și el mă place? Nu înțeleg.
- Vreau să te cunosc mai bine, Olivia. Sper că nu te-am speriat, îmi apucă mâna în palma sa, dar eu mi-o retrag ușor.
De ce am făcut-o? E prea brusc.
- Ce-ar fi să fim prieteni deocamdată, îi zâmbesc. Nici nu am trecut bine peste situația cu Joe, îmi pare rău.
Pare prostesc, dar în timp ce îi spuneam asta, realizam că este adevărat, și pe lângă asta, mai este și oboseala mea psihică. Am nevoie de o pauză, dar nu îmi permit una deocamdată.
- Da, să o luăm ușor, a spus acesta și mi-a oferit o îmbrățișare. Am simțit însă, că a fost distant mai apoi, dar chiar nu știam ce să fac. Am nevoie doar de liniște, deocamdată.
- Să ai o seară liniștită, mi-a zis, odată ce am ajuns în fața casei mele.
I-am făcut semn din cap afirmativ, dar nu știam de ce.
- Apropo, ai fost drăguță azi, mi-a șoptit aproape de ureche.
Am luat-o la fugă până la ușa apartamentului.
Odată ce am ajuns sus, am început să sar de fericire prin casă.
***
Următoarea zi, am realizat cât de aproape sunt de a începe școala de dans, iar eu nici nu am mai avut timp să exersez. Am profitat de timpul liber de până să plec spre librărie și am dansat. Pot spune că mă simțeam al naibii de obosită după încălzire, dar am continuat și mi-am așternut toate sentimentele în câteva mișcări. Am înregistrat cele mai reușite mișcări și am decis să le repet de câte ori voi avea ocazia. Este un examen important pentru care nu am avut timp să mă pregătesc.
- Olivia! mă întâmpină Biss, odată ce intru în librărie.
- Bună, Biss, Cristal!
Le fac semn că revin imediat și merg să mă semnez de venire. Schimb câteva vorbe cu șefa mea și mă întorc la treabă.
În timp ce eu eram la casă, iar colega mea stătea la calculatorul din dreapta și ridica cărți pe site-ul librăriei, Biss aranja niște figurine rătăcite.
- Este atât de frumoasă, spune Cristal de-o dată și o observ cum se uita pe telefon la o persoană care îmi părea foarte cunoscută.
- La ce te uiți?
Mi-a arătat ecranul telefonului și am sesizat că nu doar îmi părea cunoscută.
- Este actrița principală din serial, am spus, mai tare decât voiam.
- Da, a jucat în mai multe seriale. Nu știu cum se menține atât de frumoasă.
Am surâs. Mi-am amintit brusc de faptul că Shin Sun și aceasta s-au sărutat ieri.
- Poți căuta dacă are poze cu-
- Yong Sun? completează ea propoziția.
- Da, îi spun și întâmpin primul client.
Scanez fiecare produs și încasez banii oferiți, ca mai apoi să o privesc pe Cristal.
- Nu mai au poze împreună de un an, spune aceasta, însă are foarte multe poze cu ea, îmi zice și îmi oferă telefonul său.
- Chun Hei?
- Da. Se pare că sunt prietene bune.
- Dumnezeule, spun când realizez în sfârșit motivul pentru care Kitty s-a tot luat de mine. De aceea avea ceva cu mine! Cine ar fi crezut...
- Așa se pare. Hei, vrei să ne uităm pe profilul lui Yong Sun?
Rămân puțin pe gânduri și în amintesc de aseară.
- Te-ai înroșit, știam eu, se întâmplă ceva între voi, spune cu un zâmbet imens pe față.
- Foarte puțin, surâd.
Deja ziua mea a devenit mai bună. Se pare că Shin Sun a spus adevărul când mi-a povestit că relația dintre el și blondă e de domeniul trecutului. Și a spus-o atât de repede, încât aveam impresia că a inventat o minciună. Oare a vrut să devenim prieteni pentru că mă plăcea?
M-am uitat pe profilul său de pe una dintre rețelele de socializare și am observat că este, într-adevăr, foarte iubit de fani. De asemenea are și multe poze de la ședințe foto, însă chiar și așa, nu erau la fel de multe pe cât mă așteptam.
CITEȘTI
Ca într-un film de dragoste
Short StoryOlivia lucrează într-o librărie, loc în care nu are un venit prea mare, dar mediul este primitor și o determină să rămână. Deoarece are nevoie de bani pentru o școală de dans, devine angajata unchiului său, loc unde îl întâlnește pe Shin Yong Sun. A...