Hello, it is me.
V první řadě se omlouvám že jsem se na tenhle profil na tak dlouho vybodla. Nejdřív mě to přestalo bavit, pak jsem uvažovala že bych se vrátila ale bylo mi to trapný, pak sem ztratila heslo, když jsem si ho po dlouhé době obnovila, pořád mi to bylo trapný a zrovna včera jsem se sem omylem přihlásila a koukám že mám přes 600 upozornění a že tahle knížka má 48.8K přečtení!!!
I mean, what??
Po takové době mé neaktivity a vy si to pořád čtete? A co víc chcete pokračování?
Takže napřed všem děkuji za podporu i když sem na vás házela bobky.
Ale co si budem, můj život se obrátil vzhůru nohama, je to totální chaos a nevím co mám dělat.
Ne, nebojte nebude to můj osobní deníček.
(Vlastně jsem i zvědavá jestli si tohle někdo po tak dlouhé době přečte)
O co teď ale jde.
Mám tu dvě věci které chci probrat.
1. Je to samozřejmě budoucnost tohoto profilu.
Tento příběh bych i možná ráda dopsala.
Ale třeba takový Summer in Sunsethills bych předělala (co si pamatuju měla jsem tam drobné potíže, takže to chce komplet předělat)
Otázkou však je, jestli by o to někdo vůbec stál.
Ano, vidím že i teď si to čtete, avšak má to cenu? Už dávno si nepamatuji jak jsem plánovala konec tohoto příběhu (nebo jen mlhavě) a myslím si, že alespoň trochu se můj styl psaní změnil (doufám). Nebo se alespoň změnil můj pohled na svět a na tento příběh (to vím jistě). Proto se vás ptám, má to vůbec cenu? Chcete pokračování i za těchto podmínek?
Dejte mi prosím vědět.
2. Věc ohledně mé ostatní tvorby
Je tu ještě jeden důvod proč jsem vlastně s tímto profilem přestala. A to se týká i mé osobní tvorby.
Jde o to, že mám i další profil na který píšu. Akorát tam jsou mé osobní věci (teď ve formě rozepsané, nikoliv vydané, z určitých důvodů).
Už několikrát jsem tu svůj profil propagovala ale odezva byla nulová.
A mě došlo, že toto čtete ne pro můj styl psaní, ale proto, že je to příběh o Lokim. A já vám dávám vesměs to, co chcete. Nový příběh s Lokim.
Tím chci říct, ano, miluji Lokiho i Toma Hiddlestona, ale moje osobní tvorba je pro mě také důležitá. A člověka zamrzí, když mu dojde, že moje osobní díla nikoho nezajímají.
Tím vám samozřejmě nenařizuji, aby jste četli i moje další knihy, ale kdyby šlo se alespoň podívat a napsat co si o tom myslíte, člověka by to vážně potěšilo.
Proto můj další profil se jmenuje Arintiana a brzy začnu vydávat i tam, takže pokud má někdo rád mou tvorbu nejen kvůli Lokim a Tomovi ale líbí se vám i můj styl psaní, rozhodně se podívejte (brzy vydám první kapitolu, slibuji).To bude asi tak vše.
Dávám tomu týden, pak tuhle kapitolu smažu.
Proto věřte, že osud této fanfikce, tohoto profilu a vlastně celkově můj spisovatelský osud je ve vašich rukou.
(Prosím neberte to tak že vás k něčemu nutím, pokud si nechcete mou další tvorbu číst nedělejte to. Jen když už jsem tady, vyleju si trochu srdíčko a udělám si menší reklamu)Vaše znovu oživlá
Hiddlestonerka
ČTEŠ
Vězeňkyně
RastgeleV Asgardské věznici se jednou narodilo dítě. Nechali ho tam. Z dítěte vyrostla dívka jménem Moya. Jednou se seznámila s Lokim. Netušila kdo to byl, nevěděla co spáchal. Viděla jen muže, který byl tisíckrát hezčí než ti špinavý grázlové všude kolem n...