Y/n:
Heräsin aikaisin aamulla hieman huonosti nukutun yön jälkeen. Olin todella väsynyt. Olimme menossa parhaan ystäväni Emman kanssa blind channelin keikalle.
Nousin ja menin laittaman itselleni aamiaista. Söin yhden leivän koska en jaksanut laittaa muutakaan aamupalaa hehe. Kuuntelin musiikkia. Vaihdoin vaatteet ja otin kaiken tarpeellisen mukaan. Emma tuli hakemaan uudella autollaan minua.
Kuuntelimme koko matkan musiikkia ja lauloimme. Hymyilimme koko matkan. Olimme molemmat todella isoja faneja. Ei ollut epäilystäkään ettemme olisi menossa eturiviin. Olimme tehneet eväitä mukaan jotta jaksaisimme odottaa monta tuntia.
Saavuimme keikka paikalle. Siellä oli muutamia ihmisiä jo odottamassa mutta ei onneksi kovin paljoa. Kyllä me eteen pääsisimme. Keikkaan oli vähän yli 6h aikaa. Kirjoitimme tussilla isolle kartongin palalle kaikkea mikä liittyisi heihin. Emma oli ottanut kajarin mukaan josta kuuntelisimme ihan täysiä musiikkia ja laulaisimme niitä muiden fanejen kanssa jos he vain tulisivat siihen mukaan.
Olimme hengailleet hetken aikaa siellä ja paikalle oli tullut jo aika paljon porukkaa. Päätimme laittaa musiikkia. Todella monet alkoivat laulaa meidän kanssa ja se oli todella hauskaa.
Paikalle saapui musta auto jonka sisältä tuli Niko, Joel ja Olli. Aloimme kiljumaan. He tulivat moikkaamaan meitä. Olivat ilmeisesti kuullut meidän musiikin. Joel katsoi minua suoraan silmiin hymyillen. Katsoin tietenkin takaisin. Sain heidän kanssa yhteiskuvan joka oli todella hieno.
Joel:
Kuulimme kun meidän fanit lauloivat. Päätimme mennä Ollin ja Nikon kanssa moikkaamaan heitä, koska meno kuulosti niin hyvältä.
Kiinnitin huomiota eniten erääseen todella kauniiseen naiseen. Hän oli vaan niin kaunis. Hän ja hänen kaverinsa halusi meidän kanssa kuvan ja tottakai me otimme. Katsoin varmaan koko ajan häntä. Toivottavasti Niko ja Olli eivät nähneet sillä en jaksais niiden ärsyttämistä.
Kun keikka alkoi näin tietenkin heti ensimmäisenä tämä upean naisen. Yritin olla kiinnittämättä häneen hirveästi huomiota sillä halusin huippu keikan.
Y/n
Vihdoin keikka oli alkamassa. Juoksimme Emman kanssa täysiä lavan eteen ja pääsimme onneksi eturiviin.
Lavalle juoksi ekana Tommi ja Aleksi. Heidän jälkeen tuli Joonas ja Olli ja viimeisinä tottakai Niko ja Joel. Olin niin onnellinen. Heti kun he tulivat lavalle tuli sellainen olo että olen vihdoin päässyt kotiin. Perheeni luo.
Keikan jälkeen jätkät tulivat vielä moikkaamaan meitä. Joel antoi minulle jonkun lapun missä oli puhelin numero ja siinä luki "soita mulle niin nähään joku päivä." Emma ilmeiseti näki myös tämän lapun ja kuiskasi korvaani "uuuuu!" Hymyilin. Mitä tämä tarkottaa? Haluuks Joel oikeesti nähä mua!! Miten pystyn olee sen seurassa normaalisti kun oon kuitenkin sen suuri fani. Alan varmaan kiljumaan kun nään sen taas ja en tiiä mitä sanon. Olin ihan paniikissa jo etukäteen.
Lähdimme Emman kanssa. Menin hänen luokse yöksi koska en halunnut mennä yksin kotiin. Emma kannusti minua soittamaan tai laittamaan viestiä Joelille. Laitoin hänelle viestiä että millon voitaisiin nähdä.
Joel:
Keikasta oli jo 2h aikaa. Niko tuli luokseni ja antoi puhelimeni minulle "joku on laittanu sulle viestiä." Siinä luki "haluisitko nähdä joku päivä. Oon siis se tyyppi jolle annoit keikan jälkeen sun puhelin numeron :)." Aloin väkisin hymyilemään. "Mikäs nyt noin hymyilyttää?" Aleksi sanoi leikkisästi. Hän tuli viereeni ja katsoi viestin. "Uuuu yhellä taitaa olla kohta muija kainalossa." En voinut olla hymyilemättä. Kaikki sanoi yhteen ääneen "Uuuuuu." Tottakai halusin nähdä häntä joten vastasin "joo olis tosi kiva nähä."
Y/n
Joel halusi nähdä ja olin aivan liian iloinen mutta olin myös paniikissa. Mitä laittaisin päälleni? Entä jos Joel alkaa vihaamaan mua? Mitä mä teen?! Toistin näitä kysymyksiä päässäni ja kysyin niitä muutaman kerran Emmaltakin joka yritti rauhoitella minua. En edes tiennyt missä tai millon näkisimme mutta olin nyt jo näin paniikissa. Jänniittääköhän Joelia?
YOU ARE READING
Joel hokka // rakkautta ensi silmäyksellä
RomanceMenet ekaa kertaa blind channelin keikalle ja Joel Hokka pitää sinua viehättävän näköisenä ja saat hänen numeronsa. Tuleeko tuosta takku päästä elämäsi rakkaus vai ei?