Rakkaus

45 2 0
                                    

Joel:

Olin avaamassa ovea kun kuulin Y/n sanovan "Joel, älä mee." Käännyin ympäri. Hän seisoi melkein takanani. Hänellä oli ilmeisesti vielä jotain sanottavaa. "Mä annan sulle anteeks jos lupaat ettei tää toistu enää ikinä" hän sanoi hymyillen.

Olin niin helpottunut. Menin halaamaan häntä. "Voi rakas, mä lupaan. En kohtele sua enää ikinä näin paskasti" sanoin helpottuneena.

Y/n:

Katsoin Nikoa ja hän hyökkäsi halaamaan minua. "Kiitos Niko. Ilman sua en olis välttämättä pystyny antaa Joelille anteeks." Halasin myös Aleksia "kiitos ale."

Halusin nähdä Tommin ja Joonaksen uudet tyttöystävät. Laitoin molemmille viestiä että voisivat tulla studiolle.

Ei mennyt kauaa kun he olivat siellä. "Tässä on mun tyttöystävä Noora" Joonas esitteli. Tommi esitteli myös omansa "tässä ois mun Miia." Tommi ja Miia katsoivat toisiaan ja suutelivat. Tuoltako mä ja Joel näytimme ensimmäisillä viikoilla?

Olihan tuo ihan helvetin söpöä. Tutustuin hieman Miian ja Nooran kanssa. He olivat todella kivan oloisia.

"Te saitte näköjään sovittua Joelin kanssa" Joonas sanoi iloisena. "Onneks saatiin" sanoin ja katsoimme Joelin kanssa toisiamme hymyillen.

"Missä te tapasitte?" Miia kyseli. "Mä olin noiden keikalla ja Joel piti mun ihan helvetin hyvän näkösenä." Kaikki nauroivat hetken jonka jälkeen jatkoin "Joel anto mulle jonkun lapun jossa luki sen numero ja jotain et soita tai laita viestiä niin nähään joku päivä. Mä päätin rohkeena laittaa tolle viestiä ja näimme yhessä hienossa ravintolassa. Siitä lähti meijän rakkaus tarina."

Suutelimme. "Siitä hetkestä kun näin sut siellä keikalla oon rakastanu sua joka ikinen sekunti aivan helvetin paljon" Joel sanoi erittäin romanttisesti. "Samoin" sanoin perään ja suutelin häntä. "Älkää nyt söpöstelkö liikaa" Nikolla taisi mennä vähän hermot meihin hehe.

Vietimme studiolla ihanaa aikaa yhdessä. Joel ehdotti, että voisimme lähetä bisselle. Mehän tietenkin lähdimme. Juttelimme ja nauroimme. Kaikki tuntui olevan taas hyvin. Ei ollut mitään syytä miksi elämä ei olisi kivaa. Olin parhaiden ystävieni kanssa pitämässä hauskaa.

Noorasta ja Miiasta tuli myös minulle todella tärkeitä lyhyessä ajassa. Noora ja Aleksi tulivat hyvin juttuun ja heistä tuli aivan parhaita ystäviä. Samoin Miiasta ja Ollista. Kohta Olli olisi kiinnostunut jommasta kummasta noista.

Meillä oli ollut todella hauska ilta. Menimme Joelin kanssa hänen luokse yöksi. Kävimme matkalla kaupassa ostamassa hieman iltapala ja aamupala tarvikkeita. Ostimme tottakai myös bisseä.

Joelin luona katsoimme vielä yhtä sarjaa ja joimme bisseä. Olin kaivannut tätä tunnetta kun saan olla Joelin kainalossa sohvalla, katsoa netflixiä ja vetää bisseä. Parasta. Onneksi mulla on Joel.

Otimme vielä iltapalaa ja menimme nukkumaan. Joel halusi tehdä jotain muuta kuin nukkua. Kyllähän se mulle kävi. Joel tuli viereeni ja alkoi suutelemaan kaulaani. Otimme toisiltamme vaatteet pois.

Nukahdin Joelin kainaloon. Ilta oli ollut ihana. En halua enää ikinä olla Joelin kanssa riidoissa. Ainoa hyvä puoli niissä on meidän sopimiset.

Heräsimme 11.30. Makoilimme sängyllä kuitenkin pitkään. Emme sanoneet oikeen mitään. Nautimme vain siitä että saimme olla toistemme kanssa. Hengitin Joelia ihanaa tuoksua.

Joel leikki hiuksillani. Hän teki minulle upean letin. Nauroin hänen upeille taidoilleen. Otin siitä tietenkin kuvan.

Pussasin Joelia poskelle ja nousin. Tänään ei onneksi tarvinnut mennä kouluun. Sain viettää aivan huippu päivän Joelin kanssa kotona. Katsoimme koko päivän sarjoja. Tilasimme tietenkin pizzaa. Ja joimme kaljaa.

Makoilimme illalla monta tuntia taas sängyssä. Teimme ehkä jotain muutakin sängyssä.

Joel hokka // rakkautta ensi silmäykselläWhere stories live. Discover now