Emma:
Olin yksin kotona kun Y/n oli poikien kanssa studiolla. Oli vähän tylsää olla siellä yksin. Y/n piti hauskaa mun exän ja sen kavereiden kanssa, kun mä olin yksin kotona. Okei, mä olin ilonen, että se ja Joel palas yhteen mutta silti. Olisin halunnut olla siellä mukana mutta Y/n ei ollut edes kysynyt multa.
Kuuntelin uuden biisin heti kun se tuli ulos. Se oli hyvä. Mua häiritsi vaan se, että Niko laulo siinä. En voinut olla itkemättä biisille. Kaikki muistot tulivat Nikon äänestä mieleen. Meillä oli ollu niin hyviä hetkiä, mutta ne oli nyt ohi. En ollu kuunnellu yhtään heidän biisejä meidän eron jälkeen. En ollu pystyny siihen.
Koko yö meni taas miettiessä mun ja Nikon muistoja. Meillä oli aina ollu niin hauskaa. Vaikka me erottiin yli kuukaus sitten niin silti kaikki tuntui yhtä paskalta kun seuraavana päivänä erosta.
Menin seuraavana päivänä Y/n luokse. "Oliks teillä eilen kivaa studiolla?" kysyin. Y/n jotenkin huomasi taas että olin surullinen asiasta. "Anteeks" Y/n sanoi. Ihmettelin miten Y/n huomasi musta näin helposti. "Mistä?" kysyin. Yritin esittää mahdollisimman paljon ettei mua olisi haitannu asia. Se ei kuitenkaan mennyt läpi.
Y/n halasi mua ja sanoi "mä lupaan etten enää jätä sua huomaamatta."
"Juu" vastasin. Olin hetken hiljaa ja jatkoin "ei se haitannu niin paljoo. Mulla oli vaan vähän tylsää yksin ja harmitti vähän ettei mua edes pyydetty mukaan."
Aloimme taas katsomaan sarjoja. Hetken päästä Joel tuli. Katsoimme kaikki yhdessä sarjoja ja söimme herkkuja. Kaikki oli nyt hyvin. Tottakai Nikosta en ollut päässyt yli vielä, mutta muuten kaikki oli hyvin. Mulla oli Y/n ja Joel.
Y/n ja Joel lähtivät illalla kotiin yöksi. Sain ekaa kertaa pitkään aikaan nukuttua hyvin. Nukuin varmaan 9h, mikä oli yllättävää.
Seuraavan päivän olin vaan kotona ja katsoin taas sarjoja koko päivän. Mitään kovin erikoista ei tapahtunu.
Y/n:
Aamulla heräsimme aika aikasin. Heräsimme molemmat samaan aikaan, koska mulla oli työpäivä ja Joel meni studiolle. Päätin mennä töiden jälkeen mennä katsomaan studiolle miten heillä menee.
Kuuntelimme musiikkia aamulla. Lauloimme ihan täysiä samalla kun teimme aamutoimia.
Olimme samaan aikaan valmiita, joten vein Joelin autolla studiolle. Ulkona oli -8 astetta, joten Joelin ei olis kovin kiva kävellä studiolle.
Työ päivä meni hyvin. Oli jotenkin tosi hauskaa koko päivän ajan. Menin studiolle ja Joel, Tommi ja Aleksi olivat jossain palaverissa. Niko soitti pianoa ja lauloi. Kuuntelin hänen lauluaan. Hänen ääni oli niin hyvä.
Ei mennyt kauaa kun palaveri loppui. Joel tuli mun taakse ja pussasi mua päähän ja sanoi "hei rakas." Katsoin häntä ja hymyilin.
Pojat tekivät kaikkea ja kun he olivat valmiita niin lähdimme Joelin kanssa kotiin. Menimme kaupan kautta, sillä kotona ei ollut oikeen mitään ruokaa. Päätimme tehdä tortilloita. Mulla oli seuraavat kolme päivää vapaata.
Menimme kotiin ja teimme ruokaa kuunnellen musiikkia. Seuraavana päivänä uuden biisin video julkaistaan. Menisin studiolle sinäkin päivänä.
Lauloimme, tanssimme ja teimme tortillat. Kun ne olivat valmiita, niin aloimme katsomaan yhtä sarjaa ja söimme samalla. Olimme yllättäen ostaneet myös kaljaa ja herkkuja.
Makasin Joelin kainalossa syöden suklaata ja juoden bisseä. Mun pää oli hänen rinnassa ja kuulin hänen sydämen sykkeen. Paras tunne ikinä.
Joel alkoi leikkimään hiuksillani. Olin toivonut ja odottanut tätä hetkeä niin pitkään ja nyt me oltiin siinä taas. Onneks.
Noin kuukaus meni todella hyvin. Joulu oli muutaman päivän päästä. Menimme Joelin kanssa kahdestaan Ouluun. Muut pojat menivät vanhemmilleen. Saimme Nikon vanhempien mökin. Me oltiin siellä viime vuonnakin, mutta siellä oli kaikki pojat mukana.
Koko auto matkan kuuntelimme musiikkia täysillä ja lauloimme täysillä. Helsingissä ei ollut yhtään lunta, mutta kun olimme menneet muutaman tunnin niin lunta oli jo aika paljon. Oulussa oli ihan vitusti lunta. Siellä oli niin kaunista.
Kannoimme kaikki kamat sisälle. Niitä ei ollut kovin paljoa, koska me ollaan siellä vaan 4pv.
Oli jouluaatto. Heräsin siihen kun Joel silitti päätäni. Katsoin häntä ja hänen hiukset olivat ihan sekasin. Ne olivat niin söpön näköset. "Sä oot niin söpön näkönen" sanoin. Joel naurahti.
"Hyvää joulua" hän sanoi hetken hiljaisuuden jälkeen. "Hyvää joulua" vastasin.
Joel nousi hetken päästä. Katsoin kun hän käveli huoneesta ulos. Kun en enää nähnyt Joelia niin otin puhelimen esiin. Laitoin Emmlle ja pojille "hyvää joulua!" Kaikki vastasivat myös "hyvää joulua!"
Nousin hetken päästä ja menin keittiöön. Siellä tuoksui niin jouluselta. Me oltiin laitettu kaikki lahjat edellisenä päivänä kuusen alle. Söimme aamupalaa ja katsoimme jouluelokuvan.
Lähdimme elokuvan jälkeen tekemään vähän lumitöitä, sillä mökin piha oli ihan täynnä lunta eikä siellä pystyny kävelemään kunnolla. Saimme jonkun verran raahattua lunta pois.
Olin viemässä viimeisiä lumia pois talon edestä. Joel tuli taakseni ja säikäytti minut. Säikähdin ihan helvetisti ja sanoin "heii!" Otin lunta käteeni ja heitin sen Joelia päin. Sehän meni sitten lumisodaks. Joel tönäsi mut isoon lumikasaan. Lunta meni ihan vitusti niskaan. Joel hyppäsi mun viereen ja aloimme nauramaan.
"Vois ehkä mennä takas sisälle" Joel sanoi. "Joo mennää. Mun takin ja paidan sisällä on ihan vitusti lunta" sanoin nauraen.
Lähdimme takasin sisälle. Söimme hetken päästä jouluruokaa ja avasimme lahjat. Loppu päivän olimme vaan sisällä lämpimissä vaatteissa ja katsoimme joulu elokuvia. Kuuntelimme myös joulumusiikkia.
YOU ARE READING
Joel hokka // rakkautta ensi silmäyksellä
RomansaMenet ekaa kertaa blind channelin keikalle ja Joel Hokka pitää sinua viehättävän näköisenä ja saat hänen numeronsa. Tuleeko tuosta takku päästä elämäsi rakkaus vai ei?