Emma:
Olin ollut koko joulun vanhempieni luona. Vanhempani asuivat aika lähellä Oulua. Y/n ja Joel olivat Nikon vanhempien mökillä.
Oli lähtö päivä. Joel ja Y/n sanoivat, että voivat tulla hakemaan mut. Menisimme kaikki samalla kyydillä Helsinkiin.
He tulivat hakemaan mut. Musiikki soi jo siinä vaiheessa ihan täysiä. Oli ihana joulu vanhempieni luona. Olimme syöneet hyvin, kuunnellu joulu lauluja, juteltiin, avasimme lahjoja ja katsoimme joulu elokuvia.
Helsingissä ei ollut vieläkään yhtään lunta. Siellä oli vana loskaa. Tiet oli kuitenkin aika liukkaat.
He veivät mut kotiin ja menivät itsekin kotiin. Purin matkalaukkuni ja lähdin Y/n ja Joelin luokse.
He olivat kuuntelemassa musiikkia ja purkamassa myös kantojaan. Siellä oli aina musiikit ihan täysillä. Autoin heitä vähän purkamisessa ja lauloimme yhessä.
Pojat tulivat samana päivänä kotiin vanhemmiltaan. Päätimme lähteä kaikki yhdessä juomaan. En ollut pitkään aikaan ollut heidän kanssa juomassa. Nikon takia. Päätin nyt vaan mennä sinne. Vitut Nikosta.
Olin mennyt kotiin valmistautumaan iltaa varten. Y/n ja Joel tulivat hakemaan mua. Molemmat näyttivät hyvältä.
Lähdimme yhdessä baarille päin. Siellä oli Joonas, Aleksi ja Olli odottamassa jo. Odottelimme hetken Nikoa ja Tommia. Toivoi ettei Niko tulisi, mutta on mun joskus pakko nähä se.
Ei kuitenkaan mennyt kovin kauaa. Näin kun Niko ja Tommi kävelivät meitä kohti. Niko katsoi mua kokoajan kun käveli meitä kohti. Pelotti.
Kun he pääsivät meidän viereen niin Niko ja Tommi moikkasivat meitä. Niko katsoi mua koko ajan mulkoillen.
Olimme olleet baarissa jonkun aikaa. Niko oli katsonu mua koko ajan. Mua alko ahdistaa se. Olisin halunnut lähteä kotiin, mutta mun oli pakko olla siellä. En halunnu vaikuttaa pelkurilta, joka perääntyy heti.
Tanssimme tanssi lattialla. Joel ja Y/n tanssivat kahdestaan lähekkäin. Ei mennyt kauaa kun joku tuli ottamaan mun vyötäröstä takaata päin kiinni. Käännyin nopeasti ja se oli Olli. Aloin tanssimaan hänen kanssa.
Niko näytti olevan vähän mustasukkainen, mutta se ei enää kiinnosta mua. Päätin etten aio koskea siihen äijään enää. Halusin mennä elämässä eteenpäin. Ehkä se kenen kanssa olisin onnellinen on Olli. Se oli ihan vitun ihanaa tanssia hänen kanssa.
Kaikki muut lopettivat tanssimisen yllättävän nopeasti. Me tanssimme loppu illan. Haimme välillä juotavaa. Ollin vieressä ei tarvinnut pelätä mitään. Pitkästä aikaa kaikki tuntui niin helpolta.
Lähdimme 4.00 kotiin. Menimme Joelin ja Y/n kanssa samaa matkaa kotiin. "Onks sulla ja Ollilla jotain juttuu nytten?" Y/n kysyi. Katsoin Y/n:ää nauraen. "Ei. Me vaan tanssittiin" vastasin. "Kyllä teijän välillä näytti olevan jotain muutakin kun vaan tanssimista" Joel sanoi. Se oli kyllä ollut ihan vitun ihanaa. En enää vastannu tuohon mitään.
Menin kotiin nukkumaan. Näin unta Ollista. En ollut ikinä ajatellut Ollista mitään tällästä. Miten yhden illan jälkeen kaikki tuntuu tältä? Mun varkaan pitää puhua sille mun tunteista. Entä jos se ei tunnekaan samoin? Entä jos se vaan ajatteli, että me tanssittiin?
Seuraavana iltana olin lähdössä Ollin luokse juttelemaan hänen kanssa. Olin puhunut asiasta Y/n:lle ja Joelille. He kannustivat mua menemään puhumaan Ollille. Päätin vaan mennä. Olin vähän epävarma, mutta mun oli pakko joskus puhuu sille, mitä mä tunnin.
Pääsin Ollin ovelle ja haukkasin happea ennen kun soitin ovikelloa.
Olli tuli avaamaan. Hän oli ilmeisesti juuri ollut suihkussa. Hänen hiuksen olivat märät. Ne olivat niin söpön näköset. "Moi" Olli sanoi. "Moi. Mä halusin puhuu sun kaa siitä eilisestä illasta" sanoin. Olli päästi mut sisään.
Menimme sohvalle istumaan. Olli toi mulle bissen. Hän oli ottanut itselleen myös bissen. Istuimme siinä hetken hiljaa juoden bisseä. "Mistä sä siis halusit puhua?" Olli kysyi.
Olin hetken hiljaa. "Eilen kun me tanssittiin" pidin pienen tauon ja jatkoin "se tuntu jotenki oikeelta. Mä haluisin mennä sun kanssa sinne joskus uudestaan" sain sanottua.
Olli katsoi mun huulia aika pitkään. Odotin vaan mitä se sanoo. Se kesti vain muutamia sekunteja, mutta se tuntui silti ikuisuudelta.
Vihdoin Olli vastasi "ehdottomasti mennää. Se oli ihan vitun kivaa." Aloin hymyillä. Joimme bisselle loppuun ja katsoimme toisiamme. "Mun pitäis varmaan mennä kotiin. Mulla on aika paljon koulu juttuja" sanoin.
Olin niin helpottunu. Ollin kanssa kaikki tuntui niin helpolta.
Menimme samaan baariin kahdestaan seuraavana viikonloppuna. Se tuntui vähintään yhtä ihanalta kun viime kerralla.
Lähdimme 4.00 taas baarista. Kun pääsimme ulos niin Olli otti mun kädestä kiinni. Käännyin ja hän suuteli mua. Se tuntui oikealta. Kumpikaan ei voinut olla hymyilemättä. Seisoimme siinä katsoen toisiaan aika pitkään. Suutelimme vielä toisenkin kerran.
Lähdin tilanteesta pois. Kävelin vähän matkaa ja käännyin vielä ympäri ja hymyilin Ollille. Olli hymyili takasin. Rakastin tuota hymyä. Suudelma oli tuntunut paljon paremmalta kun Nikon kanssa ikinä. Halusin päästä jo Ollin kainaloon.
Menin kotiin ja laitoin heti Y/n:lle viestiä. Tiesin että hän nukkui mutta ihan sama.
Y/n vastasi aamulla. Hän oli niin ilonen puolestani. Melkeen heti kun Y/n oli vastannu viestiini niin ovikello soi. Olin vasta herännyt joten näytin ihan räjähtäneeltä. Siellä oli Y/n. Hän halasi heti mua. Huomasin hänestä, että hän oli ihan vitun innoissaan meistä. Olinhan mäkin. "Mä oon niin ilonen teistä" Y/n sanoi. Naurahdin onnellisena.
Juttelimme Y/n kanssa hetken. Hänen piti kuitenkin lähetä töihin. Sain laitettua itteeni jonkun verran kuntoon.
Ovikello soi taas. Tänne tulee koko ajan ihmisiä. Tällä kertaa siellä oli Olli. En voinut olla hymyilemättä. Olli tuli heti sisään ja suuteli mua.
Halasimme siinä aika pitkään. Päädyimme makkarin puolelle. Makasimme siellä aika pitkään. Pääni oli Ollin rinnan päällä. Kuuntelin hänen hengitystä. Olli leikki hiuksillani. Hän yritti ilmeisesti tehdä jotain lettiä mulle.
"Hei kato miten hienon letin mä osasin tehä" Olli sanoi. Naurahdin. Olli otti puhelimensa ja otti kuvan siitä.
Nousin istumaan. Katsoin Ollia ja sanoin "mulla on vähän nälkä." Olli nousi mun viereen istumaan "samoin. Mennääks me johonkin ravintolaan syömään vai tehäänkö ite?"
"Tehää ite jotain hyvää" sanoin. Olli nyökkäsi ja nousi sängyltä.
Lähdimme käymään kaupassa. Päätimme tehä pizzaa. Molemmat osaa tehä sitä ja se on hyvää. Kaikki jotka olivat samaan aikaan kaupassa varmaan alkoivat vihaamaan meitä. Me nauroimme koko ajan siellä. Olli yritti kutittaa mua ja mä vaan juoksin sitä karkuun. Hauskaa ainakin oli.
Saimme jotenkin ostettua tuotteet. Menimme mun luokse ja Olli laittoi musiikkia. Yllättäen heidän omia biisejään. Lauloimme yhdessä. Se oli ihanaa. Teimme samalla sitä pizzaa.
Se onnistui yllättävän hyvin. Katsoimme samalla kauhuelokuvaa kun söimme. Vihaan kaikkea kauhua. Onneks mulla oli Olli. Olin hänen kainalossa koko leffan ajan. Kiljahdin muutaman kerran. Olli vaan nauroi mulle.
Leffan jälkeen Olli lähti studiolle. Pojat olivat ilmeisesti tehny koko päivän siihen asti töitä. Me vaan pidimme hauskaa. Aloin tekemään vähän koulu juttuja. Niitä olikin aika paljon. En muistanut kuinka paljon niitä oli. Mun piti tehdä seuraavaan päivään mennessä tosi paljon. Koko loppu päivä menis siihen ja varmaan yö myös.
YOU ARE READING
Joel hokka // rakkautta ensi silmäyksellä
RomanceMenet ekaa kertaa blind channelin keikalle ja Joel Hokka pitää sinua viehättävän näköisenä ja saat hänen numeronsa. Tuleeko tuosta takku päästä elämäsi rakkaus vai ei?