Y/n
Meni pari viikkoa. Näimme Joelin kanssa muutamia kertoja. Meillä lensi juttu niin hyvin. He olivat lähdössä keikalle Ouluun. En päässyt sinne mukaan koska minulla oli paljon koulu juttuja. Olin nähnyt pojatkin muutaman kerran ja he olivat aivan mielettömän ihania ja hauskoja. Olimme tulleet Nikon kanssa ihan parhaiksi ystäviksi. Kerroin hänelle kaiken ja hän ymmärtää aina kaiken samalla tavalla kuin Joel.
Jouduin sanomaan heipat Joelille ja se oli ihan hirveetä. Halasimme pitkään ja kun olimme halanneet niin katsoimme toisiamme pitkään. Emme seurustelleet emmekä olleet vielä suudelleet. Ei mennyt kun muutama sekunti kun tunsin Joelin huulet omiani vasten. Sydämeni suli. Hän hymyili ja minä hymyilin vielä enemmän. Pojat tulivat yllättäen bisset käsissä meidän luokse. "Mitäs täällä tapahtu?" Tommi huudahti. Katsoimme samaan aikaan poikia ja päästin hänestä irti ja halasin kaikkia sanoen heille heipat. "Älkää tehkö mitään tyhmää."
Katsoin kun he kävelivät pois. Lähdin itsekin kotiin. Olisin nytten 3päivää ilman Joelia. Enköhän selviäisi. Hymyilin väkisin koko päivän. Heti kun ajattelin Joelia minulle tuli perhosia vatsaan.
Joel:
Toivoin ettei jätkät nähneet meidän suutelua. Taisin kyllä hymyillä väkisin koko lentomatkan Ouluun. Hän olisi niin ihana tyttöystävä. "Mietit Y/n" Niko kertoi. "Eiköhän se oo ihan selkeetä. Yks on vaa hymyilly koko ajan" Aleksi naurahti. Katselin poikia nauraen. "Okei okei mä oon miettiny sitä tän koko matkan ajan, mut eikai siinä mitään pahaa oo." Niko pudisti päätään ja sanoi "oot vaan niin rakastunu siihen." Se oli kyllä ihan totta. Rakastin häntä. Joka kerta kun näimme minulle oli aivan helvetisti perhosia vatsassa.
Saavuimme Ouluun ja menimme hotellillemme. Otimme rennosti loppu päivän ja joimme bisseä, söimme hyvin ja pidimme hauskaa.
Y/n
Tein koko illan koulu juttuja. Se oli niin masentavaa ilman Joelin apua. Hän osasi neuvoa minua oikein. Eli naurattamalla minua ja olemalla tyhmä haha.
Seuraavana päivänä heräsin 7.00. En olisi millään jaksanut lähteä. Kumpa olisin Oulussa pitämässä hauskaa poikien kanssa ja katsomassa heidän keikkaa. Tänään se on.
Tulin koulusta 15.00. Emma tuli auttamaan mua koulu jutuissa. Soitimme yhdessä Joelille videopuhelun. Toivotimme heille onnea keikkaan ja käskimme heitä pitämään hauskaa. He lupasivat sen meille. Me teimme muutamat koulu juttuni.
Minulla tuli illalla ihan hirveä ikävä Joelia. Halusin vain rutistaa häntä ja kertoa hänelle kuinka paljon pidän hänestä. Onneksi näkisin hänet ylihuomenna.
Joel:
Keikan ensimmäisistä sekunneista viimeselle sekunnille asti keikalla oli aivan huippu meininki. Oulu on se kaupunki missä haluan vetää joskus viimeisen keikkani. Se oli selvää. Mutta ei mietitä sitä nytten, koska en ole lopettamassa pitkiin aikoihin (en ikinä!)
Seuraava päivä meni aikalailla haastatteluissa. Illalla menimme vielä baariin. Minä ja Joonas olimme yllättäen eniten kännissä hehe. Minulle kerrottiin että olin ilmeisesti itkenyt joillekin äijille kuinka kova ikävä mulla on mun tyttöystävää. Voin sanoo että vähän hävetti seuraavana päivänä kuunnella tuota poikien naurujen keskeltä. Onneksi en ollut ainoo joka oli ollut nolo. Joonas oli ollut vähintään yhtä nolo. Hän oli kuulema mennyt alasti tanssimaan erittäin hienosti. Nauroin tuolle niin paljon. Voin kuvitella miltä se on näyttänyt.
Seuraavana päivänä oli lähtö takaisin Helsinkiin. Nukuin koko lennon ajan. Olin aivan loppu edellisen yön baari illasta. Voin sanoa että oli hieman huono oli. Sentään näkisin Y/n.
Y/n
Menin lentokentälle heitä vastaan. Emme olleet nähneet 3päivään mutta olin silti ikävöinyt heitä todella paljon.
Vihdoin näin heidän kävelevän minua kohti. Kävelin tai no oikeestaan juoksin heitä vastaan ja halasin Joelia. Hän rutisti minua todella kovaa takaisin ja voin sanoa että en ollut ikinä ollut näin onnellinen kun siinä hetkessä. Halasin muitakin hymyillen. Onneksi he olivat nyt takaisin eikä tarvinnut masentua enään yksin kotona.
Vein muut jätkät kotiin ja menimme Joelin kanssa minun luokseni. Varmaan ihmettelette miten kaikki mahtuivat autoon niin Olli istui Joelin sylissä ja Joonas Tommin. Voin sanoa että se oli ihan helvetin hauskaa. Joel kärsi Ollin alla hehe. Viimeisenä veimme Nikon. "Pitäkää sitten kivaa kahestaan" Niko sanoi juuri ennen kun paiskasi auton oven kiinni. Katsoimme Joelin kanssa toisiamme ja aloimme nauramaan.
Kuuntelimme musiikkia ja lauloimme loppu matkan ihan täysiä. Ajoin autoni parkkiin ja katsoin Joelia silmiin. Katsoimme toisiamme pitkän aikaa. Joel lähestyi minua ja lopulta suuteli minua. En tietenkään laittanut vastaan vaan suutelin takaisin. Joel otti huulensa pois huuliltani ja avasi oven ja astui autosta ulos.
Asunnollani Joel antoi minulle jonkun paketin ja siellä oli pullo viiniä. "Kiitos" sanoin katsoen häntä suoraan silmiin. Hän otti minut halaukseen.
Menin keittiöön laittamaan meille laseihin viiniä. Joel katsoi minua intensiivisesti kun kaadoin viiniä. Luulin ettei Joel katsoisi minua. Käteni tärisivät niin paljon että onnistuin kaatamaan pöydälle viiniä. "Voi vittu" sanoin hiljaa. Kuulin kun Joel nauroi hieman. Käänsin katseeni häneen. "Mitä sä naurat!?" Joel sanoi naurunsa keskeltä "tarviit näköjään vähän apua viinin kaatamisessa." Nyökkäsin. Joelin kaatamisesta näki sen että hän oli kaatanut useamminkin laseihin viiniä.
Joel kertoi kaikkea hauskaa mitä he olivat tehneet Oulussa. Heidän keikka oli ollut aivan huippu. "Olisinpa mäkin päässy sinne" sanoin hieman surullisena. "Kyllä sä vielä pääset" Joel sanoi lohduttavasti. Hän kertoi heidän edellisen illan baari reissusta. Hän kertoi kuinka nolo Joonas oli kuulema ollut. "Onneks mä en ollu siellä, en olis kestäny" nauroin. Hän kertoi myös kuinka nolo oli itse ollut. Mitä vittua?! Oliks Joelilla tyttöystävä?! Miks se ei ollu kertonu mulle?! "Miks et oo kertonu mulle et sulla on tyttöystävä?! Luulin et haluut olla mun kaa?!" huusin hänelle.
YOU ARE READING
Joel hokka // rakkautta ensi silmäyksellä
RomanceMenet ekaa kertaa blind channelin keikalle ja Joel Hokka pitää sinua viehättävän näköisenä ja saat hänen numeronsa. Tuleeko tuosta takku päästä elämäsi rakkaus vai ei?