Y/n:
Joel herätti mut aamulla sanoen "huomenta rakas." Tänään lähdemme Roomaan. Vihdoin. Olin niin innoissani. Tätä päivää oli odotettu. En ollut ikinä ennen käynyt siellä joten nyt oli hyvä aika mennä.
Olimme mun luona yötä. Piti vielä käydä Joelin luona hakemassa hänen kamat. Hieman jännitti nähdä Hanna. Ei oltu käyty Joelin luona kertaakaan sen jälkeen kun Hanna oli tullut. Nyt halusimme vaan kamat jotka onneksi pakkasimme ennen.
Söimme vähän ja kävimme yhdessä suihkussa. Siellä meni aika pitkään. Oli siellä hauskaa.
Meikkasin suihkun jälkeen. Yleensä meikkini ei onnistu täydellisesti, mutta tällä kertaa se onnistu heti. Tänään oli hyvä päivä. Toivottavasti se pysyy myös tällaisena, ettei Hanna pilaa sitä.
Kun olin meikannut laitoin hiukset. Kuivasin ne ja harjasin. En jaksanut tehä mitään muuta niille. Menin kylpytakki päällä kylpyhuoneesta pois. Joel oli laittanut vaatteet päälle. Hän meni laittamaan hiuksiaan vessaan. Ne olivat ihanan näköset märkinä.
Vaihdoin vaatteet. Olin valmis. Joel oli myös valmis. Otimme kamani mukana ja lähdimme Joelille päin autollani.
Heti kun Joel oli avannut oven niin Hanna tuli pyyhe ympärillä ja hiukset märkinä vastaan. Hän oli ilmeisesti unohtanut että me olemme lähössä Roomaan. "Missä sä oot ollu tän koko ajan?" hän kysyi. Joel ei vastannut mitään.
Hän meni makuuhuoneeseen ja tuli sieltä kamojen kanssa. "Minne sä oot lähössä?" Hanna oli jotenkin järkyttyneen kuulonen. "Me mennään sinne Roomaan" Joel kertoi kyllästyneenä. "Mä luulin et se oli vaan vitsi" Hanna yritti olla hauska.
Katsoimme Joelin kanssa toisiamme ja Joel sanoi "kauan sä aattelit olla täällä?" Hanna katsoi Joelia päästä varpaisiin "sen aikaa kun mä haluun ja kun saan kämpän." Ei Hanna voinut olla siellä ihan niin kauna kun huvittaa. Se oli Joelin kämppä.
"Me lähetään nyt kuitenkin Roomaan viikoks että yritä selvitä täällä yksin" Joel sanoi ja katsoi Hannaa vinoon. "Sä et selkeesti pidä musta" Hanna yritti olla mahdollisimman surullisen kuulonen. "Joo en pidä" Joel sanoi hieman ilkeesti.
Vittu jes! Onneks Joel ei halunnu ton kusipään kaa yhtään mitään. Hanna kyllä yritti saada hänestä jotain mutta ei toiminu.
Joel:
Vittu mä vihaan Hannaa. Olisin vaan halunnu häätää sen mun kämpästä. Jos se ei lähe sen jälkeen kun me ollaan Roomassa niin mä pakotan sen ulos mun kämpästä vaikka väkisin. En kestäis sitä enää siellä.
Saavuimme lentokentälle. Veimme matkalaukkumme ruumaan. Seuraavaksi oli vuorossa turvatarkastus. Aina jännitti yhtä paljon että pääseekö läpi vai ei.
Pääsimme läpi ja menimme käymään kaupoissa. Kävimme myös juomassa bisset. Olimme molemmat niin innoissamme. Meillä oli paljon suunnitelmia mitä tehdä siellä.
Menimme porteille. Rakastin tätä pientä jännitystä. Y/n istui kainalossani. Hymyni oli ihan valtavan suuri. Pääsisin tuon maailman ihanimman tytön kanssa nauttimaan ihanasta Roomasta ilman häiriötä. Nyt saisi unohtaa Hannankin ainakin hetkeksi.
Portit aukesivat. Menimme melkein viimeisinä koneeseen.
Pääsimme paikoillemme ja Y/n tuli heti kainalooni. Pidin naamaani hänen hiuksiaan vasten. Ne tuoksuivat niin hyvälle ja olivat todella pehmeät.
Vielä yksi ihminen tuli koneeseen. Katsoin häntä suoraan silmiin. Voi vittu. Se oli Hanna. Miks toi on täällä? Y/n ei ollut nähnyt Hannaa. "Kato kuka tuli" sanoin kuiskaten hänelle. Y/n käänsi päänsä "voi vittu."
Yritin vain olla ajattelematta häntä. Onneksi hän ei tiennyt mihin hotelliin olimme menossa. Toivottavasti hän ei tule samaan. Miks sen pitää seurata meitä joka paikkaan? Jos se tulee samana hotelliin, niin me vaihetaan hotellia. En tuu olee siellä ton kanssa.
Kone lähti. Y/n oli kainalossani koko matkan ajan. Leikin hänen hiuksilla. Ne olivat niin ihanan tuntuset.
Y/n:
Vittu kun sen kusipään piti tulla tänne. Miks sen pitää pilata mun ja Joelin suhde? Oli ihanaa kun Joel leikki mun hiuksilla. Se tuntui kivalta.
Kun kone oli perillä niin lähdimme koneesta aika nopeasti. Olimme ensimmäisten joukossa. Yritimme päästä Hannan takia mahdollisimman nopeasti pois sieltä. Ei haluttu puhua hänelle. Piti vaan toivoa että matkalaukut tulee nopeasti.
Onneksi ne tulivat melkein heti. Otimme ne mukaan ja lähdimme melkein juoksemaan pois. Menimme taksilla hotellille. Katsoin vielä taakseni ja näin Hannan kävelevän matkalaukku hihnalle (en tiedä mikä sen nimi on hehe.)
Menimme ulos ja siinä oli heti takseja. Otimme yhden ja lähdimme hotellille. Katsoimme molemmat puhelimia. Luin viestini ja avasin snäppini mitä oli tullut.
Joel näytti minulle puhelintansa. Hannalta oli tullut "missä ootte? haluun teijän kaa samaan hotelliin? nähään jossain." Katottiin toisiamme hetken miettien mitä tohon pitäis vastata. Ei me haluttu nähä sitä. Haluttiin olla vaan kahestaan.
YOU ARE READING
Joel hokka // rakkautta ensi silmäyksellä
RomanceMenet ekaa kertaa blind channelin keikalle ja Joel Hokka pitää sinua viehättävän näköisenä ja saat hänen numeronsa. Tuleeko tuosta takku päästä elämäsi rakkaus vai ei?