Naurua

50 2 1
                                    

Joel:

Loput päivät otimme vaan rennosti ja pidimme hauskaa. Voin sanoo että oli aivan huippua, vaikka oli pieniä vastoin käymisiä. Eli Olli. Mutta ei hän loppu ajasta yrittänyt onneksi iskee Y/n.

Lähdimme Helsinkiin päin. Y/n kyytiin tuli minä ja Joonas. Aleksin kyytiin meni Olli, Niko ja Tommi.

Voin sanoa että matkasta tuli aika hulvatonta kun me kolme olimme samassa autossa. Kukaan ei ollut rauhottelemassa meitä, niin pystyi vetämään kaiken aivan täysillä. Energiaa ja naurua ei ainakaan puuttunut.

Musiikki soi ja lujaa. Lauloimme ja Y/n nauroi aivan vitun paljon mulle ja Joonakselle. Voin sanoi että mä ja Joonas naurettiin myös aivan todella paljon.

Vaihdoimme muutaman tunnin kuluttua kuskeja. Minä lähdin ajamaan. Minä ja Y/n vuorottelimme kuskeista, sillä Joonas ei yllättäen halunnut ajaa. Me oltais varmaan oltu ojassa jos Joonas olisi lähtenyt ajamaan hehe.

Pojat olivat ennen meitä studiolla. Oli jo yö kun saavuimme sinne. Oltiin hetken aikaa studiolla hengailemassa. Juotiin bissee ja kuunneltiin musiikkia. Mietimme myös mitä voisimme tehä uutenvuotena. Päätimme lähetä porukalla ampumaan ilotulituksia. Se oli oikeasti ihan hauska idea.

Y/n:

Lähdimme Joelin kanssa hänen luokseen yöksi. Väsytti aika paljon. Oli ollut pitkä matka ja kello oli jo kolme kun lähdimme.

Saavuimme Joelin luokse. Söimme hieman iltapalaa ja menimme nukkumaan. Jotenkin aina kun on Joelin kanssa niin aika menee todella nopeasti. Meidän oli tarkoitus mennä nopeasti nukkumaan mutta kello olikin jo 4.30 kun pääsimme nukkumaan. En tiedä miten meillä meni yli tunti iltapalan syömisessä ja hampaiden pesussa. Onneksi seuraavana päivänä ei tarvinnut herätä aikasin.

Heräsin ja otin puhelimeni käteen. Kello oli 12.56. Joel nukkui vielä. Katsoin häntä. Hän oli niin rauhallinen nukkuessaan. Ja söpö.

Ei mennyt kauaa kun hän heräsi. Hän katsoi heti minua ja aloin hymyilemään oudosti. "Huomenta" sanoin hänelle. "Huomenta kaunokainen" hän sanoi söpösti.

Makoilimme melkein tunnin hiljaa halaten. Se oli vaan niin ihanaa.

Joel otti puhelimensa esille. Aleksi oli laittanut hänelle viestiä. En ehtinyt lukemaan sitä kun Joel käänsi puhelimensa pois päin minusta. "Mitä siinä luki?" Joel oli hetken hiljaa. Hän kirjoitti jotain. "Ei mitään tärkeetä" hän sanoi nopeasti ja laittoi puhelimen pois. Mitä Joel salaa multa?

Nousimme ylös. Menimme olohuoneeseen. "Istu tohon sohvalle ja oota siinä" Joel käski ja meni keittiöön. Odotin kiltisti siinä. Mua alkoi huolestuttamaan se Aleksin viesti. Jotain se salaa multa. Mitä se salais multa ja miks?

Hetken kuluttua Joel tuli olohuoneeseen tarjottimen kanssa. Siinä oli kaksi lautasta joilla oli kolmio leivät ja kaksi lasia mehua. Joel istui viereeni "tässä olis aamupalaa." Katsoin Joelia leveä hymy kasvoillani "kiitos rakas." Rakastin tuota takku tukkaa niin paljon. Mutta hän ei selvästi mua, koska salasi multa jotain. Yritin olla ajattelematta sitä ja nauttia hänen seurastaan.

Olimme syöneet ja lähdin kotiin. Joel tuli sanomaan heipat ja suutelimme.

Vein kamat kotiin ja menin Emmalle. Vihdoin näin hänet. Emme olleet nähneet viikkoon. Se oli meille pitkä aika sillä näemme yleensä joka päivä. Kerroin hänelle kuinka ihana loma meillä oli ollut. Kerroin myös Ollista.

"Mitä sä teit jouluna?" kysyin Emmalta, kunnes muistin hänen äitinsä. Emma oli aina ollut vanhemmillaan. Tänä jouluna he olivat olleet sairaalassa hänen äitinsä luona. "Mä oon niin pahoillani rakas" lohdutin häntä. En kestä kuinka hirveetä tämä oli hänelle.

Joel hokka // rakkautta ensi silmäykselläWhere stories live. Discover now