Y/n:
Menin ihan paniikkiin. "Missä?" sain sanottua. "Se oli tän talon ihan vieressä" Joonas kertoi.
Olimme kaikki ihan hiljaa. "Mitä te teitte täällä?" Joel kysyi. "Me oltiin tulossa kattomaan onks teillä kaikki hyvin" Niko sanoi.
"Selviiks se hengissä?" kysyin. Mun äänestä varmaan huomasi kuinka paniikissa olin. "Sen kun tietäs" Niko sanoi katsoen vaan eteenpäin. Se sai mut enemmän panikoimaan. Mun paras kaveri oli just nähny kun joku jää auton alle ja ehkä kuolee.
Halasin Nikoa. Kuulimme muutamia kertoja kun ambulanssin ja poliisi auton pillit soi. Monet poliisi autot ajoivat meidän talon edestä.
Joel:
Lähdimme poikien kanssa studiolle. Siellä oli Tommi ja aleksi. "Onks teillä kaikki hyvin?" Ale kysyi. "Joonas ja Niko näki meidän talon edessä kun joku jäi auton alle" kerroin. Ale ja Tommi katsoivat toisiaan huolestuneena.
Aleksi meni halaamaan Joonasta ja Nikoa samaan aikaan. Molemmat halasivat takasin. Aloimme tekemään töitä. Olli oli varmaankin Emman kanssa taas.
Ei kuitenkaan menny kovin kauaa kun Olli ilmestyi paikalle. "Yritäppä välillä tulla aikasemmin tänne" Joonas valitti. "Joo joo. Mä haluun vaan viettää aikaa mun tyttöystävän kaa" Olli sanoi. Kyllä muakin vähän ärsytti ettei Olli oo paljoo yhtään enää meidän kanssa studiolla. En kuitenkaan maininnut asiasta.
Me oltiin saatu aika paljon tehtyä hommia. Lähdimme kaikki muut paitsi Niko samaan aikaan kotiin. Niko jäi vielä varmaan laulelee ja soittelee.
Y/n:
Halusin yllättää Joelin jotenkin. Olin hakenut kaupasta ruoka aineksia ja päätin tehdä romanttisen illallisen kotona. Kun Joel tulisi niin me päästäisiin heti syömään.
Ruuan valmistamisessa meni yllättävän kauan. Onneksi ehdin kuitenkin saada sen valmiiks ennen Joelin tuloa. Laitoin kaikki valot pois ja kynttilöitä päälle. Laitoin myös ihanaa musiikkia taustalle hiljaiselle. Katoin pöydän hienosti.
Joel:
Avasin oven ja sisältä tuli todella hyvä ruuan tuoksu. Kuulin myös musiikkia sieltä. Astuin sisään. Siellä oli hämärää. Y/n tuli minua vastaan eteiseen ja halasi mua sanoen "tervetuloa romanttiselle illalliselle rakas." En voinut olla hymyilemättä "kiitos rakas."
Otin kengät ja takin pois. Pöytä oli katettu hienosti. Kynttilöitä oli ympäri kämppää. Y/n käveli ohitseni keittiöön. Hän tuli sieltä viinipullon kanssa. Y/n laittoi sen pöydälle.
Menin istumaan pöydän ääreen ja odottelin että Y/n tulee takasin. Hän tuli kahden lautasen kanssa. Y/n laittoi lautasen eteeni ja sanoi "hyvää ruokahalua kultaseni." Hymyilin ja sanoin "kiitos rakas."
Y/n kaatoi meille molemmille viiniä. Kilistelimme ja sanoimme "hyvää ruokahalua rakas" samaan aikaan.
Aloimme syömään. Ruoka oli todella hyvää. Olimme jutelleet kaikesta.
Yhtäkkiä tuli hiljaisuus. Katsoin Y/n:ää silmiin ja sanoin "sä oot ihan vitun hyvä kokki." Y/n hymyili niin söpösti. Rakastin hänen silmiään ja hymyään. Ei kukaan voi olla noin kaunis, ajattelin. Onneks kaikkein täydellisin ihminen on tullu just mulle.
Kun olimme valmiita niin Y/n nousi seisomaan ja sanoi "oliko hyvää?" Katsoin häntä ja sanoin "todella." Y/n otti meidän molempien lautaset ja vei ne keittiöön. Odottelin häntä pöydän ääressä.
Hän tuli hetken päästä toisten lautasten kanssa. Ilmeisesti jälkiruuat. Hän laittoi lautasen eteeni ja sanoi "jälkiruoka herralle."
"Kiitoksia rouva" sanoin hieman leikkisästi. Y/n kaatoi molemmille viiniä lisää, sillä lasit oli molemmilla melkein tyhjät.
Jälkiruoka oli myös todella hyvää. Jatkoimme juttelua. Nauroimme myös todella paljon. Meillä meni monta tuntia syödessä. Ei vaan voida sille mitään, että meillä lentää juttu niin hyvin.
Kun olimme syöneet ja juoneet niin siivoaminen pöydän yhdessä. Siivosimme myös keittiön. Se oli aika sotkuinen kokkailujen jälkeen. Laitoimme siivoamisen ajaksi musiikkia kovemmalle. Laitoimme Ac/dc biisejä.
Siivoaminen ei ole ikinä ollu noin hauskaa. Vihaan normaalisti siivoamista mutta tuossa hetkessä se tunti niin hyvältä. Onneks mulla oli Y/n.
Olimme molemmat ihan täynnä. Kaaduimme siivoamisen jälkeen sohavlle ja laitoimme sarjan pyörimään. Y/n oli ostanut muutaman bissen jääkaappiin onneks. Joimme ne samalla. Y/n oli kainalossani ja silittelin hänen ihania hiuksiaan.
Joskus yhden aikaan Y/n oli nukahatanut kainalooni. Laitoin sarjan pois. Katsoin Y/n hetken. Hän oli ihan liian söpö nukkuessaan.
Hetken päästä päätin kantaa hänet sänkyyn. Menin vielä pesemään hampaat.
Kun tulin takasin makkariin niin katsoin häntä ovelta kun hän nukkui. Y/n oli niin rauhallisen näkönen.
Mietin aika pitkään sängyllä vähän kaikkea. En oikeen saanut unta. En tiedä miksi. Ilta oli ollut ihana ja meillä oli ollu tosi hauskaa. Jostain syystä mikään ei tuntu yhtä ihanalta kun muutama tunti sitten. Y/n nukkui rauhallisesti mun vieressä, mutta silti se ei tuntunut samalta.
Jotenkin ajatukseni meni kysymykseen "mitä mä teen jos mä menetän Y/n?" En todellakaan ollut menettämässä sitä, mutta silti se kysymys pyöri mielessäni. Aloin jopa miettimään kuinka paskana mä olisin. Tuli hirvee ahdistus ja pelko. Enhän mä voi tietää jos mä menetän sen vaikka huomenna. En mä selvii ilman sitä mitenkään.
Aloin miettimään että miks mä mietin jotain tällästä. Päätin vaan yrittää nukkua. Noin tunnin yrittämisen jälkeen sain vihdoin unta.
YOU ARE READING
Joel hokka // rakkautta ensi silmäyksellä
RomantizmMenet ekaa kertaa blind channelin keikalle ja Joel Hokka pitää sinua viehättävän näköisenä ja saat hänen numeronsa. Tuleeko tuosta takku päästä elämäsi rakkaus vai ei?