Olli

58 3 1
                                    

Y/n

En ollut nukkunut edellisenä yönä yhtään. Pyörin vain sängyssä miettien kuinka hirveä ihminen olen. Miks mun piti olla niin ilkee Ollille? Eihän se voi tunteilleen mitään. Mutta ei Olli olis kuitenkaan saanut suudella mua, koska hän tietää että oon Joelin kaa.

Olin ilmeisesti nukahtanut jossain vaiheessa ja heräsin aamulla siihen kun Joel avasi oven. Hän yritti selkeästi olla hiljaa, mutta ei siitä näköjään tullut mitään. "Huomenta rakas" sanoin hiljaa. "Huomenta rakkaani" Joel vastasi ja tuli halaamaan minua. Halasimme siinä aika pitkään.

Yhtäkkiä näin Nikon ovella. "Huomenta kyyhkyläiset" Niko sanoi hymyillen meille. "Huomentaaa" vastasimme. "Ollilla olis asiaa teille molemmille" Niko kertoi. Apua?! Se on varmaan ihan helvetin vihanen mulle siitä mitä mä sanoin. Joel huomasi pelkoni. "Ei oo mitään hätää. Ei se enää uskalla tehä meille mitään pahaa" Joelin rauhallinen ääni rauhotti minua ja pelko väheni.

Nousimme. Laitoin Joelin ison hupparin minkä olin antanut hänelle. Joel laittoi ac/dc t-paidan.

Menimme olohuoneeseen missä Olli odotteli meitä. Otin Joelin kädestä kiinni ja puristin sitä ihan huolella. Olli katsoi meitä vuorotellen. "Anteeks siitä mitä mä eilen tein. Mun ei olis ikinä pitäny" Olli näytti olevan oikeasti pahoillaan. Katsoimme Joelin kanssa hetken toisiamme. "Ei se mitään. Kunhan lupaat ettei toi toistu enää koskaan" sanoin niin rauhallisella äänellä kun vain osasin. "Anteeks et mä huusin sulle eilen. Sä tiiät etten mä tarkottanu sitä" sanoin ja olin oikeasti pahoillani.

Olli tuli halaamaan minua. Halasin takaisin. Tai no rutistin häntä. Olli halas myös Joelia. "Et enää ikinä yritä iskee mun muijaa" Joel sanoi vitsaillen. Olli katsoi minua hetken "onhan toi sun muija aika kuuma.." Olli ei ehtinyt sanoa pitemmälle kun Joel sanoi "hei toi ei ollu kivaa!" ja otti Ollin olkapäilleen ja lähti viemään häntä meidän sängylle.

Olli heitettiin sinne ja Joel hyökkäsi hänen päälleen. Niko tuli kuvaamaan hienoa paini ottelua. "Taas musta tapellaan" sanoin nauraen. Niko nauroi kun viimestä päiväänsä. Joonas tuli hetken painimisen jälkeen katsomaan mitä tapahtuu. Hän hyppäsi molempien päälle. Saimme Nikon kanssa uudet nauru kohtaukset.

Voin sanoa, että tuo päivä oli ihan huippu. Nauroimme, lauloimme joululauluja ja tanssimme erittäin hienosti samalla tavalla kun eilenkin. Tämä oli kuitenkin hauskempaa, sillä kaikki olivat nyt ihan täysillä mukana.

Illalla lähdimme katsomaan revontulia. Olimme katsoneet paikan missä niitä näkyisi hyvin. Ulkona oli -17 astetta, joten vaatteita piti olla ja paljon. Menimme autoille paikkaan. Ei tarvinnut kävellä kovin pitkää matkaa, kunnes löysimme oikean paikan.

Odottelimme hetken aikaa katsellen taivaalle. Yhtäkkiä niitä tuli. Kukaan meistä ei ollut nähnyt ennen revontulia. Ne olivat niin kauniita.

Olimme olleet paikassa noin kaksi tuntia joten päätimme lähteä takaisin mökille. Vaikka minulla oli paljon päällä niin kylmä silti tuli.

Mökillä tein kaikille lämpimät kaakaot. Joimme ne Aleksin sytyttämän takan edessä. Voin sanoa etten ole ollut hetkeen noin onnellinen. Nuo jätkät tekevät mun olosta niin kotoisan ja musta aivan älyttömän onnellisen. Onneksi löysin heidät. Onneksi Joel antoi keikalla mulle hänen numeronsa.

Musta tuntui, että Olli katseli minua koko ajan. Ehkä se on ihan ymmärrettävää, jos hänellä on tunteita mua kohtaan. On se kuitenkin ehkä hieman ahdistavaa, kun mulla on kuitenkin jätkä. Mutta ehkä hän tajuaa nyt vihdoin sen, etten halua olla hänen kanssa enempää kun kavereita. Toivottavasti.

Illalla ennen kun menimme nukkumaan, niin otin Ollin sivummalle. "Mä toivoisin ettet sä tuijottelis mua niin paljoo, koska mua alko äsken vähän ahdistamaan toi." Olli nyökkäsi ja lähti. Taas se taitaa suunnitella miten se voi suudella mua. Miks se tekee näin kun se kuitenkin tietää ettei saa mua ikinä?

Menimme nukkumaan. "Joel. Musta tuntuu, että Olli yrittää taas jotenkin pilata meijän suhdetta." Joel oli hetken hiljaa "mitä on tapahtunu?" hän kysyi hämmentyneenä. Kerroin hänelle, että mitä olin sanonut Ollille ja että hän vain lähti pois sanomatta sanaakaan. "Vähän outoo" Joel oli vielä hämmentyneempi kuin äsken.

Oli hetken hiljaisuus. "Rakas, mua pelottaa että meijän suhde loppuu Ollin takia" sanoin surullisena ja aloin itkemään. Joel otti mut kainaloon "me ei anneta sen tapahtua. Mä luotan siihen ettet sä ikinä ota sitä mun tilalle."

Hetken itkemisen jälkeen rupesimme nukkumaan.

Joel hokka // rakkautta ensi silmäykselläWhere stories live. Discover now