Kyyneliä

47 2 0
                                    

Y/n:

Meni viikko kun emme olleet puhuneet Joelin kanssa yhtään. Hän ei ollut ottanut minuun mitään yhteyttä. Olin ihan varma että hän on unohtanut mut. Niko yritti lohduttaa mua, että kyllä se haluaa vielä olla mun kanssa mutta en ollut ihan niin varma.

Joel:

Halusin niin kovasti laittaa Y/n:lle viestiä mutta en uskaltanut. Hän tuomitsee mut kuitenkin heti. Viimenen viikko oli ollut yhtä helvettiä. Vihaan riitelyä. Vittu en anna ikinä itteleni anteeks.

"Laita sille viestiä. Mä oon jutellu sen kaa ja se oikeesti haluis olla sun kaa, mutta se luulee että sä haluut mielummin olla sen Hannan kanssa" Niko kertoi. Hän oli ilmeisesti jutellu hänen Y/n kanssa.

Päätin olla laittamatta viestiä ja mennä vain Y/n ovelle ja katsoa mitä tapahtuu. Y/n tuli avaamaan oven. Hän oli yksin. Ilmeiseti tekemässä koulu juttuja. "Mä oon pahoillani siitä mitä mä tein. Tää viimenen viikko on ollu yhtä helvettiä ilman sua. Se Hanna suuttu mulle myös. Tai no ei sillä oo mitään väliä, koska mä haluun olla vaan sun kaa" oli jotenkin tosi vaikeeta sanoo tätä kaikkee hänelle.

"Sä vaikutat jotenki siltä että pidät siitä Hannasta. Jos sä tulit pyytää multa anteeks nii miks vitussa sua kiinnostaa onko joku Hanna jota sä et ees tunne, suuttunu sulle!" Y/n oli ihan raivona. Syystäkin. Mä olin tehny väärin.

Mulla alko valumaan kyyneleet. Niin alkoi Y/n:llä myös. "Lähe pois" hän sanoi hiljaa itkunsa keskeltä. Seisoin katsoen häntä hetken. Se ei haluu sopii. "Mee pois!" hän huusi ja kovaa. Lähdin aika nopeasti pois. Juoksin suoraan kotiin.

Y/n:

Heti kun Joel oli lähtenyt, niin purskahdin valtavaan itkuun eteisen lattialle. Ei tästä tuu yhtään mitään. Miks kaikkien jätkien kanssa on aina näin vaikeeta?

Olin itkenyt lattialla jonkun tunnin verran. Päätin lähetä poikien studiolle. Toivottavasti Joel ei ole siellä. Halusin vain nähdä muut jätkät ja kertoo niille tästä.

Studiolla Aleksi tuli avaamaan oven. "Eikai Joel oo täällä?" päätin kysyä varmuuden vuoksi. "Ei oo." Menin suoraan sisään. Siellä oli Niko, Aleksi ja Olli. "Missä Tommi ja Joonas on?" ihmettelin kun yleensä ainakin Joonas on paikalla. "Molemmat on niiden uusilla tyttöystäville" Niko kertoi. En ollut kuullut asiasta.

Joonaksella oli joku Noora ja Tommilla oli Miia. Ne olivat olleet Hannan kanssa siellä baarissa. Ilmeisesti ne joiden kanssa Tommi ja Joonas tanssivat oli Noora ja Miia.

Kerroin pojille Joelin vierailusta. En voinut olla taaskaan itkemättä. Ollin kasvoilla oli pieni virne. Hän näköjään ajatteli että haluaisin olla nytten hänen kanssaan, kun mulla ja Joelilla on riitaa. Hän kuitenkin lohdutteli minua kun itkin. Nikolla valui myös kyyneliä. Hän jos joku oli tosi ystävä.

Niko:

"Yritä puhuu Joelin kaa vielä. Mä tiiän et se on vaikeeta mutta kerro sun tunteista sille." Y/n itki aika pitkään. Mä ja Aleksi lohduttelimme häntä.

Hetken kuluttua Joel astuu ovesta sisään. Y/n katsoo Joelia itkun keskeltä.

Joel:

Menin studiolle. Halusin jutella Nikon kanssa. Menin sisään ja siellä olikin Y/n. Hän oli ilmeisesti kertonut asiasta pojille, kun hän itki siellä.

Menin istumaan Y/n viereen. "Haluutteko jutella kahestaan?" Niko kysy katsoen meitä vuorotellen. "Ei. Mä haluun et te jäätte tähän" Y/n sanoi katsoen alaspäin. Mulle oli aivan sama koska halusin vain saada sovittua hänen kanssa.

"Mul on ihan vitun paska olo siitä mitä sä teit. Musta tuntuu et sua ei kiinnosta mä yhtään ja haluut olla vittu kaikkien muiden kaa" Y/n kertoi mulle kyyneleet valuen.

En oikein tiennyt mitä voisin vastata. "Mee vaan sen vitun Hannan luo. Sitä sä varmaan haluut!" Y/n huusi mutta ei onneksi nii kovaa kun sillon hänen luonaan. Päätin olla lähtemättä.

"Mun ei olis ikinä pitäny mennä tanssii sen kaa. Mä rakastan vaan sua. Mä olin juonu sillon." Pidin pienen tauon. "Ymmärrän kyllä jos et anna anteeks. Haluun vaan että sä tiedostat sen, että oon oikeesti pahoillani ja ihan vitun pettyny itteeni."

Nousin ylös ja lähdin. Kyyneleet alkoi valumaan pitkin poskia kun kävelin ovelle päin. Se oli sitten tässä. Mulla ei ollu enää tyttöystävää. Kaikki vihaa mua. Varmaan pojatkin. Ei mulla oo enää bändiäkään.

Joel hokka // rakkautta ensi silmäykselläWhere stories live. Discover now