Unelma

31 2 0
                                    

Y/n:

Päätettiin vaan olla vastaamatta. Joka oli ehkä virhe sillä Hanna alkoi spämmimään. Kaikkia kysymysmerkkejä ja "haloo?!" viestejä. Kai meidän oli sit pakko vastaa jotain joten vastasimme "sori mut meitä ei ihan hirveesti kiinnosta nähä. sä oot ihan hyvä tyyppi varmaan mut tää loma oli vähän niiku tarkotettu meille kahelle."

Pääsimme hotellille. Se oli ihanan näkönen. Saimme huoneen ja se oli 4 kerroksessa. Kerroksia oli 5. Joel avasi huoneen oven ja päästi mut samalla tavalla sisälle kun sillon ekaa kertaa Joelin luona. Huone oli aivan ihana. Siellä oli kylpyamme josta innostuin heti.

Purimme hetken aikaa kamojamme ja vaan hengailtiin huoneessa. Lähdimme kiertelemään kauppoja. Hotelli oli ihan keskustassa. Kaikki kaupat ja ravintolat oli ihan hotellin lähellä, niin ei tarvinnut lähteä kovin kauas. Toivoin vaan ettei Hanna löytäisi meitä. En halunnut miettiä häntä. Halusin olla vain Joelin kanssa.

Kävimme monia eri kauppoja läpi ja ostin yhdet ihanat housut ja Joel osti ihanan t-paidan.

Menimme syömään yhteen hienoon ravintolaan. Se oli italialainen pizeeria. Pizzat oli todella hyviä. Me molemmat rakastamme pizzaa.

Kun olimme syöneet ja jutelleet kaikkea niin ulkona oli ehtinyt jo vähän hämärtyä. Menimme terassille juomaan bisseä. Kaduilla oli todella kauniita valoja. Olin maailman onnellisin. Olin aina unelmoinut Rooman matkasta. Nyt pääsin tänne elämäni rakkauden kanssa. Joel näytti olevan myös todella onnellinen. Hän ei onneksi miettinyt sitä yhtä kusipäätä. Niinkun en minäkään.

Joel:

Olin niin onnellinen. Olin ihanan pimeässä Roomassa terassilla elämäni kumppanini kanssa. Voiko enempää vaatia? Katsoin Y/n pitkään. Hän oli niin uskomattoman kaunis. Mitä mä oon tehny oikein että ansaitsen noin täydellisen tyttöystävän?

Meillä meni aika pitkään terassilla. Juteltiin kaikesta ja juotiin. Lähdimme vielä katselemaan Rooman pimeitä katuja. Kävelimme Y/n mun kainalossa. Olin odottanut tätä niin pitkään ja nyt oon täällä. Oon vaan niin helvetin onnellinen. Hanna ei onneks tiedä missä me ollaan.

Menimme hotellille 1.45. Olimme kävelleet kaduilla melkeen tunnin. Menimme melkein heti nukkumaan. Väsymys oli aika kova matkustamisen jälkeen.

Herättiin melkein samaan aikaan. Y/n oli herännyt hieman aikasemmin kun minä. Hän katseli mua kun nukuin. Hän alkoi leikkimään hiuksillani. Laitoin pääni hänen rintaa vasten. Tunsin hänen rauhallisen hengityksen. Hän oli niin rauhallinen sillä hetkellä.

Olimme siinä aika pitkään, kunnes lähdimme hotellin aamiaiselle. Emme ehtineet olemaan siinä kovin kauaa kun näimme aamiaiselle kävelevän Hannan. Miten se ties että me ollaan täällä? Hanna katsoi meitä ja me katsoimme ihmeissään ja vähän pettyneinä häntä.

Hän tuli istumaan viereiseen pöytäämme "terve" hän tervehti meitä. Kumpikaan meistä ei vastannut mitään.

Söimme mahdollisimman nopeasti ja menimme takaisin huoneeseen. "Miten helvetissä se ties tulla tänne?" olin aivan paskana. Halusin tästä vain mun ja Y/n loman. En ketään muita. Nyt just se ketä vihaan kaikkein eniten oli meidän kanssa samassa hotellissa. Eilinen ilta meni niin hyvin. Hanna varmasti seuraa meitä nyt joka paikkaan. En saa enää ees mun omassa kodissa rauhaa.

Mietimme hetken aikaa mitä me tehään sen kaa. Päädyimme vaan siihen että yritetään olla mahdollisimman vähän sen kaa tekemisissä. Toivotaan parasta, ettei se tuu pilaa meijän lomaa ihan täysin.

Otin Y/n kädestä kiinni ja vedin hänet sängylle. Otin paitani pois. Autoin Y/n ottamaan paitaansa ja housujaan pois. Y/n auttoi mua housijen kanssa. Suutelimme pitkään kunnes päädyimme sängylle.

Ei ollut mitään hajua mitä aijomme tehdä sinä päivänä. Ainakin kävismme katsomassa jotain Rooman nähtävyyksiä. Illalla tottakai syömään ja bisselle.

Olimme käyneet päivällä katsomassa muutamaa nähtävyyttä. Menimme illalla syömään. Yritetään joka päivä mennä eri ravintolaan.

Löysimme yhden todella kivan olosen ravintolan. Ei oltu istuttu siellä kovin kauaa kun Hanna astui sisään. "Voinko tulla teijän kaa?" Hanna tiesi ettei me haluta olla sen kaa, mutta hän ei luovuttanut. Katsoimme toisiamme Y/n kanssa.

"Mä tiiän te haluutte olla kahestaan. Ehkä mä oon tän koko loman sit vaan yksin" Hanna yritti olla mahdollisimman epätoivosen kuulonen. Kävi kyllä vähän häntä sääliks. Näköjään myös Y/n:llä "okei, okei tuu meijän kaa kunhan et yritä pilata meijän lomaa tarkoituksella" hän sanoi niin ystävällisesti. "Enhän mä nyt niin tekis. Oottehan te tosi ihana pari."

Hanna olikin yllättävän kiva. Juttelimme kaikkea ja Hannalta tuli ihan hyviä juttuja. Olin ehkä vähän yllättynyt. Voishan ton kanssa oikeesti viettää aikaa. Ei sillä että haluisin sen kaa yhtään mitään. Y/n nauroi myös hänen jutuilleen.

Saimme syötyä ja lähdimme hotellille. "Hanna oli oikeestaan ihan kiva" Y/n sanoi. Onneks Y/n sanoi ekana, koska jos mä olisin sanonu eikä Y/n olisi pitäny hänestä niin hän ehkä luulis et haluun sen kaa jotain. "Niin on" vastasin "se kyllä vähän yllätti mut" sanoin vielä perään.

Olimme hetken huoneessamme ja lähdimme bisselle. Menimme tällä kertaa kahdestaan. Mentiin samaan paikkaan missä olimme eilenkin ollut. Se oli niin ihana paikka varsinkin pimeellä.

Loppu loma meni aikalailla samalla tavalla. Vietimme Hannan kanssa aikaa. Kävimme katselemassa nähtävyyksiä, syömässä ja juomassa. Kävimme myös yhdessä baarissa. Siellä oli aivan todella hauskaa. Meni yllättäen aamun asti.

Joel hokka // rakkautta ensi silmäykselläWhere stories live. Discover now