Tänään alkaa joulu loma. Pääsisin koulun jälkeen poikien kanssa Nikon vanhempien mökille Ouluun. Uskon, että siitä tulee ihanan rentoo.
Koulun jälkeen menin nopeasti kotiin. Olin pakannut jo edellisenä iltana. Olisimme Oulussa viikon.
Mentiin minun ja Aleksin autoilla. Aleksin kyytiin meni hänen lisäkseen Joonas ja Niko. Minun kyytiin tuli Joel, Tommi ja Olli.
Hain ensin Joelin sitten Tommin ja viimeisenä Ollin. Menimme vielä studiolle ja lähdimme samaan aikaan Oulua kohti. Taas jälleen sai nauraa heidän jutuilleen.
Aijoin pari tuntia, jonka jälkeen vaihdoimme kuskia Tommiin. Menin taakse Joelin kanssa. Olli laittoi musiikkia aivan täysille. Joel lauloi todella hienosti. Tommi, Olli ja minä vaan nauroimme hänelle.
Pysähdyimme jollekin huolto asemalle vessaan. Tankkasin auton sanalla. Muut jätkät olivat ilmeisesti jatkaneet eteen päin, sillä heitä ei näkynyt siellä.
Lähdimme eteenpäin. Tommi jatkoi ajamista. Minua väsytti todella paljon. Nukahdin.
Heräsin jossain vaiheessa. Minun pää oli Joelin sylissä, ja hän silitteli päätäni. Nousin hetken kuluttua ylös. Olin edelleen hieman väsynyt. Katsoin Joelia silmiin. Ulkona oli hieman alkanut hämärtymään.
Päätimme vaihtaa kuskia. Tommi oli ajanut joku kolme tuntia. Loppu matka meni aika nopeasti, kun kuuntelimme musiikkia, nauroimme ja lauloimme. Voin sanoa että tuo oli hauskin Oulun matka ikinä.
Aloin väsymään loppu matkasta. Muut nukkuivat, enkä halunnut herättää heitä. Päätin vain sinnitellä hereillä. Matkaa ei ollut kovin kauaa.
Ei mennyt kauaa kun meinasin nukahtaa. Onneksi en kuitenkaan nukahtanut. Päätin vain herättää Tommin. "Tommi herää!" Hän säpsähti hereille "mitä?" Tommi kysyi väsyneenä. "Voiksä aijaa loppu matkan? Mua väsyttää ihan helvetisti" kysyin ja haukottelin heti sen jälkeen. "Joo voin."
Pysähdyin bussi pysäkille ja menin Joelin viereen taakse. Nukahdin melkein heti.
Heräsin hetken kuluttua. Ketään ei ollut enään autossa. Olimme varmaan perillä. Nousin autosta ja näin edessäni aika vanhan näköisen mökin. Se oli varmaan Nikon vanhempien mökki, joten päätin mennä sisälle.
Sisällä ei näkynyt tai kuulunut mitään. "Jätkät, ootteko täällä?" kysyin hieman peloissani. Käteni ja jalkani alkoivat tärisemään. Mitään ei kuulunut. Kävelin varovasti sisälle päin. Siellä ei ollut mitään huone kaluja. Ei tämä voinut olla mökki.
Lähdin vain ulos mökistä. Ovi oli mennyt lukkoon. En saanut sitä enään auki. Aloin huutamaan apua. "Auttakaa joku!! Joel!? Missä sä oot?!" olin aivan paniikissa.
Joel:
Heräsin Y/n huutamiseen. "Y/n, herää" Tommi yritti herätellä häntä. Hän ei kuitenkaan herännyt. "Herää" sanoin ja ravistelin häntä. Y/n säpsähti hereille. Hän oli ilmeisesti nähnyt painajaista. Otin hänet kainaloon ja lohduttelin häntä "se oli vain painajainen. Enään ei oo mitään hätää" lohduttelin.
Olimme perillä. Y/n oli edelleen hieman peloissaan painajaisesta. Se oli ollut ihan hirveä. Muut olivatkin jo mökillä. Se oli ihanan näköinen. En ollut ennen käynyt siellä. Se oli turkoosi ja aika iso.
Aloimme viemään tavaroita mökkiin. Niko, Joonas ja Aleksi tulivat auttamaan. Niko huomasi heti ettei Y/n:llä ollut kaikki hyvin. Hän kertoi pahasta unestaan ja kuinka todelta se oli tuntunut. Niko halasi häntä "sulla ei oo enää mitään pelättävää." Y/n hymyili.
Saimme kaikki tavarat sisälle. Oli jo ilta, ja ulkona oli ihan pimeää. Pojat olivat tehneet pizzaa. Yllättäen kun Porko oli keittiössä niin joku menee aika pieleen. Pizza oli hieman palanut, mutta ei se haitannut. Oli se kuitenkin hyvää. Y/n oli piristynyt hieman.
Menimme nukkumaan aika aikasin. Nukuimme tottakai Y/n kanssa vierekkäin. Juttelimme sängyssämme vielä kaikkea kivaa. Siinä menikin aika kauan. Meidän piti mennä aikasin nukkumaan, mutta kun rupesimme oikeasti nukkumaan kello oli 2.15. Juttelimme 3tuntia. En tiedä miten se on mahdollista.
Voin sanoa, että Y/n oli aivan mielettömän hauska. Hänen kanssa pystyi juttelemaan kaikesta ja vitsailemaan kaikesta. Me olemme vaan jotenkin niin samanlaisia. Haluan tuon tytön itselleni. Haluun kasvattaa mun lapsen ton kanssa. Haluun viettää loppu elämäni ton maailman upeimman tytön kanssa.
YOU ARE READING
Joel hokka // rakkautta ensi silmäyksellä
RomanceMenet ekaa kertaa blind channelin keikalle ja Joel Hokka pitää sinua viehättävän näköisenä ja saat hänen numeronsa. Tuleeko tuosta takku päästä elämäsi rakkaus vai ei?