Joel:
Lähdimme aamulla ajamaan Suomeen. Minä otin kuskin paikan ekana. Olimme aika keskellä metsää. Sieltä oli aika vaikeeta päästä pois. Yöllä oli satanut vielä vettä joten tie oli ihan kuranen.
Pääsimme sieltä onneksi jotenkin pois. Ajoimme muutaman tunnin ja pääsimme Suomen rajalle.
Vaihdoimme Suomen rajan sisällä kuskia Jooakseen.
Y/n:
Istuin takapenkillä Ollin kanssa. Olin puhelimellani ja katsoin joitain uutisia. Meistä oli siellä taas juttua. "Blind channelin Olli, Joonas ja Joel on ylittänyt Norjan rajan jonkun naisen kanssa. Sama nainen on nähty poikien ja erityisesti Joelin kanssa."
Kerroin pojille. "Miks niitten pitää laittaa kaikkiin uutisiin meistä?" sanoin niin ärsyyntyneenä. Oli oikeesti vituttavaa kun joka paikkaan laitetaan meistä juttuja. Joo mä oon Joelin kaa ja mä rakastan sitä. Haluun olla vaan sen kaa. Kai se on vaan pakko kestää tätä julkisuutta.
Menimme Ouluun. Sinne oli pitkä matka, mutta halusimme mennä sinne. Matka meni kuitenkin yllättävän nopeasti, kun meillä oli hauskaa. Kävimme myös syömässä välillä. Vaihdoimme myös tietenkin kuskeja välillä.
Saavuimme Ouluun 20.30. Menimme yhteen hotelliin yöksi. Kävimme moikkaamassa muutamaa Oululaista kaveriamme.
Olimme siellä seuraavana päivänä vielä jonkun aikaa. Lähdimme 14.00 kotiin päin. Emme vielä tienneet menisimmekö suoraan Oulusta Helsinkiin vai yövytäänkö vielä jossain. Minä alotin ajamisen.
Pysähdyimme Jyväskylän kohdalla syömään. Pääsimme sinä päivänä Helsinkiin. Olimme perillä 21.15. Matka oli ollut todella hauska. Kerroimme pojille ja Emmalle, Nooralle ja Miialle kaiken mitä olimme tehneet.
Noin viikko meni. Olimme vaan maanneet ja tehneet kaikkea kesäsiä asioita.
Ystävämme Lenni oli järkkäämässä bileet veneellä. Meidät kaikki oli tietenkin kutsuttu. Jostain ihmeen syystä mua jännitti bileet. Entä jos sinne tulisi jotain toimittajia? Entä jos ne alkaa haastattelemaan meitä johonkin uutisiin? Entä jos meistä tulee taas juttuu uutisiin? Entä jos pojat ei saa enää vetää keikkoja, koska Joel seurustelee mun kaa?
Noi ajatukset oli ihan turhia, mutta en voinut olla ajattelematta niitä. En antais ikinä itelleni anteeks jos koko musa juttu hajois mun takia. Pojat oli ihania ja lohdutteli mua asian kanssa. "Niin ei tuu koskaan tapahtumaan. Se kenen kanssa me seurustellaan ei määritä meijän uraa mitenkään" Joel lohdutteli. Hän oli vaan niin ihana.
Päätin vaan rohkeena lähteä bileisiin. Ihan vitun sama ketä sinne tulee. Mä haluun olla Joelin kaa ja Joel mun ja se oli ainoo millä oli väliä. Pojat haluu olla kun ystäviä, eikä kukaan voi estää sitä.
Saavuimme ensimmäisten joukussa veneelle. Lenni otti meijät ilosena vastaan. Heti tuli kaljaa käteen. Vene oli ihan todella hieno. Sisällä pystyi laulamaan karaokea. Veneestä pystyi hyppimään veteen. Siellä oli myös kaikkia vesi skoottereita ja kaikkea kivaa.
Kun kaikki oli saapuneet paikalle niin hyppäsimme vesi skoottereiden kyytiin. En ollut ikinä ajanut sellasella joten aluksi oli vähän hankalaa, mutta kyllä se sitten alkoi pikku hiljaa sujumaan.
Voin sanoa, että oli ihan hiton hauskaa. En ollut pitkään aikaan ollut yhtä hauskoissa bileissä kun siellä. Kaikki ahdistavat uutiset oli kadonnut mielestäni.
Lauloimme karaokea ja joimme. Hypimme myös veneestä ja uimme.
Lähdimme kolmen aikaan yöllä kotiin. "Kiitos. Oli ihan huippu bileet" Lenni kiitteli kun lähdimme. "Joo oli ihan vitun kivaa. Joskus täytyy pitää uudestaan saman tyyppiset" Aleksi sanoi ennen kun lähdimme.
Sinne jäi vaan muutama ihminen meidän jälkeen. Menimme Joelin kanssa mun luokse nukkumaan. Oli ollut todella hauskaa, mutta väsymys oli todella kova.
Heräsimme kun kello oli 12.00. Makoilimme aika pitkään. Se oli vaan ihan parasta. "Pitäiskö meijän muuttaa yhessä jonnekin?" Joel ehdotti. Olin todellakin samaa mieltä. Katsoin Joelia ja sanoin "tottakai pitäis."
Joel nousi sängyltä ja laittoi housut jalkaan ja hupparin päälle. Hän tuijotti hetken mua ja meni ovesta ulos.
Ei mennyt kauaa kun Joel avasi taas oven. Hän tuli aamupalan kanssa huoneeseen. "Mä ajattelin tehä sulle vähän aamupalaa rakas" Joel sanoi. Nousin istumaan "voi rakas! kiitos" Joel oli niin ihana. Hän haki oman aamupalansa ja tuli istumaan viereeni. Söimme yhdessä ja istuimme ihan hiljaa.
Aamupalan jälkeen aloimme katselemaan kämppiä meille. Ei mennyt kauaa kun löytyi juuri sopiva kämppä meille kahdelle. Se oli melkein Helsingin keskustassa. Ihan Joelin nykyisen kämpän vieressä.
Seuraavana päivänä pääsimme jo katsomaan kämppää. Se oli niin ihanan näkönen. Tiesin heti, että tuo on se kämppä missä haluan asua Joelin kanssa.
Joel:
Kämppä oli todella ihana. Juuri sopiva meille kahdelle.
Kun menimme takaisin Y/n luokse niin molemmat olimme "toi kämppä on se minne me muutetaan."
Saimme onneksi ostettua asunnon. Parin viikon päästä saisimme tuon kämpän. Otimme joitain tavaroita mun luota ja joitain Y/n luota. Ostimme myös joitain uusia huonekaluja ikeasta.
Niko ja Emma olivat ensimmäiset meidän kaverit jotka tulivat katsomaan kämppää. Siellä ei kyllä ollut silloin paljoa mitään, mutta ihan sama. Saamme tuosta kämpästä vielä upean. Emman ensimmäinen reaktio oli "tää on just teille kahelle tehty." Niko oli samaa mieltä.
Saimme yllättävän hyvin kaikki huonekalut paikalleen. Pojat ja Emma auttoivat meitä aika paljon. Onneksi, sillä ei me kahestaan oltais niitä kaikkia saatu.
Koko kämppä oli aikalailla valmis noin viikon jälkeen. Nyt meillä oli ihan todella ihana kaksio. Se oli ihan meidän näkönen. Muut olivat täysin samaa mieltä. Vihdoin me saataisiin olla koko ajan yhdessä. Ei tarvitse enään mennä yhtään mihinkään näkemään toista.
YOU ARE READING
Joel hokka // rakkautta ensi silmäyksellä
Roman d'amourMenet ekaa kertaa blind channelin keikalle ja Joel Hokka pitää sinua viehättävän näköisenä ja saat hänen numeronsa. Tuleeko tuosta takku päästä elämäsi rakkaus vai ei?