Y/n
Halusin jostain ihmeen syystä että meidän juttu pysyisi salassa. Rakastin Joelia yli kaiken, mutta en haluu et kaikki alkaa vihaamaan mua koska olisin mua Joelin kaa vaan julkisuuden takia.
Päivät meni aika normaalisti. Mä kävin koulussa ja pojat teki omia hommiaan studiolla. He esittelivät mulle heidän uuden biisin ideoita. Olin ihan varma että tuosta biisistä tulee aivan huippu.
Joel:
Olimme poikien kanssa viettämässä iltaa eräässä karaoke baarissa. Y/n oli jäänyt Emman luokse, koska hän oli ihan pohjalla, eikö halunnut olla yksin.
Baariin tuli keskiyön aikaan kolmen hengen muija porukka. Siellä oli eräs kaunis nainen. Olin tuolloin hieman kännissä. Päätin erittäin fiksuna ihmisenä mennä juttelemaan tuolle naiselle. Hänen nimi oli Hanna.
Pyysin häntä tanssimaan kanssani. Menimme tanssi lattialle ja aloimme tanssimaan. Joonas oli hommannut myös naisen tuosta samasta porukasta. Näin kun Tommi lähti pyytämään kolmatta naista tanssimaan. Hän oli heti lähtemässä mukaan.
Niko:
Miks helvetissä Joel on tanssimassa jonkun toisen muijan kaa? Onkohan Y/n ja Joel eronnu? Päätin kysyä Y/n:ltä että onko niillä kaikki hyvin. "Joo on. Miks ei olis?" tuli häneltä vastaukseksi. En olisi halunnut sanoa Joelin puolesta tuosta, mutta näköjään oli pakko.
Päätin sitten laittaa viestin "Joel tanssii täällä jonkun Hannan kanssa." Y/n meni näköjään ihan paniikkiin. "MITÄ HELVETTIÄ" hän vastasi.
Hetken päästä näin Y/n ja Emman baarin ovella. Sillä hetkellä Joel ja Hanna olivat laulamassa karaokea. Y/n näytti olevan vihanen, surullinen ja samalla pettynyt.
Menin heidän luokseen "miks te tulitte tänne?" kysyin hieman yllättyneenä että he olivat tulleet. "Halusin vaan nähä mitä tääl oikeesti tapahtuu" Y/n ääni oli sen kuuloinen että hän olisi kohta alkamassa itkemään.
Joel:
Katsoin taakseni ja näin Y/n ja Emman. He olivat Nikon, Aleksin ja Ollin kanssa pöydässämme. Y/n katsoi minua niin pettyneen ja surullisen näköisenä. Minun käteni oli Hannan kyljellä.
Miks mä olin tässä jonkun muun kun Y/n kanssa? En pystynyt olemaan enää hänen kanssaan. "Sori mä en pysty enää" sanoin hänelle ja lähdin. Kävelin pöytäämme ja katsoin Y/n.
Olimme hetken hiljaa. "Mä oon pettyny suhun" Y/n sai sanottua. "Mitään ei tapahtunu" sanoin. Taisin kyllä pussata häntä poskelle. "Kuka muuten kerto tolle?" tajusin vasta nytten ettei Y/n ja Emma voinut ihan yhtäkkiä ilmestyä tänne. "Mä kerroin" Niko sanoi.
Olin vähän suuttunut. Miks ton pitää mennä kertoo mun asioista. Eihän se Nikon vika ollut. Mähän se tyhmä olin. "Miks sä tanssit ja laulat täällä jonkun vitun Hannan kanssa? Tietääks toi ees et sulla on tyttöystävä?" Y/n kysyi korotetulla äänellä. Pudistelin päätäni katsoen maahan.
Hanna tuli hetken päästä pöytäämme "onks sulla tyttöystävä? Miks sä et kertonu?"
Y/n:
Katsoin tuota Hannaa hieman vinoon. Okei rauhotu. Se ei voinu tietää, et Joelilla on tyttöystävä. "Joo mä on sen tyttöystävä" sanoin hiljaa. Hanna käveli viereeni. "Anteeks. Mä en tienny et sulla ja Joelilla on juttuu. Mun ei olis ikinä pitäny mennä tanssii ton kaa" hän oli niin ihanan sympaattinen. "Ei se ollu sun vika. Sä et voinu tietää."
Kun Hanna oli lähtenyt niin menin Joelin eteen "sua ei ikinä kiinnosta mikään. Sä vaan petät tääl mua ilman että sekään tietää olevansa varatun kaa!"
Emma tuli taakseni ja halasimme. Lähdimme kotiin. Vittu miksi? Kaikki tekee mulle aina näin. Itkin koko matkan ja Emmalla myös. Hän lohdutti mua. En ymmärrä miks Joel tekee mulle näin. Se ei näköjään oikeesti haluu olla mun kaa.
Joel:
Miks mun pitää olla näin kusipää. En pystynyt tekemään koko iltana enää yhtään mitään. En laulanut karaokea, en mennyt tanssimaan enkä edes juonut mitään.
Olin istunut jonkun tunnin kyyneleet valuen. Päätin vaan lähetä kotiin. Joonas ja Tommi tanssivat onnellisesti noiden muijien kanssa. Hannaakaan ei näyttänyt enää huvittavan tanssia.
Menin kotiin. En halunnut tehdä yhtään mitään. Istuin sohvalla itkien.
Meni joku kolme tuntia, kun joku koputti oveeni. Avasin sen ja sieltä tuli Niko ja Aleksi. He tulivat sisään. Molemmat näkivät että olin itkenyt joten he hyökkäsivät heti halaamaan minua. "Ei sun ja Y/n juttu oo ohi. Kyl te sovitte vielä" Aleksi yritti lohduttaa mua. En sanonut yhtään mitään. Itkin vaan entistä enemmän.
En tietenkään nukkunut koko yönä sekuntiakaan. Menin ulos kävelemään. Menin rannalle missä olimme istuneet Y/n kanssa monet kerrat kun hän on ollut surullinen. Kaikki muistot tulivat mieleen. Voisinpa palata ajassa taaksepäin ja tehdä jotain toisin.
YOU ARE READING
Joel hokka // rakkautta ensi silmäyksellä
RomantikMenet ekaa kertaa blind channelin keikalle ja Joel Hokka pitää sinua viehättävän näköisenä ja saat hänen numeronsa. Tuleeko tuosta takku päästä elämäsi rakkaus vai ei?