Joel:
Y/n hyppi minulle innoissaan "mä valmistun viikon päästä!" Olin niin ilonen hänen puolesta. Tiedän kuinka paljon Y/n on tehny sen puolesta että valmistuu. "Me pidetään kunnon bileet. Sinne tulee kaikki meiän frendit." Y/n hymyili mulle ja tuli halaamaan mua. "En malta oottaa rakas" Y/n kuiskasi.
Suunnittelimme bileitä jätkien ja muijien kanssa. "Näistä tulee ihan huippu juhlat" Niko sanoi niin itsevarmana. "Vittu niin tulee" Emma sano katsoen Nikoa hymyillen. Hän oli rakastunu. Josta olin ilonen. Mun paras kaveri oli löytäny vihdoin ihanan kumppanin.
Juhlat oli suunniteltu. Kohta mun rakas valmistuu. Olin niin ilonen. Y/n oli varmasti iloisempi. Hän oli tehny niin paljon töitä valmistumisen eteen ja nyt se vihdoin tapahtuu.
Y/n:
Valmistujaiseni oli seuraavana päivänä. Huomenna olisin nuoriso-ohjaaja. Olin maailman iloisin. Huomisen jälkeen mun ei tarvitse enää käydä koulussa. Kaikki ystäväni oli musta todella ylpeitä ja olin siitä niin onnellinen. Mulla oli välittäviä ihmisiä ympärillä.
Heräsin aamulla herätykseeni. Tämä oli varmaan ensimmäinen päivä kun heräsin ilosena aikasin kouluun. Meikkasin ja laitoin mekkoni päälle.
Lähdin koululle hieman jännittyneenä. Jätkät ja Emma oli jo koululla. Joel käveli mua vastaan ja sanoi edessäni "sä näytät ihan vitun hyvältä." Hymyilin hänelle "samoin."
Tilaisuus oli alkamassa. Istuin lavan vieressä. Jalkani ja käteni tärisivät. Yritin saada sitä loppumaan. En halunnut täristä kun haen todistustani.
Vihdoin nimeni sanottiin. Kävelin lavalle. Kaikki taputtivat ja kuulin kun Joel ja Emma huusivat yleisöstä. Otin todistuksen ja ruusun ja kumarsin yleisölle. Nyt mulla oli mun todistus.
Tilaisuuden jälkeen menin ulos ja kaikki jätkät tulivat halaamaan ja onnittelemaan mua. Menimme Joelin, Emman ja Nikon kanssa mun kämpille. Muut meni vaihtamaan vaatteet ja sen jälkeen bile paikkaan tekemään loput valmistelut. Vaihdoin vaatteet vähän rennompiin. Olimme hetken aikaa mun luona.
Menimme Emman kämpille vielä käymään. Emma vaihtoi myös vaatteet. Kävimme myös Nikon ja Joelin luona. Jäimme vähän pidemmäksi aikaa Joelin luokse. Juttelimme ja joimme viiniä.
Aikaa oli mennyt muutama tunti. Lähdimme bile mestaan. Se oli sama paikka missä yllätys synttärini olivat. Paikka oli laitettu todella hienoksi. Se näytti vielä hienonommalta kun syntymäpäivänäni. Juotavaa oli ja ihanan näköisiä leivoksia. Odottelimme vieraita. Ei menisi enää kauaa. Aleksi oli taas meidän dj. Hän laitteli juttuja jo valmiiksi.
Ensimmäiset vieraat saapuivat. Ne olivat kaksi mun lapsuuden ystävää kenen kanssa olin vieläkin hyvissä väleissä.
Vieraita tuli todella nopeaan tahtiin. Sain monilta viiniä, suklaata tai ruusuja. Kaikki olivat niin ilosia puolestani josta olin myös todella ilonen.
Menin lavalle ja puhuin "kiitos kaikille jotka jakso tulla tänne juhliin. juomia saa tuon tiskin takaa" osoitin vastapäätä olevan tiskin taakse, jossa oli jääkaappi ja myös kylmälaukku "sieltä saa ottaa kaikkea juotavaa ihan vapaasti. leivoksia saa ottaa myös niin paljon kun jaksaa, sillä niitä riittää. tänään me juhlitaan ihan täysiä." Kaikki taputtivat ja huusivat.
Aleksi meni lavalle ja alkoi soittamaan biisejä. Hain itselleni bissen. En pysynyt laskuissa mukana kuinka monta juomaa join. Tiedän sen, että niitä oli paljon.
Juhlat olivat taas jälleen todella mahtavat. Olin itse valinnut biisit. Kun biisit loppuivat niin aloimme laulamaan karaokea. Ihmiset saivat itse päättää mitä laulavat. Todella monet halusivat laulaa. Itse vedin todella monen ihmisen kanssa biisejä. Sen oli hauskaa. Söimme vielä kakkua ja juttelimme kaikesta.
Ihmiset alkoivat lähtemään aamulla. Olimme juhlineet koko illan ja yön. Aika oli mennyt todella nopeasti. Se olisi sitten taas siivoamisen aika. En olisi millään jakasanut. "Voidaanko tehä silleen, että mennää nyt hetkeks nukkumaan himaan ja tullaan vähän myöhemmin siivoomaan?" ehdotin. "Siivotaan nyt niin ei tarvii sitten myöhemmin" kaikki olivat tuota mieltä. Kai se oli sitten pakko jaksaa. En ollut varmaan ikinä ollut näin väsynyt juhlien jälkeen.
Siinä meni monta tuntia. Siivosin ihan väkisin, jotta pääsisin nukkumaan. Nukahdin melkeen pystyyn. Lähdin 11.20 kotiin.
Heti kun pääsin ovesta sisään niin menin makuuhuoneeseen, kaaduin sängylle ja nukahdin.
Kun heräsin kello oli 15.33. Söin vähän ja aloin katsomaan yhtä sarjaa. Kävin tottakai myös suihkussa. Päivä meni vain kotona hengailessa. Oli ihanaa olla vihdoin lomalla. Toivottavasti kesästä tulee ihana, eikä tapahtuis mitään hirveetä.
YOU ARE READING
Joel hokka // rakkautta ensi silmäyksellä
RomanceMenet ekaa kertaa blind channelin keikalle ja Joel Hokka pitää sinua viehättävän näköisenä ja saat hänen numeronsa. Tuleeko tuosta takku päästä elämäsi rakkaus vai ei?