Tunteet

36 3 0
                                    

Y/n:

Me lähdettiin Emman kanssa kahestaan takas Helsinkiin. Mä en yllättäen enää halunnu mennä niiden keikoille. Emma oli ihana ja tuli mun kanssa. Vaikka Emma olis halunnu jäädä Nikon kanssa.

Puhuttiin Nikon kanssa puhelua muutamina iltoina. Hän kertoi, että Joel oli ihan paskana asiasta. Hän oli kuulema itkenyt ja paljon. Sentään se katuu tekojaan. Kyllä mä haluisin olla sen kaa vielä, mutta se on pettäny mua. Haluun vaan kuulla mitä siinä oikeesti tapahtu. Mutta en sit tiiä pitäiskö mun uskoo Joelia vai ei.

Loppu ilta meni sitten vaan itkiessä taas jälleen. Haluun nähä jo Joelin, mutta samalla mua pelottaa nähä se.

He olivat palaamassa kotiin. Mua pelotti todella paljon. Heti kun he saapuivat studiolle, niin menimme Emman kanssa sinne.

Saavuimme studiolle ja Emma ja Niko suutelivat ekana. Mä halasin Nikoa ja muitakin jätkiä paitsi Joelia. Joonas ja Tommi lähtivät muijiensa luokse. Olli ja Ale lähtivät himaan ja he toivottivat myös onnea meidän juttelemiseen.

Minä, Joel, Niko ja Emma jäimme sinne. "Miks sä teit mulle näin?" kysyin heti ekana. Joel katsoi maahan ja vilkaisi välillä mua "Hanna suuteli mua." Katsoin häntä epäuskoisena "jotenkin se näytti siltä, että sä et olis lopettanu sitä jos me ei oltais tultu sinne" sanoin.

Olimme hetken hiljaa, kunnes Joel sanoi "okei mulla saattaa olla ehkä vähän tunteita sille, mutta mä en voi sille mitään. mä lupaan etten mä vie sitä ihastumista pidemmälle." Mulla alkoi valumaan kyyneleet. Niko tuli halaamaan mua.

"Jos sä oikeesti välittäisit musta niin sä et olis ihastunu johonkin toiseen naiseen" sain sanottua jotenkin. Aloin taas itkemään ihan vitun paljon. "Mä rakastan sua, enkä pystyis ikinä ihastumaan kehenkään muuhun kun suhun" sanoin.

Joel itki myös ihan huolella. "Mä tiedän, että oon ihan paska jätkä. Mä en vaan voi mun tunteille mitään. Mä rakastan sua. Mä en haluis, että mulla olis tunteita sitä kohtaan." Kuulin sen, että Joel puhui totta. Mun oli kuitenkin tosi vaikee kuvitella, että mä olisin jätkän kaa jolla on tunteita jollekin toiselle naiselle.

Mietin hetken aikaa mitä me voitas nyt tehä. Keksin vain yhden asian ja ehdotin sitä "jos me tehään silleen, että ei olla nyt hetkeen tekemisissä. Mieti ihan rauhassa kumman kaa sä oikeesti haluut olla vai haluutko kummankaan."

Joel katsoi mua ja nyökkäsi. Tiesin nyt jo että tästä tulee yhtä helvettiä.

Lähdin studiolta Emman kanssa. Niko jäi Joelin luokse. Itkimme Emman kanssa yhdessä pitkään.

Joel:

En vain pystynyt lopettamaan itkemistäni. Miks mulla oli tullu tunteita Hannaa kohtaan. Mä haluun olla vaan Y/n kanssa, mutta mä en voi mun tunteille mitään. Ehkä vaan parempi, että en oo kummankaan kanssa hetkeen.

Menin kotiin ja olin siellä muutaman päivän. En käynyt yhtään missään. Istuin vaan sohvalla itkien ja katsoen sarjoja ja leffoja. En oikeen syönyt mitään. Ruoka ei vaan maistunu.

Olin ollut muutaman kerran treenaamassa poikien kanssa. Olin hukassa itteni kanssa. En enää tiennyt kuka oon. Olin aina ollut tietonen siitä mitä mä teen ja mitä haluun, mutta nyt se kaikki oli kadonnut.

Y/n:

Tämä oli ollut elämäni hirveintä aikaa. Itkin yöt sängyssäni pyörien. Halusin Joelin viereeni. Halusin rutistaa häntä niin kovaa. Tiedän että kaikki tuntuu paljon paskemmalta jos Joelin tunteet on isommat Hannaa kohtaan.

Tunsin hirveää syyllisyyttä. En ollut mielestäni tehny mitään väärää, mutta musta tuntui että oon aivan paska tyttöystävä. Jos olisin hyvä, niin ei Joel olis tehny mulle näin.

Niko tuli luokseni. "Joel on myös ihan paskana. Se on ihan hukassa omien ajatustensa kanssa. Se ei oo oikeen puhunu siitä, että kummalle sillä on tunteita" Niko kertoi.

Joel:

Tajusin yhtenä päivänä etten ajattele Hannaa enää. Y/n on ainoo ketä mä ajattelen. En pysty ajattelemaan mitään muuta. Laitoin hänelle viestin ja toivoin, että voitas jutella joku päivä.

Menin seuraavana päivänä hänen luokse. Emme olleet jutelleet pitkään aikaan. Jännitti todella paljon.

Saavuin hänen luokse ja ensimmäinen asia mitä sanoin oli "mä en pysty ajattelee enää mitään tai ketään muuta kun sua. huomasin, että mä välitän vaan susta."

Y/n oli hetken hiljaa kunnes sanoi "sä teit ihan vitun tyhmästi ja sä itekin tiiät sen. Mä kuitenkin rakastan sua ja sä mua, joten mä uskon että vana sillä on väliä." Hän tuli halaamaan mua.

Joel hokka // rakkautta ensi silmäykselläWhere stories live. Discover now