Ero?

36 1 0
                                    

Niko:

Edellinen ilta oli ollut ihana, mutta Joel häiritsi. Haluun vaan olla Y/n kaa. Se on niin ihana. Mä en tiiä mitä mun pitäis tehä. Haluisin kertoo Y/n:lle, mutta se pilais meijän ystävyyden. Toivon vaan ettei Joel kerro sille. Tää saattaa nyt pilata myös mun ja Joelin ystävyyden.

Emma oli koulussa. Ovikello soi. Menin avaamaan ja siellä oli Y/n. "Mitä sä teet täällä?" ihmettelin. Y/n oli vihasen näkönen. Vittu ei. Se tietää. Y/n tuli sisälle ja laittoi oven kiinni.

"Joel kerto teijän riidasta. Onks se totta et sä pidät musta?" Olin hetken hiljaa kunnes sanoin "joo on." Y/n näytti hieman pettyneeltä. Hän kysyi "mitä sä aattelit tehä?"

"Mä en oikeesti tiiä" vastasin. Olin niin vitun pettyny itteeni. Miten mä pystyn tekee näin mun tyttöystävälle ja parhaalle ystävälle. Emma ja Y/n on myös parhaita ystäviä, joten kaikki menis kuitenkin ihan perseelleen. Menetän mun kaks parasta ystävää ihan varmasti.

"Sä tiiät, että mä ja Joel halutaan olla toistemme kanssa, etkä sä meijän väliin pysty tulee" Y/n piti pienen tauon ja jatkoi "kannattaa kertoo asiasta Emmalle. Se ei ansaitse ihmistä joka rakastaa samalla sen parasta kaveria." Y/n lähti ulos ja paiskasi oven kiinni.

Mun pitää puhuu Emman kaa. Tajusin nyt vasta itekin etten voi elää tälleen. Tiesin, että jos mä en kerro niin Y/n tai Joel kertoo sille. Puhun sille sit kun se tulee koulusta.

Emma:

Menin kotiin. Avasin oven ja huusin "moi rakas!" Niko käveli luokseni ja halasin häntä. Niko ei kuitenkaan sanonut mitään. Hän oli jotenkin outona. "Onks jotain tapahtunu?" kysyin. Niko nyökkäsi.

Meni hetki kun Niko alkoi puhumaan "mulla taitaa olla aika paljonkin tunteita Y/n:lle." Olin ihan järkyttynyt. "Miten?" kysyin kuiskaten. Niko katsoi maahan "anteeks rakas." Aloin itkemään ja olin niin vihanen. Lähdin ulos paiskaten oven kiinni.

Juoksin Y/n ja Joelin luokse. Joel tuli avaamaan. "Mikä on?" Joel kysyi. Halasin häntä. "Nikolla on tunteita Y/n:lle." Joel halasi mua takasin ja yritti lohduttaa. Tiesiköhän Joel asiasta. Tai Y/n.

Y/n ei ollut ilmeisesti kotona. Kun olin vähän rauhoittunut niin kysyin Joelilta "tiesitkö sä Nikon tunteista?"

"Joo. Meille tuli riita siitä muutama päivä sitten" Joel vastasi. Hän jatkoi "kerroin Y/n:lle eilen illalla." Nyt tiesin miks Niko kertoi mulle. Y/n oli pyytäny sen kertoo. "Missä Y/n on?" ihmettelin joten päätin kysyä. "Se on töissä. Tulee varmaan kohta kotiin" Joel vastasi.

Halusin, että hän tulis jo kotiin. Tarviin Y/n:ää just nyt.

Ei menny kauaa kun ovi avautui. "Moi" kuulin Y/n äänen ovelta. "Moi" Joel sanoi. Juoksin hänen luokse halaamaan häntä. Itkin koko ajan. Y/n tiesi heti mistä on kyse. Hän sanoi "Niko kerto sulle." En vastannu mitään, sillä Y/n tiesi kyllä.

Halasimme hetken ja Y/n sanoi "sä tiiät etten ikinä pitäis kenestäkään muusta kun mun poikaystävästä. varsinkaan mun parhaan kaverin poikaystävästä."

"Tiedän" vastasin. "Sä oot mun paraskaveri" Y/n sanoi. "Voinks mä olla täällä yötä? Mä en haluis mennä kotiin" kysyin. "Tottakai sä voit" Y/n sanoi. "Sä oot aina tervetullu tänne" Joel jatkoi.

Niko:

Emma taisi mennä Joelin ja Y/n luokse yöksi. En ollut pitkään aikaan ollut yksin yötä kotona. Oli ihan vitun outoa olla siellä illalla ilman Emmaa. Halusin hänet viereeni. Miks mun piti mennä rakastuu mun parhaaseen kaveriin ja mun tyttöystävän parhaaseen kaveriin.

Katsoin yhtä sarjaa yksin sohvalla. En halunnut olla yksin. Nukahtaminen oli aivan hirveetä. En osannut nukkua ilman Emmaa. Ei olis pitäny ikinä mennä kertomaan Joelille siitä. Mikä järki siinä ees oli? Mä tiesin, että Joel tulee suuttumaan.

Nukkumattoman yön jälkeen lähdin studiolle. Toivoin ettei Joel tulisi sinne. En halunnu puhua sen kanssa. Siellä oli jo Joonas ja Olli.

"Sä näytät tosi väsyneeltä" Joonas sanoi. "Joo, mä en saanu koko yönä unta" vastasin. Pojat tajusivat heti, että jotain on tapahtunu "kerro mitä on tapahtunu" Olli sanoi. Kerroin heille kaiken.

Heti kun olin saanut kertomuksen loppuun niin Joel astu ovesta sisään. Joel katsoi mua vihasena ja pettyneenä. "Mä oon pahoillani Joel. Mä tiedän ettei mun pitäis pitää siitä, mutta mä en voi sille mitään. Yritän tottakai saada sitä pois, mutten kuitenkaan voi sille mitään" sanoin.

Joel oli vaan hiljaa. Ei kuitenkaan menny kauaa kun Joel vastasi "sä tiedät kuinka paskana Emma on. se rakasti sua ihan todella paljon." Yritin olla itkemättä. Mäkin rakastan Emmaa, mutta kyllä mulla Y/n:lle oli tunteita myös. Molemmat on mulle kaikki kaikessa. Haluun olla Emman kaa, mutta mulla ja Y/n:llä menee varmaan välit. Niinkun myös Joeliin. Molemmat tulee olee mulle vihasia varmaan aina.

"Voiks mä nähä Emman?" kysyin Joelilta. "Mä en tiiä onks se vielä valmis näkee sua" Joel vastasi. Itkua en enää pystyny peittämään. Olli ja Joonas alkoivat lohduttamaan. Meijän pitäis pysty väleissä bändin takia.

Rakastetaan meijän faneja ja halutaan tehä kaikkemmme, jotta bändi pysyis koossa. Halutaan tehä tässä samassa porukassa musiikkia.

Joel vei mut kämpälleen, kun Emma oli päässyt koulusta. Menimme sisälle ja Joel kysyi heti Emmalta "ooks sä valmis puhumaan Nikon kanssa?" Emma tuli eteiseen ja sanoi "kerro asias." Y/n tuli seisomaan Emman taakse. "Haluisin puhuu Emman kaa kahestaan" sanoin.

"Pärjäätkö?" Y/n kysyi Emmalta. Hän nyökkäsi. Y/n ja Joel menivät toiseen huoneeseen ja jättivät meidät kahestaan. "Mä oon niin pahoillani. Mä rakastan sua. En voi mitään sille, että mulla on tullu tunteita Y/n:lle, mutta mä lupaan etten vie sitä yhtään eteenpäin" sanoin.

Emma näytti siltä ettei uskoisi. "Jos sulla on tunteita mun parasta kaveria kohtaan niin en mä haluu olla sun kaa" hän sanoi. "Eli tarkottaaks tää nyt sitä et meijän juttu on tässä?" kysyin. Emma nyökkäsi. Lähdin itkien pois. Kaikki tuntui romahtavan siihen pisteeseen. Menetin kaiken.

Joel hokka // rakkautta ensi silmäykselläWhere stories live. Discover now