1. - Hope-

2.1K 54 1
                                    

- Nem hiszem el, hogy már megint ezzel jössz! Megmondtam már ezerszer, hogy Mike a munkatársam, és ha későn zárunk be, van olyan figyelmes, hogy haza hoz. Miért nem tudsz nekem hinni? - kiabálta éppen aktuális kedvesének Sarah.
Imádom Sarah-t, mint egy védőszent bukkant fel 3 éve az életemben, amikor át fagyva álltam az egyetem udvarán két bőrönddel az oldalamon, és fogalmam sem volt mihez kezdjek. A diákszállás, amit hat hónapra előre kifizettem, kiderült, hogy egy csaló szervezet egyik ügylete, így épp ott ragadtam egy új környéken, tök egyedül, szállás nélkül. És akkor, a semmiből ott termett egy fülig mosoly lány, végig nézett eső áztatta ábrázatomon, fel kapta az egyik bőröndöm, majd így szólt:
- Hú, csajszi, te aztán jó szarul nézel ki. De ne keseredj, az eső után mindig ki süt a nap. Sarah vagyok, és miután elárulod te is a neved, szépen át megyünk hozzám, adok száraz ruhákat, iszunk egy teát, és közben elmesélheted nekem, hogy miként is keveredtél ebbe az ázott kutya helyzetbe. Jó?
És miként tényleg nem volt hova mennem, a lány meg nem tűnt sorozat gyilkosnak, aki épp most válassza ki a következő áldozatát, letöröltem a könnyeim, bólintottam, megfogtam a másik kofferem és el indultam utána.
- Hope vagyok. Hope Mitchel, és nagyon köszönöm! - Sarah hátra nézett, el eresztett egy 1000 wattos mosolyt és szedte is tovább apró lábait.

Emlékeimből a bejárati ajtó hangos becsapása térített vissza a jelenbe. Három, kettő, egy.. És igen, már hallottam is, ahogy kopog a körmeivel az ajtómon.
-Bújj be!
- Helló Hope! Jaj nekem, én ezt nem bírom tovább... és nyújtotta kezembe a kávés bögrét, melyet hálás nézés közepette azonnal el is vettem tőle és nagyot kortyoltam az éltető erőbe.
- Halottam, hogy nem volt épp romantikus a reggel, ismét a féltékenység?
- Ne is mondd, az összes Szentre esküszöm, hogy mikro milliméter választott el attól, hogy megsimogassam a tökeit a térdemmel. Ismét a fejébe vette, hogy Mike meg akar dugni, ha már meg nem tette. Én ezzel nem tudok mit kezdeni, Hope. Komolyan mondom, szeretem, de ha így folytatja, nem sok esélye lesz megismernie az ősz de szexi Sarah-t.
Halkan koncugva hallgattam barátnőm, annyira nem is Ő lenne.
- Jajj Te lány, remélem hamar észhez tér. Egyébként köszi a kávét. Isteni, mint mindig.
- Ugyan. - Legyintett, majd felpattant, kisimította ruháját és el indult kifelé. - Siess Csajszibarack, bő fél óra múlva már órán kell lennünk, és ahogy hallottam, az új tanár nem arról híres, hogy el nézze a késést..
Basszus, tényleg, totál ki ment a fejemből, hogy az irodalom prof betegsége miatt idő előtt visszavonult. Na már csak ez hiányzott..

--------------------------

Sziasztok! Először lett bátorságom publikálni amit hobbi írogatok. Ha olvasod, és van véleményed, szívesen fogadom, legyen az negatív vagy pozitív. :)

HopeWhere stories live. Discover now