Arkadaşlar önceki bölümde bakmayı unutmayın lütfen. Okumamış olabilirsiniz.
İçimden bir ses içinde hiç de iyi şeylerin yazdığını söylemiyordu...
Annemin elinden zarfı alıp odama geçer geçmez okumaya başlamıştım.
İz,
Eğer şu an bu satırları okuyorsan, ben yanında değilimdir. Çünkü bunu ben yaşıyorken okuma ihtimalin olamaz. İz, bu bir veda mektubu değil. Bu bir uyarı mektubu. Olanlardan haberim var. Arkadaşlarınla bulduğunuz o defterler size tesadüfen ulaşmadı. Ki zaten tesadüfen ulaşsa bile özellikle sana ve arkadaşlarına denk gelmesi çok küçük bir ihtimal değil mi ?
İz, bulduğunuz defterlerin sorumlusu benim. Daha doğrusu bir sebepten ötürü sorumlu tutulan...
Senden çok dikkatli olmanı istiyorum.Özür dilerim, kızım.
Neden ?Neden sensin baba ?
Ne yapmış olabilirsin ?
Şu an gerçekten delirmiş gibi hissediyorum. Hafızamdan bir yılım siliniyor. Karşıma saçma sapan defter çıkıyor. Üstelik bu defterlerin aynısını hatırlamadığım arkadaşlarım da buluyor. Ve biz bunu asla sorgulamıyoruz. Ancak bu kadar aptal olabilirdik...
Hemen telefonumu alıp Mete'nin kurduğu gruba girdim.
İz: Yarın Alin kafede buluşalım.
Demir: Acil bir şey mi oldu ? İyisin değil mi ?
İz: İyiyim. Sadece size göstermem gereken bir şey var.
Mete: E, şimdi göster. :D
İz: Yüz yüze konuşmamız daha iyi olacaktır Mete. Yarın konuşalım. İyi geceler.
Mete: Şimdi söylesen ölürdün zaten. :/
İz: Hoşça kal Meteciğim.Telefonu bırakmamla tekrar bildirim gelmesi bir olmuştu. "Off Mete yaa." diye söylenerek tekrar elime aldığımda Demir'in mesaj attığını görmüştüm.
Demir: Gerçekten iyisin değil mi ?
İz: İyiyim sevgilim. Sen iyi misin ?
Demir: İyiyim. Hemen özledim seni ama.
İz: Çok olmadı ayrılalı ama...
Demir: Çok olmadı ama işte, yine de özledim.
İz: Yarın görüşeceğiz zaten.
Demir: Evet. Neyse, yorgunsundur şimdi. Uyu hemen.
İz: Sen de uyu. İyi geceler.
Demir: İyi geceler kelebeğim...Merhaba arkadaşlar. Biraz geç de olsa bölüm geldi. Bu aralar çok yorgunum. Ve bu yorgunluk maalesef ki yalnızca fiziksel değil. Pek bir şey düşünemiyorum. Beynim donuklaşıyor resmen.
Neyse umarım sizler böyle hissetmiyorsunuzdur.Bölüm sorusu soralım bakalım;
Sizce İz'in babası ile defterlerin sahibinin ne gibi bir bağlantısı olabilir ?Diğer bölümde görüşmek üzere.
Hoşça kalın.🤍🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Defter
RomanceBir şehre rastgele bırakılan defterler. Aynı defterleri bulan beş ayrı kişi... Bu beş kişi defterlerin ve içinde yazan şeylerin sırrını bulabilecek mi? Hazırsanız başlıyoruz. 24.07= #defter 1. 31.07= #iz 1. 20.08= #paranormal 5. 28.10= #psikoloj...