27. (+18)

4.4K 152 45
                                    

Napok teltek el anyám halála óta. Próbáltam mindent úgy folytatni az életemben ahogy az abbamaradt. De továbbra is hiányzott. Nem is csak ő, hanem a remény hogy egyszer még rendbe hozhatunk mindent. Legalább Levi itt volt nekem, amikor csak tudott velem volt, sosem éreztem ennél jobban a szeretetét, ami valahogy kitöltötte a bennem maradt űrt, még ha csak egy részét is. Ma is egy ilyen nap volt, éppen olvasgattam mikor Levi megkocogtatta a vállam.

-Leveled jött egy kiadótól. - mondta miközben kezembe nyomta a borítékot.

El is felejtettem, mivel nyertem be kell mennem egyeztetni egy szerkesztővel, és a kiadóval a könyvemről. És én erről még egy szót sem szóltam Levinek. Nagy levegőt vettem, majd kibontottam a borítékot. Nem ért nagy meglepetés, a részletekről akart tárgyalni a kiadó.

-Ezt még nem mondtam, de beadtam egy pályázatra a kéziratom. És mivel harmadik lettem a kiadó ki fogja adni a könyvet. - mondtam miközben a reakcióját fürkésztem.

Csillogó szemekkel nézett rám, majd egy halvány mosollyal kezébe kapta a levelet, gyorsan elolvasta majd ismét felém nézett.

-Annyira örülök neked. - mondta felkapva. - Végre hivatalosan is író leszel.

-Tudtad, hogy írok? - kérdeztem kissé megszeppenve.

-Már egy ideje észre vettem, de nem gondoltam volna hogy be is adod őket pályázatra. - válaszolt mosolyogva. - És az egyetemről is tudok..

-Mikasa? - kérdeztem sóhajtva.

-Igen. Szeretném hogy tudd, hogy támogatni foglak bármit is szeretnél a jövőben. És nagyon büszke vagyok rád. - válaszolt miközben kezét finoman átfonta derekamon.

-Nem mondod ezt túl sokat mostanában? - kérdeztem nevetve

-Eddig mondtam túl keveset. - válaszolt egy forró csókba invitálva.

Nyelvét átvezette számba miközben ledöntött a fotelra. Az eddig olvasott könyvem halk pufanással a földre esett, de Levi ügyet se fordítva erre, egyre vadabbúl csókólt. Lassan kigombolta fekete farmerom, majd könnyedén megszabadított tőle. Kezét nőisségemhez vezette, majd egy pillanatra elvált ajkaimtól. A szívem hevesen vert, miközben a felettem lévő férfit fürkésztem. Egy pillanatra se vette le rólam tekintetét, miközben bevezette egy ujját hüvelyembe. Zavaromban eltakartam az arcom, mire Levi kihúzta az ujját. Kigombolta nadrágját, majd az arcomon lévő kezemet kemény férfiasságához nyomta. Mindegy hányszor látom mindig megszeppenek méretes tagjának látványától. Finoman huzogatni kezdtem kezemet forró farkán, mire halkan felsóhajtott. Egy pillanatra megállt majd a dohányzó asztal alsó részéről felkapott egy kotont, és felhúzta férfiasságára.

-Szeretlek. - suttogtam az ajkára hajolva.

-Nálam nem jobban. - válaszolt miközben kezét az enyémbe vezette és az fotelhez nyomta.

Miután megszakította rövid csókunk, teljes hosszát belém vezette. hangosan felnyögtem és a hátába marva probáltam rendezni legzésem, miközben hátam ívbe feszült. Egyre vadabbúl tett magáévá, míg már csak halkan ismételgettem nevét. Nem telt bele sok időbe míg mindketten elmentünk, majd kihúzta belőlem nemességét, és egy csókot nyomott vulvámra. Kimerülten néztem ahogy megszabadítja magát a kotontól és összekötve azt a kukába hajítja, majd miközben össze gombolja nadrágját vissza indul felém. Finoman végig simított hasamon, majd egy csókot nyomott homlokomra .

-Nem megyünk fürdeni? - kérdezte miközben ujjával a hasamon körözött.

-De. - válaszoltam egy halvány mosollyal, mire válaszúl felkapott és a fürdőbe vette velem az irányt.

Baszódj meg Tanár úr! (Levi X Reader) /tanár x diák/ Befejezett Where stories live. Discover now