19.

3.5K 234 62
                                    

Hanji nyugodt tempóban kicipzározta a bőröndjét, majd kivett egy zacskó piát. Ha jól láttam volt nála Jack Daniels, Finlandia, Jäger, szaké, meg valami vörös bor is. Szép mennyiség volt na. Levi előhalászott a konyhából néhány poharat, majd kinyitotta a bort, és egy jó adagot kitöltött mindenkinek.

-Ezt Erwinre, arra az idiótára akiért ma virrasztani fogunk. - mondta egy keserű mosollyal, majd felemelve a poharunk koccintottunk.

-Jól van figyeljetek, most mindenki mondja el a legrejtettebb titkát Erwinnel kapcsolatban. - mondta Hanji már egy jó adag szaké és Jäger után.

-Egyszer nagyon berúgtunk meg fiatalabbak voltunk, elmentünk egy sztriptíz bárba, na és Erwin össze szedett valami csajt, aztán lehányta. - mondta Levi közömbösen.

Erre én meg Hanji hangos nevetésben törtünk ki, Levi meg csak unottan forgatta az üres poharát az asztalon.

-Várjatok most én. - mondtam még mindig nevetve - Tehát egyszer behívattak az igazgatóiba, és megláttam ahogy a vámpírnaplókat olvassa. - mondtam röhögve.

-A vámpírnaplókat?? - kérdezte Hanji az asztal csapkodva.

-Na jól van én is elmondom, Egyszer lefeküdtem Erwinnel, de olyan rossz volt hogy inkább nem keveredtem vele ilyen kapcsolatba. - mondta vidáman, majd kortyolt még a poharából.

-Te lefeküdtél Erwin bával? - Kérdeztem nevetve.

-Én meg azt hittem aszexuális vagy. - mondta Levi egy velős röhögést vissza tartva.

-Remélem nem lát most minket onnan fentről - mondta Hanji kissé lelombozódva.

-Már hajnali öt van, nem vagytok éhesek? - kérdeztem a díszes fali órára pillantva.

-Nem - válaszolta Levi unottan.

-Én sem - tette hozzá Hanji és kiöntött magának egy kicsit a vodkából.

Egészen reggelig beszélgettünk és ittunk, akármennyire voltunk szarul valahogy olyan kedves hangulata volt az éjszakának. Mikor már nagyon ki voltam Levi segített elvánszorogni az ágyba, utána perceken belül elaludtam. Mikor dél körül felkeltem észre vettem hogy mellettem fekszik a földön Hanji, Levi meg fordítva van az ágyon. Na szép ki bagázs mondhatom. Miután nagy nehezen felkeltettem a többieket egy reggeli kávé után fáradtan ültünk a nappaliba és kémleltük a, hát a semmit.. Megnyitottam a telefonom és láttam hogy küldtek emailt anyám szanatóriumából. Bent tartják még amíg nem lesznek kész az összes vizsgálattal. Ha az élet egy mérleg, akkor már jó rég át billent a rossz oldalra. Kurvára fájt a fejem, és ha jól láttam Hanji is meglehetősen szarul volt, Levivel ellentétben aki mintha egy kortyot nem ivott volna. A nap végére nagyjából jobban lettünk, és haza mentünk. Igaz hogy szívesen maradtunk volna itt, de nem tehettük meg, a hév ami tegnap hirtelen elkapott már lecsillapodott így logikusan végig gondolva nem a legjobb ötlet eltűnni egy hétre. Miután haza mentünk próbáltunk normálisan élni a minden napjaink, és valahogy vissza zökkenni. Erwin temetésén szinte az egész suli részt vett, Levire még hagyott is valamit. Egy kis notesz volt tele képekkel, róluk, meg egy régi doboz. Nem tudom mi lehet benne mert Levi nem mutatta meg, de nem is akartam megkérdezni. Ez azt hiszem az ő dolguk. A suliban Levi teljesen közömbös velem, ami őszintén kissé zavar, mintha egyre távolabb kerülnénk egymástól. Hetek meg csak teltek, és azt vettem észre hogy mindjárt karácsony van. 26.-a a határidőm eldönteni hogy akarom e Levit vagy nem. Tudjátok az van, hogy ha kéne már most is bele mennék, de valahogy nem tudom felhozni a témát. Azóta az este óta egyszer sem csókolt meg, és rohadtul hiányzik az érintése. Gondolom ő sem éppen engem akar nyüstölni miközben Erwint gyászolja, de valahogy mégis szar. Már a karácsonyi szünet is el kezdődött, és úgy döntöttem végül hogy át hívom karácsonyra hozzám. Tehát most itt vagyok és éppen a karácsonyi menüt főzöm. Hatszor basztam már el a levest, viszont a csirke elsőnek sikerült. És nem nem fogok ilyen káposztás bizbaszokat meg bejglit sütni, az holt ziher. Mivel rühellem mind. Fúj de komolyan, miért eszik meg egyáltalán a káposztát?? Tehát miután végeztem az ilyen baszakodásokkal át kopogtam Levihez majd csak csendben vártam hogy ajtót nyisson.

-Szia, én csak azért jöttem hogy nem jönnél át vacsorára? - kérdeztem halkan, jól van tökre zavarban voltam na.

-Persze, mikor? - kérdezte unottan.

-Hát úgy most? Mert tudod karácsony van.. - mondtam már szinte vörös fejjel.

-Egy pillanat, várj meg bent. - mondta egy kedves mosollyal majd megborzolta kusza hajam.

-Rendben. - mondtam zavartan majd becammogtam a szomszédba.

Leültem a megterített asztal mögé, majd kezemet megtámasztva az asztalon vártam Levit. Kínos volt, de rohadtul kínos. Hamar meg is érkezett Levi, majd nyugodtan leült velem szembe. Szedtem neki a levesből, majd némán vártam hogy ízlik-e neki.

-Ki gondolná hogy jó szakács vagy. - mondta unottan.

-Akkor ízlik? - kaptam fel a fejem hirtelen.

-Persze hogy ízlik, nagyon jó lett. - mondta kedvesen, majd meg is ette mind.

Nagyon örültem neki, hogy tetszik Levinek a főztöm, de komolyan.
Ezután valahogy oldódott a hangulat, és nyugodtan csevegtünk tovább.

-Nagyon ízlett minden de most már mennék. - mondta kissé nyomottan.

-Várj egy pillanatot. - mondtam zavartan - Tudom hogy holnap lesz a születésnapod ezért vettem neked ajándékot.

Gyorsan elő kaptam a kis zacskót majd a kézébe nyomtam. Kissé megszeppenve kivette belőle a Levi névvel gravírozott tollat, és a kis levendulás zsákot. Tudom ajándékba nem a legjobb, de nagyon szeretem az illatát.

-Direkt kínzol? - Kérdezte közönyösen, majd egy lépéssel közelebb lépett hozzám, de annyira hogy szinte éreztem a leheletét.

-Én azt hittem tetszeni fog. - válaszoltam pirosló fejjel.

-Tudod a levendulának milyen hatásai vannak? - kérdezte a fülembe suttogva.

-Hát jó a fejfájásra azt hiszem. - feleltem megszeppenve.

-Igen, és erős vágy fokozó - duruzsolta a fülembe, majd finoman magához húzott.

-Levi.. ? -

-Tudom, megyek is. - szakította félbe a kérdésem, majd már engedett is volna el, mire hirtelen elkaptam az eddig derekamon nyugvó kezeit.

-Megcsókolnál? - fejeztem be a kérdésem.

Kérdés nélkül rá hajolt ajkaimra, és vadul marcangolni kezdte. Sosem láttam még ilyennek, teljesen a vágyai irányították. Felkapott hirtelen majd a hálóba vitt, és ledobott az ágyra. Egy pillanat alatt már felettem is volt, és a folytatta a szám nyüstölését.

-Várj- suttogtam a szájába.

-Nem megyek tovább, ígérem. - mondta nyugodtan majd ismét érzékin megcsókolt.

Baszódj meg Tanár úr! (Levi X Reader) /tanár x diák/ Befejezett Where stories live. Discover now