Az ébresztő hangos rikácsolására keltem ki az ágyból. De nem csak úgy átlagosan volt hangos, annyira üvöltött, hogy szó szerinte kiugrottam a puha paplan alól. Lecsaptam a vekkert majd rá pillantottam a telefonomra. Hat óra volt kereken. Nyilván képes volt ide tenni ezt a szart hogy halálra ijesszen... Anyám. Beszaladtam a fürdőbe átöltözni és megmosni az arcom. Egy fogkefe is oda volt nekem készítve, lehet nem is olyan bunkó a tanár úr, csak jól leplezi. Volt egy levél is alatta, amit csak fogmosás után vettem észre.
Moss fogat is néha..
Vissza vonom, egy vérbeli köcsög.. Eléggé dühös lettem ezért elindultam a szobája felé, de az ajtó zárva volt, ezért csak simán bekiabáltam.
-Igenis szoktam fogat mosni! - majd el indultam vissza a fürdőbe megfésülni kócos hajam.
Valamiért minden reggel úgy kelek mint valami oroszlán, utálom a göndör hajam. Már az utolsó gubancnál tartottam, mikor belépett a tanár úr is, és fáradtan megmosta arcát. Aludt egyáltalán? Nem úgy néz ki az biztos. Észre vettem, hogy a haja elég kócos és ezen majdnem elnevettem magam, nem tudom miért csak úgy vicces volt na. Miután kész lettem a hajammal elköszöntem, és elindultam a suliba. Jóval előbb elmentem, nehogy bárkinek is feltűnjön hogy a tanár úrnál éjszakáztam. Még elterjedne valami hülye pletyka és bunkó tanár úr elvesztené az állását, csak az kéne még. Na meg nem kell nekem az idegesítő zaklatók célpontjának lenni, ha már eddig eltudtam ezt kerülni, nem lenne jó pont az utolsó évben tönkre tenni a jól bevált módszereim. Na jó, ez így kicsit túlzás, csak szimplán nem játszottam az áldozatot ennyi, mindig azokat találják meg akik olyan kis szerencsétlennek tűnnek. A kedves kis vissza húzódó gyerekek szívják meg, én meg szimplán az antiszoc köcsög gyerek vagyok, akit jobb ha elkerülsz mert bírják a tanárok is. Na ennyi a nagy titkom nem valami szuperül kitervelt valami, de amúgy bevált. Út közben jöttem rá, hogy nem tekertem vissza magamra a fáslikat, ezért még gyorsan beugrottam egy útba eső gyógyszertárba. Nem szeretem a gyógyszertárak tipikus szagát, mintha egy adag fertőtlenítőt kevernének össze egy rossz wc illatosítóval. Meg a hülye eladók is, mindig csak arra mennek, hogy vedd meg a legdrágább cuccokat, aztán ha eleget eladtak mehetnek nyaralni Balira vagy mit tudom én hova. Gáz az egész hely. Megvettem a kötéseket, amik éppen kijöttek a nálam lévő pénzből. Ezt az ezrest ebédre szántam, de már mindegy. Majd eszek ha haza értem, talán anyám főzött is valamit az új kis palijának. Ha nem akkor marad a párizsis kenyér. Becaplattam a suliba, majd a mosdóba feltekertem a fáslikat. Nem akartam hogy egy felszakadt seb össze vérezze a ruhám, ezért muszáj volt. A kezem még azért rendesen fájt, de lábam már egészen rendbe jött. Mindenesetre raktam mindkettőre biztos ami biztos. Főleg, hogy ma tesi az első óránk. Tényleg ha már tesi az első át is kell öltöznöm. Gyorsan kikaptam a táskámból a tornazsákom, és felvettem a fekete melegítőt, és a majd két mérettel nagyobb fehér pólóm. Kint még össze fogtam a hajam, aztán megindultam a tesi terembe. Levágtam magam a padra, ami a terem szélén kapott helyet, majd előkaptam az irodalom könyvet, és a mai anyagot kezdtem el tanulmányozni. Egy fél órán belül már megtelt a terem a diákokkal. A fiúk ökörködtek, a lányok meg dumáltak valamiről. Igazából fogalmam sincs miről beszélgethetnek annyit, de tuti hogy a nagy része csak random pletykák amik éppen szárnyra kaptak. Bejött pár perc múlva Erwin bá is, aki rendre utasította a diákokat. Beálltunk a torna sorba, velem a legvégén, ugyanis én voltam a legkisebb az egész osztályba. Erwin bá össze húzta bazi nagy szemöldökét, majd körbe tekintett a gyökerek hadán.
-Mint tudjátok idén lesz a szalagavató, és meg kell tanulnunk egy táncot. - mondta rohadt komolyan
-Végül a keringőt szavaztátok meg, nincs kibúvó, öt percetek van párt találni. - fejezte be a mondókáját Mr. Mindent véresen komolyan kell venni -bá.
Mindenki szét széledt, és próbált találni magának valami rendes párt. Kivéve engem, aki azt se tudja hogy hívják az osztálya felét. Elég bénán nézhettem ki ott álldogálva, de hát mit is tudtam volna tenni. Végül mindenki talált magának párt, és mint kiderült valami srác nem is tud eljönni mert kosár meccse van aznap. Erwin bá elengedte őt, így végül páratlanul lettünk, természetesem én voltam aki így egyedül maradt. Becsukott szemmel reménykedtem, hogy Erwin bá nem áll elő valami borzalmas baromsággal, ám ez a reményem hamar tovaszállt.
-Akkor Yukinak én leszek a párja. - nyögte ki a legundorítóbb ötletét amit valaha halottam.
Beálltunk, de legnagyobb örömömre hamar sikerült neki is rájönnie, hogy ez mekkora faszság, ugyanis csak lerogyasztva érte el a derekam de úgy is alig.
-Ez így nem lesz jó. - jelentette ki elgondolkozva.
Tán túl látványosan enyhültem meg, mert a következő ötlete ennél is ijesztőbb volt.
-Ackerman tanár úr jó lesz neked, ő elég alacsony hozzád. - mondta végül diadalittasan a vészjósló ötletét.
Aztán csak egy mindjárt jövök-kel elszaladt, és pár perc múlva a tanár úrral a nyomában érkezett vissza.
-Tehát miben kéne a segítségem? - kérdezte unottan Ackerman.
-Táncolni fogsz Yukival, ugyanis te vagy a legkisebb férfi tanárunk, és más túl magas lenne hozzá. - mondta vidáman a díj nyertesen szar ötletét Erwin bá.
A tanár úr előbb rám, majd Erwin bára nézett, és eléggé elgondolkozva állt, vagy inkább nem is értette mibe keverték bele. Még én is sajnáltam kicsit.
-Nem szükséges, majd nem táncolok. - válaszoltam mentegetőzve.
-Dehogynem, Levi nagyon szívesen táncol veled. - folytatta Erwin bá a kínzásom.
-Persze. - mondta egy gonosz mosollyal a tanár úr, majd kimért lépésekkel mellém sétált - Ha tudja tartani velem a lépést. - mondta egy alig hallható éllel a hangjában.
-Akkor mindenki álljon a párjához, és megnézzük ki milyen szinten áll. - mondta gondtalanul Szemöldök bá.
Látványosan sóhajtottam egyet, majd szembe álltam Ackerman tanár úrral és félve a vállára helyeztem vékony kezem. Erre csak megragadt a derekamnál, és közelebb vont magához.
-Majd én vezetek. - mondta halkan mielőtt elindult volna a zene.
-Nem lesz rá szükség. - válaszoltam magabiztosan.
Talán kihagytam azt a részletet, hogy tánc suliba jártam kislánynak, és mindenféle táncot megtanultam töviről hegyire. Igaz rég nem táncoltam, mivel anyám tizenkét éves koromban kivett, arra hivatkozva, hogy felesleges és drága, de hat év nem veszik csak úgy el. Persze otthon még néha táncoltam a szobámba, mivel igazán szerettem komolyan. De pár nélkül elég nehéz volt. A tanár úr még egy kicsivel közelebb húzott magához, majd el is kezdődött a zene. Egy egyszerű keringős szám volt, szerencsére nem volt túl lassú, utálom a lassú táncokat. A tanár úrral egyszerre indultunk meg a második ritmusra, és szinte tökéletes szinkronban voltunk. Azt hiszem észre vette ő is, hogy nem ma kezdtem és erre felbátorodva felkapott és megpörgetett. Emlékeztem erre a dobásra a régi párom is szerette, a lényege hogy pörögj egyet a levegőbe, majd pont a ritmusra karolj bele a párodba aki aztán kipörget. Elengedtem egy fél mosolyt, majd miután megfigyeltem hol is van pontosan Ackerman tanár úr megfogtam erősen a csuklóját, és hagytam, hogy kipörgessen. Miután vissza rántott meglepetésemre belépett a lábam közé, és lendületből hátra döntött.
-Nem is olyan rossz. - mondta unottan.
Egy pillanatra bele nyilallt a fájdalom a hasamba, ezért éppen hogy megtudtam tartani ezt a pózt. A kezem így is fájt végig, de ez most túl hirtelen jött. Azt hiszem a tanár úrnak is feltűnt, hogy valami gáz van, így vissza húzott alap helyzetbe, és megtartott a derekamnál. Erőt vettem magamon és végig táncoltam az utolsó egy percet. Utálok kiállni, vagy sajnáltatni magam, ezért ez tűnt a jobb ötletnek. Ackerman is segített egy kicsit, így könnyebb volt kitáncolni. Őszintén nagyon is élveztem, de rohadt kínos volt utána. Bunkó tanár úr végül beleegyezett, hogy vezet majd a szalagavatón, így lett párom. Bár nagyon örültem annak, hogy tudok táncolni, annak kevésbé hogy pont vele. Amúgy meg sosem gondoltam volna, hogy tud táncolni, azt főleg nem hogy ilyen érzékin. Nos valljuk be, senki se gondolta volna.
YOU ARE READING
Baszódj meg Tanár úr! (Levi X Reader) /tanár x diák/ Befejezett
FanfictionYuki egy magának való lány, akit véletlenül hoz össze a sors szeszélyes tanárával, Levi Ackermannal. Ez a két magányos farkas bonyolult kapcsolatba kerül egymással, ami teljesen felforgatja kettejük átlagos minden napjait. *Figyelmeztetés: -Káromkod...