Bölüm 2-Her Zaman Kazanmalı Mıyız?-

979 69 50
                                    

Göz Bebeğim olan 17.Piyon Demir'in ikinci bölümüne hoş geldiniz. Bende hala bitmeyen bir heyecan var. Umarım sizde de vardır. 

Bu arada Deva'nın iç sesinin bir ismi var evet. Raife. Neyse çok uzatmadan bölüme geçelim.

Bölüm Şarkısı ; Gökhan Türkmen - Taş

Keyifli Okumalar:)

Profilimden instagram hesaplarımı takip etmeyi unutmayın. Oradan alıntıları paylaşıyorum. Yorum yapmayı da unutmayın, onlar benim tek motive kaynağım:)

♟♟♟

"Yani önüne bakacaktın alt tarafı. Bunda zor olan ne anlamıyorum ki ?"

Evet yeni açtığım sayfamın ilk satırlarını çok güzel bir olay ile dolduruyordum. Bir araba benim canıma, kızıma çarpmıştı. Yani arabama evet.

"Hanımefendi bakın şuan hiç vaktim yok. Size numaramı ve adresimi vereyim ücreti ne ise bana söylersiniz bende sizin hesabınıza atarım. Olur mu ?"

Hüzünlü bakışlarımı kızımdan alıp adama çevirdim. Tabi ki önce hüznün yerini öfke ile değiştirdim.

"Sizden para isteyen mi oldu ? Ben Allah'a şükür her eksiğimi giderecek maddiyata sahibim."

"O zaman sorun ne ?"

Alayla bana bakıyordu. Ehliyeti kasaptan aldığı gibi karakterini de çöpte mi bulmuştu ?

"Farkında değilsiniz sanırım. Az önce araba ile birine çarptınız. Eğer ben aracımda olmasaydım teklif ettiğiniz para bir halta yaramayacaktı çünkü siz bu dalgınlıkla beni öldürmüş olacaktınız !"

"Hızım ellideyken mi ? Bu fizik kurallarına aykırı. "

Sabır dileyerek yukarı baktım. Hala dalga mı geçiyordu bu adam?

"Yeter. Sizin aksinize benim haddinden fazla işim var. Özür dileyin ve mümkünse bir daha görüşmemek üzere  gidin."

Kafasını eğip hay hay anlamında salladı. Ya da ben öyle anladım.

"Hatalıyım, kusura bakmayın. Fakat özrü bende sizin kadar hak ediyorum. Sonuçta otoparka girerken vermeniz gereken bir sinyal vardı ama siz vermediğiniz için çarpıştık."

"Öncelikle biz çarpışmadık siz bana çarptınız. Ayrıca sokağa ters yönden giren de sizsiniz. Eğer olması gereken yönde girseydiniz beni görüp beklemek zorunda kalacaktınız ve bana çarpmayacaktınız."

Kendi kendine bir şeyler mırıldanıp  saatine baktı ve alayla gülümsedi.

"Tamam ikimizde hatalıyız. Ben sizden alacağım özrü size iade ediyorum ve gidiyorum. Daha fazla bu saçmalık ile uğraşamayacağım."

Arkasına dönüp aracına ilerledi ve hızla içine girdi. Adam tabiri caizse beni mal gibi orada bırakmıştı.

"İnsanlık müsveddesi karşında bir kadın var senin . Nerede kibarlık, nerede naziklik ?"

Arabasının içinden bana asker selamı verip geri geri gitti ve ardından sokaktan uzaklaştı. Bir de dalga geçiyordu, ukala!

Cebimden telefonu çıkarıp Derman'ı aradım. İstanbul'u adı gibi bilirken umarım bir kaç oto tamircisini de atlamamıştı. Telefon ilk çalışta açıldı.

"Efendim Deva?"

"Derman sana bir şey diyeceğim ama sakın büyük tepkiler verme. Annemin boş yere yüreğine inmesin."

17.Piyon Demir/Yarı Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin