Bölüm 22- Beşik Kertmesi-

430 51 24
                                    

Sürpriz bir bölüme hoş geldiniz. Malum yarıyıl tatili hediyesiz geçmez. Bu bölüm de benim hediyem olsun.💕

Nasılsınız, nasıl geçiyor tatil?

Uzatmadan bölüme geçmeden önce yorum yapmayı ve oy vermeyi, attığım bölümlerden anında haberdar olmak için beni takip etmeyi unutmayın. 💕

Bölüm şarkısı: Yalın-Benimki

Keyifli Okumalar 💕

♟♟♟

Deva'dan...

Gönderen: Sevgilim

"Bu sana bakıyor." (20.20)

"Hala bakıyor."(20.21)

"Gülme Deva. Çok güzel gülüyorsun, gülme!" (20.22)

"Yok bu adam katil edecek beni!"(20.22)

Evet arkadaşlar cenazeme hoş geldiniz. Ben, karşımda Orkun'u öldürecekmiş gibi bakan Demir ve yanımda gözünü kırmadan bana bakan Orkun en kötü üçgeni oluşturuyorduk.

Çünkü bu üçgen Orkun'u öldürecekti!

Gönderilen: Sevgilim

"Sakin ol sevgilim evlenilebilecekler listemde Orkun bulunmuyor. Bulunmayacakta."(20.22)

Mesajı okuduğunda 'ciddi misin' der gibi bakıp konuşan anneme döndü.

"Deva kahve yapsana bize."

Omuzlarımı silkip dibimde duran Orkun'dan uzaklaştım. Sülük gibi biraz uzaklaşsam hemen geri dibime giriyordu.

"Bana ne , Deniz abim daha güzel yapıyor o yapsın."

Annem gözlerini pörtlettiğinde oflayarak ayağa kalktım. Mutfağa doğru bezmiş adımlarla giderken annem bana seslendiğinde ona doğru döndüm.

"Kızım ne içeceklerini, nasıl içeceklerini sormayacak mısın?"

Sabırla başımı tavana çevirip derin bir nefes aldım.

"Hayır sormayacağım anne, zıkkımı sıkıcam ne çıkarsa onu getireceğim."

Yalandan öksürüp Orkun'a döndü ve tatlı tatlı gülümsedi. Annem maşallah öyle bir bıkmıştı ki benden Orkun'a yamamak için canla başla çabalıyordu.

Sabır!

Tezgaha kahveyi ve suyu çıkarıp cezveye gerekli malzemeleri koydum. Anasını satayım içine zehir koysam katil, biber koysam gönlü var damgası yiyecektim!

Saçımı kulağımın arkasına atıp cezveyi ocağa koydum. Sinirle dudaklarımı dişlerken boynumda hissettiğim nefes ile olduğum yere çakıldığımda hemen arkamı döndüm.

Demir gözlerime bakarken ellerini tezgahın iki yanına yaslayıp beni kendi ile tezgah arasına sıkıştırdı.

"D-Demir ne yapıyorsun? İçeride bir sürü insan var, babam var!"

Dudağı yana doğru kıvrıldığında başını önüne eğdi.

"Basılmamızı bekliyorum."

Şok olmuş şekilde ona bakarken kafasını kaldırıp sırıtmaya devam etti.

"Ne basılması Demir, kıskançlıktan beynin kulaklarından mı aktı senin?"

"En hızlı nikah sebebi olarak aklıma sadece bu geldi."

Hemen yanımızdan gelen ses ile başımı hızlıca sağa döndürdüm. Esma ellerini birbirine kenetleyip 'ne ayak' der gibi bakıyor ve gülmemek için kendini sıkıyordu.

17.Piyon Demir/Yarı Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin