Selam selam selam yeni bölüme hoş geldiniz. Nasılsınız? Nasıl geçti sınavlarınız, umarum dilediğinizden de güzel geçmiştir.💓
Ben iyiyim, bu bölüm için de fazlasıyla heyecanlıyım.
Bu bölüm kitapta bu zamana kadar olan en uzun bölüm oldu. Umarım severek okursunuz.💓
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın olur mu? Onlar benim tek motivasyon kaynağım.
Sizleri kocaman öpüyor ve bölüme geçiyorum.💓
Medya kızların kıyafetleri bu arada.
Bölüm Şarkısı: Murat Dalkılıç-İki Yol
Keyifli Okumalar :)💓
♟♟♟
"Deva ben sanırım aşık oldum."
İçten bir tebessümle eğilerek ona döndüğümde bakışları hala Esma'daydı.
"Biliyorum. Sanırım bunu senden önce fark ettim. Aynı şekilde Esma'da sen söylemeden öğrensin istemiyorsan dibin düşer gibi kıza bakmayı kes bence abi."
Bakışları aniden beni bulduğunda gülerek olduğum yere oturdum. Bizim aşıklar kervanına biri daha düşmüştü. Allah kurtarmasındı inşallah!
"Ceylin'in sevgilim sandığı kişi Esma'ydı değil mi?"
Aynı şekilde gülerek başımı salladığımda yüzündeki gözlük ve maskeyi çıkarıp gözlerini kıstı. Evet geliyordu benim aylık sorgu sualim.
"Ama abi kız medeni halini sordu, bekar mı deseydim ?"
Kolumdan tutup beni ayağa kaldırdığında beremi düzeltti.
"Öyle olduğum için evet, bekar diyebilirdin."
Ellerimi birbirine vurup yüzüme yalandan bir şaşırma sıfatı yerleştirdim.
"Vah vah unutmuşum ben onu. Bekar deseydim de elinin körü olsaydı dimi!"
"Abicim Ceylin'den bahsettiğimize emin miyiz? Daha çok takıntılı bir psikopattan bahsediyor gibisin şu an ."
Gözlerimi devirdiğimde elindeki telefona bakıp oflayarak yanımıza gelen Esma abime vereceğim cevabı ağzıma tıkarken bir kaç adım atıp ona doğru ilerledim. Abim bana döndüğünde Esma'yı anında fark etmiş ve soluğu yanımda almıştı.
Konu Esma olunca taş fırın erkeği abim, muhallebi çocuğuna dönüyordu resmen !
"Deva sana bir şey sorabilir miyim ?"
Gülerek başımı salladığımda elindeki telefonu bana uzattı ve ellerini montunun cebine soktu.
"Dava açmak için tanıdığın kimse var mı ? Ama mümkünse en yakın zamanda halledebileceğim şekilde."
Bakışlarım abime döndüğünde Esma'dan yana bir adım atıp onu karşısına almıştı. Aradığını burnunun dibinde bulmuştu kızcağızım benim. Bir de konu oysa eğer bu dava başlamadan biten bir savaşın resmen bir minyatürü olurdu.
"Elinde delil niteliği taşıyan bir şey varsa ceza davası olarak ben açabilirim. Ne hakkında açmak istiyorsun davayı?"
Esma abime döndüğünde daha önce onda görmediğim bir bakışı takınıp ellerini cebinden çıkardı. Ve sanmaktan çok uzak, emin bir şekilde söylüyorum ki o bakış hoşlantıydı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17.Piyon Demir/Yarı Texting (TAMAMLANDI)
Terror17.Piyon: Bu yaşıma kadar beni yenen ilk kişisin. Bunun bir rastlantı olduğunu kanıtlamak için bir tura daha Ne dersin? Şampiyonbelli_ikincikim? : Benimle oynamadığın için yenilmemişsindir. Olsun, zamanla alışırsın elbet. ♟♟♟ Her şey telefonlara yük...