Selam selam selam. Nasılsınız?
4K olmuşuzzzz.
Bende iyiyim. Bu bölüm için heyecanlı ve sabırsızım. Umarım sizde beğenirsiniz.💗
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Bu arada kitap 40. Bölümde final olacak ama ondan sonra aynı bölüm niteliğinde üç tane özel bölüm gelecek bir hafta arayla.
Bölüm Şarkısı: Ajda Pekkan- Yakar Geçerim
Keyifli Okumalar:)
♟♟♟
Deva'dan...
"Ay anne paniğe sokma beni zaten heyecandan ölüyorum."
Elindeki okunmuş şekeri ağzıma tıkıp yine okunmuş olan suyun şişesini ağzıma dayadı.
"Kafanı sabit tutuyorsun Deva. Bu son tur, kazandığın an iş bitecek."
İlkay hoca derin bir nefes alıp şapkamı düzeltti.
"Karşındakinin sevgilin olduğunu o masaya oturduğun an unutuyorsun. Çalıştığımız gibi aynı şekilde hamlelerini sıralayıp son saniyede ters köşe yapacaksın. Ve kazanacaksın."
Açtığını avcuna beşliği çakıp sahneye doğru ilerledim. Demir ile iddiaya girdiğimiz günden beri İlkay hoca ile Demir'i teste sokmuştuk. Ve elde ettiğimiz en büyük sonuç hamlelerimi ezberlediğiydi.
Çünkü çok nadir olarak kendim gibi oynarken kazanıyordum. Ezberlemesini istediğim şekilde oynayınca da istisnasız olarak kaybediyordum. Ama İlkay hocanın aksine benim şüphelerim vardı.
Konu Demir'di.
Kabul etmek istemesem de benden çok daha zeki olduğu ortadaydı ve benim aklıma gelen fikir onun aklına hayli hayli gelmiş olabilirdi.
Ve en önemlisi o da bana tıpkı benim ona oynadığım gibi bir oyun oynuyor olabilirdi.
"Ne biçim ilişki bu be? Baksan evlenme teklifi ediyor adam ama hala güvenemiyorsun."
"Zaten konunun sonu evliliğe bağlandığı için her yolu kullanacağını biliyorum Raife. Sıkıntı orada başlıyor."
Sahneye çıktığımızda tıpkı benim gibi beyaz yazılı üniformasını giyen Demir tam karşımdaki merdivenlerden yanıma doğru adımladı.
Prensip olarak sıkışmak için uzattığım elimi göz kırparak sıktı ve yerine oturdu. Karşısındaki beyaz sandalyeyi çekip oturduğumda aramızdaki bu ezeli yarış başlamış oldu.
Her şey tam planladığımız gibi gidiyordu. Hamlelerime ezberlediğini belli eder şekilde karşılık veriyor ve işimi kolaylaştırıyordu.
Hile yapmam diyen adama bakın siz hele hele.
Yüzünden sırıtışını bir saniye silmiyor emin adımlarla oynuyordu.
"Ah be Demir, gelecekteki karın sana şimdiden kadının fendi erkeği yendi modellemesi yapıyor be gülüm."
"Sen sus! Ben bu turu kazanayım da önce."
Son iki en fazla üç hamleye geldiğimizde bakışlarımı gözlerine çıkarıp arkama yaslandım. Hata yapacağımdan o kadar emindi ki hamlelerini taşlara bakmadan yapıyordu.
Ulan yer mi Anadolu çocuğu be!
Son hamlesini yaptığında tekrardan yüzüne bakıp bir mühlet gülümsedim. Ya da hayır pis bir sırıtış sergiledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17.Piyon Demir/Yarı Texting (TAMAMLANDI)
Terror17.Piyon: Bu yaşıma kadar beni yenen ilk kişisin. Bunun bir rastlantı olduğunu kanıtlamak için bir tura daha Ne dersin? Şampiyonbelli_ikincikim? : Benimle oynamadığın için yenilmemişsindir. Olsun, zamanla alışırsın elbet. ♟♟♟ Her şey telefonlara yük...