Selam canlarr. Nasılsınız? 💗Ben iyiyim (sorduğunuzu duyduğum için cevaplıyorum) :)
Yine bir gece ve yine yeni bir bölüm ile karşınızdayım.
Yalnız yorumlar gerçekten çok az. Bölüm hakkında ki olsun satır aralarında olsun yorum yapabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler💗
Daha fazla uzatmadan sol altınızdaki yıldızı parlatın ve hoş geldiniz.
Bölüm Şarkısı: Kenan Doğulu& Zeynep Bastık-Yüzsüz Yürek
Keyifli Okumalar💗
♟♟♟
Hayır. Hayır ve hayır.
"Kıskananlar çatlasın. Çatladın mı Deva ?"
"Raife şu an seni öyle bir yırtarım ki hiçbir yapıştırıcı tutmaz bak. Delirtme beni."
"Sanki Demir seni delirtmemiş gibi..."
"Ya sabır ya selamet."
Hayır kıskanmıyorum. Belki birazcık. Çok ama çok az. Tamam çok az değil az.
Ay evet kıskandım oldu mu !?
Sonuçta o benim arkadaşım ? Evet evet arkadaşlarıma tanımadığım insanların sarılmasından hoşlanmıyorum. Bir de nispet yapar gibi gözüme bakmıyor mu? Git o ela gözlerini oy.
"İnsan kendini bu kadar güzel kandırabilirdi Deva. Beni çok yormasaydın eğer seni ayakta bile alkışlardım."
Bakışlarını üzerimden çekip sarıldığı o güzel ! kadının yanağından makas alıp kulağına bir şey söyledi ve yanıma adımlamaya başladı.
Sahte bir tebessüm ettim.
"Hoş geldin Deva. Benim iki dakika işim var sen şu odaya geç geliyorum ben."
Alayla kaldırdığım kaşlarıma bıyık altından güldü. Ne işi vardı acaba !
Eliyle gösterdiği odanın yanına gidip kapısını açtığından mecburen onları izlemek yerine odaya geçmek zorundan kaldım.
Büyük bir ofis dizaynı ile yerleştirilen koltuk ve masanın arka fonlarında bulunan satranç tahtasının duvar kağıtları garip bir hava yaratmıştı. Demek ki gerçekten dediği gibi satranca bu denli bağlıydı.
"Tam senlik adam değil mi Deva ? Bir de matematiğe aşıksa direk evlenin bence."
Kendi tükürüğümde boğulurcasına öksürürken Demir odadan çıkmış ve kapıyı kapatmıştı. Yaptığı şeyleri görmeyeyim diye kapıyı kapatan akıllı Demir duvarların camlardan oluştuğunu unutmuştu sanırım.
Bir telefonuma bir onlara giden bakışlarım en sonunda onlarda sabit kaldı. Demir cebinden kredi kartını ve anahtarı çıkarıp kıza verdi.
ANAHTAR MI ?
Gülerek Demir' i öpen adını yılışık koyduğum yılışık bana bakıp önüne döndü ve ilerleyerek görüş alanımdan çıktı.
O kız benim terasıma adım atamazdı!
Demir içeri girdiği anda telefonum çalmaya başladı. Arayan Gülce'ydi.
"Kusura bakma ama bunu açmam gerekiyor. "
"Yok yok önemli değil konuş sen."
Tebessüm edip telefonu açtım.
"Kız ben sizin evin önündeyim neredesin sen ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17.Piyon Demir/Yarı Texting (TAMAMLANDI)
Horror17.Piyon: Bu yaşıma kadar beni yenen ilk kişisin. Bunun bir rastlantı olduğunu kanıtlamak için bir tura daha Ne dersin? Şampiyonbelli_ikincikim? : Benimle oynamadığın için yenilmemişsindir. Olsun, zamanla alışırsın elbet. ♟♟♟ Her şey telefonlara yük...