Selam Selam Selam nasılsınız?
Yeni bölüme hoş geldiniiiz.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın olur mu? Onlar ben tek motive kaynağım.
Uzatmadan bölüme geçiyorum.
Bölüm Şarkısı: Demet Akalın- Evli Mutlu Çocuklu
Keyifli Okumalar:)
♟♟♟
Deva'dan...
"Şemmamê Şemmamê Şemmamê bûkê
Dotmamê dotmamê dotmamê bûkê"Gözlerimi kapatıp tam yirmi ikinci kez başa saran şarkıyı dinlemeye başladım. Evet düğün olsa göbek atar şarkının hakkını verirdim.
Yani yanlış anlaşılmasın sıkıntı şarkıda değildi.
AMA DAHA KINA BAŞLAMADAN YİRMİ KERE AYNI ŞEY DİNLENİLMEZDİ. BU DA KAFA, BU DA SABIR!
Tabi siz gelin bunu biricik makyöze anlatın. Ne zaman şarkı kapansa kadın makyajı yapmayı bırakıyor açana kadar da transa geçmiş gibi davranıyordu.
Yani kısacası akıllısı beni bulmuyor ama delisi bir tarafımdan ayrılmıyordu!
"Daha ne kadar var? Hazırlanmaya başlamam lazım?"
Derin bir nefes sesinden sonra şiveli sesi duyuldu.
"Hele hele kızım sen şu an göbek mi atıyorsun? Hazırlıyorum ya işte seni?"
Fazla sabrı olan sağdaki kutuya bırakabilir mi ? Benim fazlasıyla ihtiyacım var da.
"Deva elbisem buradaymış."
Aslı pata küte içeri girince gözlerimi açtım. Elimle gardrobu işaret edip başımı tekrardan geriye yasladım.
"Ablaaa sen neymişsin be! Ben bile yapamam bu makyajı. İnan vaktimiz olsa yüzümdekini silip sana yaptırırdım."
Kadın gülerek elindeki fırçayı yanaklarıma sürmeye devam etti. Göz ucuzla aynaya baktığımda gördüğüm görüntü beni dehşete düşürürken inanmaz gibi tekrardan o tarafa döndüm.
Aynadaki kız çok güzeldi.
Ama bu ben değilim ki!
Aslı elbisesini alıp gerisin geri Demir'in evine geçmiş beni tekrardan sandığımın aksine harikalar yaratan makyözüm ile baş başa bırakmıştı.
"Abla aynaya göz ucuyla baktım, çok çok güzel olmuş eline sağlık."
Kıs kıs gülüp ruju dudağıma sürdü.
"Bendeki bu yetenekle üç makyöz ekmek yer yemin ederim."
Kendi ellerini öptüğünde gülerek doğruldum. Makyaj en nihayetinde bitmişti ama cidden aradan geçen iki saate değmişti.
Abla eşyalarını toplamaya başlayınca gerekli ücreti ona uzattım.
"Yarın düğünümüz var yine bu saatlerde gelebilir misin abla?"
Beni baştan aşağıya süzdükten sonra bir adım yaklaştı. Bir anda beni kendine çekip sarıldığında gülerek konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17.Piyon Demir/Yarı Texting (TAMAMLANDI)
Horror17.Piyon: Bu yaşıma kadar beni yenen ilk kişisin. Bunun bir rastlantı olduğunu kanıtlamak için bir tura daha Ne dersin? Şampiyonbelli_ikincikim? : Benimle oynamadığın için yenilmemişsindir. Olsun, zamanla alışırsın elbet. ♟♟♟ Her şey telefonlara yük...