17.Piyon'Demir'de 17. bölüme geldik. 1K olmamıza o kadar az kaldı ki 💓
Bu arada oldu bizimkiler ne düşünüyorsunuz bunun hakkında? Fikirlerinizi yorumlara bekliyorum.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın olur mu? 💓
Sizlere kocaman kocaman öpüyor ve bölüme geçiyorum.
Bölüm Şarkısı: Kenan Doğulu- Yosun
Keyifli Okumalar💓
♟♟♟
"Günahın özü ise seni sevmek, cezam cehennem olsun."Nefesi elbisemin açık bıraktığı boynuma vururken olduğum yere çakıldım. Neredeydim ? Kollarında beni ayakta tutan adam, Demir di değil mi ?
Beni kendinden bir adım uzaklaştırıp gözlerini gözlerime diktiğinde bakışlarımda gördüğü şaşkınlık ve heyecan ile sırıtıp başını önüne eğdi.
Kesinlikle bu adam yüzünden bir kaç kişi güzelliğinden men edilmişti.
"İyi misin ?"
Gözlerimi kırpıştırıp başımı önce sağa sola sonra aşağı yukarı salladım.
"B-benim hava almam lazım sanırım."
Kaşları hafifçe çatıldığında belimdeki eli ile avucumu hapsetmiş beni terasa doğru yönlendirmişti.
Boşta olan, onun eliyle hapsolmayan elimle saçımı kulağımın arkasına atıp onun adımlarına ayak uydurdum.
Led ışıklarla süslenmiş korkulukların önünde durup elimi bırakmadan karşıma geçti.
Yüzünde peydahlanan gülümsemesi ile hal değiştirmemek için zor dururken bir anda gözlerini kısıp elini yanağıma yaklaştırdığında gözlerimi kapatmamak için direnmeye başladım.
Klasik dokunduğu yerler yanıyor kısmına hiç girmiyorum zaten şu an domatesten farkım olmadığını hepiniz anlamışsınızdır.
Yanağıma dokunup baş ve işaret parmağı kapalı halde geri çekilince istemsizce kaşlarımı çattım.
"Üstte mi altta mı ?"
Bakışlarım parmaklarına takıldığında zoraki bir tebessüm ettim.
"Altta."
Başını sallayıp parmaklarını ayırdığında kirpik baş parmağındaydı. Gülerek başımı önüme eğdim.
"Uçar mı uçmaz mı ?"
"Uçmaz."
Hafifçe üflediği parmağında hala duran kirpik ile kıkırdadım.
"Dilek tut."
Bakışlarımı tekrardan gözlerine çevirdiğimde tebessüm etti. Gözlerimi kapatıp dileğimi dilediğimde yüzümdeki gülümsemeyi genişlettim.
İki eliyle ellerimi kavrayıp gözlerini gözlerime dikti. Boğazını temizleyip derin bir nefes aldı.
"Öncelikle şimdiden eksik, yanlış ya da gereksiz bir şey yaparsam özür dilerim. Bunu ilk defa yapacağım, umarım son olur. Tecrübesiz olduğumu belli etmemeye çalışacağım."
Başımı salladım. Kalbim konumunu ağzıma taşıdığında midemde var olduğuna yemin edeceğim kelebekler ile yutkundum.
Tahmin ettiğim şeyi yapacaktı değil mi ?
"Seni ilk başta o oyunda tanıdığımda daha birinci turda ne kadar zeki biri olduğunu anlamıştım. Ama kalbimde ve aklımda bu denli bir himaye kurabileceğini hiç hesaba katmamıştım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17.Piyon Demir/Yarı Texting (TAMAMLANDI)
Horor17.Piyon: Bu yaşıma kadar beni yenen ilk kişisin. Bunun bir rastlantı olduğunu kanıtlamak için bir tura daha Ne dersin? Şampiyonbelli_ikincikim? : Benimle oynamadığın için yenilmemişsindir. Olsun, zamanla alışırsın elbet. ♟♟♟ Her şey telefonlara yük...