3. Bölüme hoş geldiniz.Bölüm Şarkısı: Umut Kaya-Mor Yazma
Yorum yapmayı unutmayın, onlar benim tek motive kaynağım:)
Keyifli Okumalar 💕♟
♟♟♟
Duş alıp terasa geçtim. Telefonuma gelen bildirimleri kontrol ederken gelen mesaj ile nefesimi tuttum. Bu da neyin nesiydi şimdi?
17.Piyonun size bir mesajı var.
Bildirime tıklayıp mesaj sekmesine girdim.
Gönderen:17.Piyon
"Çömez olmadığımı bence aldığım ödül kanıtlar. Ne dersin?"
"Söyleyeceklerini söyleyip ki o söylediğiniz zekama hakaretse, çekip gidemezsiniz küçük hanım."
Bu iki mesajı biz alışveriş merkezindeyken atmıştı. Aşağıya kaydırıp yeni mesajını okudum.
Gönderen:17.Piyon
"Yarın görüşüyor muyuz ?"
Çatık kaşlarla mesajı sekizinci okuyuşumda anlayabilmiştim. Ben bu çocuğa bilmeden umut falan mı vermiştim de böyle bir mesaj atma yüzü bulmuştu kendinde ?
Gönderen:Şampiyonbelli_İkincikim?
"Ne buluşması ? Ne saçmalıyorsun sen kardeşim ?"
Mesajım saniyesinde görüldü ve yazmaya başladı. Mesaj atmamı mı bekliyordu?
Gönderen:17. Piyon
"Satrançtan bahsetmiştim. Sen ne anladın ki :)?"
'Ben artık senin iç sesin olmak istemiyorum Deva. Sen sürekli kendinle beraber beni de rezil ediyorsun. Canıma tak etti artık.'
"Sen sus Raife. Şimdi bu karşımdakine cevap vermem lazım. Ayrıca bende seni istemiyorum. Gideceksen kapı sonuna kadar açık."
Ekrana boş boş bakıyordum. Cidden rezil olmuştum. Ama o da öyle mesaj mı atılırdı canım ? Tanımıyor etmiyorsun ne öyle buluşalım falan? Adam akıllı söylesene yarın satranç oynayalım mı diye.
Ben kendimi düşüncelerim ile boğarken ekrana 17. Piyondan oyun daveti geldi. Biraz bekleyip kabul ettim. Mesajının başında beklediğimi düşünmesine gerek yoktu en nihayetinde değil mi?
Düşüncelerimden arınıp oyuna hızlı bir giriş yaptım. Tıpkı sabahki gibi sert oynuyordu tek fark, artık ben de yumuşak değildim.
Tur on dokuzunca dakikasında sonlanmıştı. Hadi tahmin edin. Sizce kim kazanmıştı?
Bir ip ucu vereyim. BEN!
Yine oyun biter bitmez mesaj gelir diye beklemiştim ama gelmemişti.
"Karışmayacağım karışmayacağım diyorum ama yok yani. Adam sana soru sormuş cevap bile vermemişsin. Neden mesaj atsın sana bir daha?"
"Sanırım ilk defa haklısın Raife. Ne denir ki böyle bir durumda? Ben asıldığını zannettim falan mı?"
"Saçmalama tabi ki hayır. Doğal davran. Oyundan bahsettiğini söyle."
Olabildiğince kendimi sakinleştirip cevap verdim.
Gönderen:Şampiyonbelli_İkincikim?
"Tabi ki satranç. Ayrıca her istediğinde benimle oynayacağını nereden çıkardın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17.Piyon Demir/Yarı Texting (TAMAMLANDI)
Horor17.Piyon: Bu yaşıma kadar beni yenen ilk kişisin. Bunun bir rastlantı olduğunu kanıtlamak için bir tura daha Ne dersin? Şampiyonbelli_ikincikim? : Benimle oynamadığın için yenilmemişsindir. Olsun, zamanla alışırsın elbet. ♟♟♟ Her şey telefonlara yük...