Deva'dan...
Saçlarımın üzerinde hissettiğim parmaklar ile uykum arkasına bakmadan bedenimi terk ederken gözlerimi yavaşça araladım.
Demir bir dirseğini yatağa yaslayarak bana doğru eğilmiş, yüzümü izliyordu.
"Günaydın."
Tebessüm ederek hafifçe esnedim.
"Günaydın."
Burnumun üzerine küçük bir öpücük kondurup ellerini saçlarımın arasında gezdirmeye devam etti.
"Saat daha erken neden uyandın?"
"Bunu bana kim bilir ne zamandır uyanık ve beni izleyen sen mi söylüyorsun?"
Dudakları iki yana kıvrılırken geceliğimin açıkta bıraktığı boynuma burnunu gömdü.
"Ben bana uyumaktan çok daha iyi gelen bir şey yapıyordum."
Evet buna düşüyoruz pata küte.
"Hım diyorsunuz yani?"
Elleri bir anda belimi kavrayıp beni kendi bedeni ile yatağın arasına sıkıştırdığında bakışlarındaki değişim ben buradayım der gibiydi.
Dudaklarıma uzanacağı sırada odada yankılanan telefon sesi ikimizin de odağını o yöne çevirmişti.
Demir çalan telefonu tek hareketi ile susturduğunda anında odağı dudaklarıma dönerken halimden şikayetçi olduğum söylenemezdi.
Ta ki telefon tekrardan çalana kadar.
"Arayan kişiye kucak dolusu sevgiler sunuyorum."
Demir komidinin üzerinde duran telefonu bana uzatıp ayaklandı.
"Duşa girip geliyorum, sende rahat rahat kızlarla konuş."
Uzaktan bir öpücük attığımda başını iki yana sallayıp tekrardan yanıma adımladı.
"Onu uzaktan almak kalbime zarar verir karıcım."
Bir anda dudaklarıma kapandığında telefonun üzerinde duran parmaklarım çağrıyı kabul etmiş ve Aslı ile Gülce'nin çığlığı ikimizi resmen odasının iki ucuna itmişti.
"Anladık yeğenleri bize yapacaksınız ama bunu karşımızda yapmanıza gerek yok."
Aramaya sonradan katılan Esma ne olduğunu anlamak ister gibi bakarken Demir gülerek banyoya adımlamış bende kızlara dönmüştüm.
"Sabahın köründe ne diye arıyorsunuz dökülün bakayım."
Sırtımı yatağın başlığına yaslayıp imalı bakışlarını bana yollayan Aslı'ya döndüm.
"Tabi senin geçen uzun geçtiğinden saatin farkında olamayabilirsin görümcecim ama saat iki."
"Aslı siz onların yaptığı şey hakkında mı konuşuyorsunuz?"
Aslı'nın telefonundan gelen Derman'ın sesi ile iyice rezil olurken Aslı gülerek başını salladı.
"Sana ne Derman. Biz onun hem eltisi hem kuzeni hem de görümcesiyiz her şeyini konuşuruz."
Derman'ın ağlanır gibi sesi duyulduğunda hepimiz susmuş ikisinin konuşmasını dinliyorduk.
"Ne ağlanıyorsun Derman? Biz yaparken sıkıntı yok da onlar yapınca mı sıkıntı var? Evlendiler onlar bilmem farkında mısın?"
Utançtan kıpkırmızı kesilirken ellerimi yüzüme kapadım. Bu konuyu bir Derman ile tartışmadığımız kalmıştı o da oldu çok şükür!
"Aslı kapa çeneni rezil oldum ya!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17.Piyon Demir/Yarı Texting (TAMAMLANDI)
Terror17.Piyon: Bu yaşıma kadar beni yenen ilk kişisin. Bunun bir rastlantı olduğunu kanıtlamak için bir tura daha Ne dersin? Şampiyonbelli_ikincikim? : Benimle oynamadığın için yenilmemişsindir. Olsun, zamanla alışırsın elbet. ♟♟♟ Her şey telefonlara yük...