Özel Bölüm 3- Gülce&Bora

369 35 5
                                    

Gülce'den...

Sıradaki hastanın randevu saati geldiğinde arkama yaslanıp hastanın içeri girmesini beklemeye başladım. Çok geçmeden kapı çalınmış ve içeriye orta yaşlarda bir beyefendi girmişti.

"Buyrun şöyle geçebilirsiniz."

Karşımdaki sandalyeye oturan adam elindeki peçeteyi cebine koyup bana döndü.

"Doktor hanım benim boğazlarım çok kötü. Bir şey yiyemiyorum, içemiyorum. Bir bakabilir misiniz?"

Çekmeceden paketlenmiş çubuğu ve ışığı alıp ayaklandım.

"Ağzınızı açıp dilinizi dışarı çıkarabilir misiniz?"

Adam dediklerimi yaptığında boğazına göz gezdirip elimdeki çubuğu çöpe attım.

"Boğazınızda ciddi bir şey yok, şu bir kaç gün sıcak bir şeyler için, kendinize gelirsiniz."

Yerime oturduğumda adamın kaşları çatılırken bana döndü.

"İlaç vermeyecek misiniz?"

Başımı sakince iki yana salladım.

"İlaçlık bir durum yok beyefendi. Sıcak şeylerle halledilebilecek boyutta."

Ellerini birbirine vurup onaylamaz mırıltılar çıkarmaya başladı.

Size dahiliye doktoru olduğunuzda karşılaşacağınız en büyük kötülükten biraz bahsedersem eğer bu kesinlikle ilaç yazmayınca ilgisiz doktor muamelesi görmekti.

"Doktor dediğin iki ilaç yazardı. Bir antibiyotik falan."

Al İşte!

"Beyefendi ilaçların bize sağladığı yarar sağladığı zararın yanında çok eser bir miktarda. O yüzden ilaç tedavisi uygulayıp vücudunuzu daha fazla yıpratmaya gerek yok. Sıcak şeyler içip dinlenin üç gün içerisinde kendinize gelirsiniz."

Yerinden kalkıp bağırınmaya başladığında gözlerimi devirdim.

"Size diploma verende asıl sıkıntı. İlacı kötüleyen doktor mu olur? Biz de si-"

"Höst ulan!"

Hastanın lafını kesen kapı bir anda açılıp içeri Bora girdiğinde kaşlarım çatıldı. Onun burada ne işi vardı be?

"Beyefendi hasta mısınız? Sıra diye bir şey var."

Adamın bağırınmaları yönünü Bora'ya çevirdiğinde oturduğum yerden doğruldum.

Bora hızla başını salladı.

"Evet birader hastayım. Çılgınlar gibi hemde. Ama karıma."

Adam bıkkınlıkla yüzünü sıvazlarken dudaklarıma küçük bir tebessüm yerleşmişti.

"O zaman karına git. Deli midir nedir bir doktorun odasına böyle saygısızca giriyor."

Bu adam mı saygıdan bahsediyordu? Bir de karşımda?

Peh!

"Karımın yayındayım zaten birader. Ve ayrıca evet  aynı zamanda deliyim."

Yanıma adımlayıp yanağıma küçük bir öpücük kondurdu.

17.Piyon Demir/Yarı Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin