Özel Bölüm 2

385 43 26
                                    

6 ay sonra...

Deva'dan...

Göz yaşlarımın karıştığı sümüklerimi peçeteye silip kenarda oluşan peçete dağının üzerine fırlattım.

İçim çıkar gibi sürdürdüğüm ağlayışım Demir'in işe gitmesinden beridir aralıklarla sürüyordu. Yani yaklaşık üç saattir.

Kapı çalınmaya başlandığında yavaşça yerimden doğrulup üzerimdeki yorgana sarılarak ayaklandım.

Esma gelmişti.

Tekrardan başlayan hıçkırıklarım ile kapıyı açıp boynuna sarıldım.

"B-boşanacağız galiba."

"Ne?"

"Ne?"

"Ne?"

Nasıl bir anda burada belirdiklerini anlamadığım Gülce ve Aslı tıpkı Esma gibi şoka girerken titrek bir nefes aldım.

"Beni sevmeyen adam ne diye benimle evli kalsın?"

Esma geri çekilmeden beni kendiyle beraber eve sokup kızları da içeri aldı. Bezmiş adımlarla oturduğum köşeme geçtim. Sümüklü peçetelerin daha dün kırkladığım halıya değmesi bile şu an ciddi bir mesele olarak gelmiyordu.

"Ne sevmemesi Deva, adam akıllı anlatsana şunu."

Aslı karşıma pufu çekip oturduğunda cebimdeki alyansı ona doğru uzattım.

"Evde bırakıp gitmiş. Evli olduğu anlaşılmasın diye alyansını çıkarmış gitmiş."

Elimi yüzüme kapatıp sesli şekilde ağlamaya devam ettim.

"Unutmuştur belki, hemen öyle düşünmesen?"

Karnı burnunda Esma elini dizime koyup eğildi.

"Bir haftadır zaten soğuk davranıyor bana, kesin bıktı benden!"

Esma halim tanıdık gelir gibi iyice yüzümü incelerken bedenini bana çevirdi.

"Ne gibi soğukluklar bunlar?"

Derin bir nefes aldım.

"Üç gecedir eve bir saatten fazla geç geliyor, bir şeyler saklıyor gibi işten gelince yanıma gelmek yerine koşarak odamıza çıkıyor. Yorgunum diyor ama hafta sonu bile çalışmaya gidiyor."

"Deva sen hamile misin?"

Esma duruşunu bozmadan nasılsın der gibi basitçe konuşunca istemsizce durakladım.

"H-hayır. En son değildim."

Aslı ve Gülce birbirleriyle fısıldaşırken Esma devam etti.

"Ne zaman test yaptın en son?"

Bakışlarım halıya kayarken kaşlarım çatıldı.

"Üç aydan fazla."

Esma aynı sakinlikle elini çırpıp ayaklandı.

"Evde test var mı? Yoksa bizimkilerden biri getirsin mi?"

Başımı sallayıp üzerimdeki yorganı kenara bıraktım.

"Evde var. Ama olabilir mi ki? B-biz dikkat ediyorduk."

"Deniz'le biz de en son dikkat ediyorduk."

Eliyle karnını gösterip devam etti.

"Ama sonuç ortada."

Başımı eğdiğimde bakışlarım alyansıma kaymıştı.

"Ya Demir istemezse. Ya benden bıktığı gi-"

17.Piyon Demir/Yarı Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin