Selam selam selam. Nasılsınız?
Ben bu bölümü geçen üçte bitirdiğim halde acayip heyecanlıyım çünkü uzun zamandır beklenilen şey oldu sonunda.💓
Sizler nasılsınız? İyisinizdir umarım.
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın olur mu? Onlar benim tek motivasyon kaynağım.💓
Daha fazla uzatmayayım. Sizleri kocaman kocaman öpüyorum.💓
Bölüm Şarkısı: Kenan'ım Doğulu'm- Karışık Şarkılar ( Multimedia da)
Keyifli Okumalar:)💓
♟♟♟
Deva'dan...
"Molada kahve içelim mi ?"
"Uyumak istersen başını omzuma koyabilirsin."
"Kitabına bakabilir miyim ?"
Hayır şu an Atakan'ı parçalamak istemiyorum. Hayır kitabımı elimden çektiği için kafası yere sürte sürte kıvılcım çıkarmak hiç istemiyorum. Hele de müzik dinlememi engelleyip sürekli konuşması asla rahatsız etmiyor beni !!!
"Şu müziği dinleyebiliriz istersen seninle."
"Zıkkımı pekini dinle be Atakan."
Cevapsız bıraktığım onca konuşmasını Raife'nin aksine yine aynı cevapsızlıkla cevapladım. Ona dönüp boş bakışlarla kulaklığımın tekini elinden alacakken arkadan bir el onun elinden kulaklığımın tekini almıştı.
Kulaklığımı artık bir salabilirler miydi acaba ?!
Başımı arkaya çevirdiğimde şirin şirin sırıtan Bora ile sinirle nefes verdim. Demir bey lütfedip yanıma oturmamış ama her olayı kendisine uçuran Bora'yı dibime oturtturmuştu.
Bunu fark ettiğimden beri Bora'nın bende bir ismi vardı. Demir'e özel ayaklı gazete!
"Bence sen yeng-Deva'yı rahat bırak. O benimle müzik dinleyecek."
Öyle mi der gibi Bora'ya bakarken sırıttı ve başını salladı.
Gözlerim Demir'i bulduğunda kesişen bakışlarımız ile istemsizce dururken hemen yanındaki kadına dönüp konuşmaya başlayınca gözlerimi devirdim.
Anlamıştık Demir bey sevgilinizin olduğunu, gözümüze sokmanıza gerek yoktu !
"Bu kadın da sevgilisi değilse eğer senin sezgilerine balgam atarım Deva!"
"Raife bunu mide diyorlar biliyorsun değil mi ?"
Bora'ya kaşlarımı çatarak cevabını verdim:
"Hayır Bora. Ben kendi başıma, tek halde müzik dinleyeceğim."
Atakan'a dönüp devam ettim.
"Kimseyle bir şey içmeyip, omzunda uyumayıp yolculuğumu tamamlayacağım."
Atakan gülerek daha çok koltuğa yayıldığında sinirle cama döndüm. Hayatımda bu kadar vurdum duymaz birini görmemiştim. Duvara konuşsam kalkar giderdi ama bu hala koltuğa yayıldıkça yayılıyordu !
Arabanın sallantısı, Atakan'ın sonunda sustuğu için dinleyebildiğim hemsaye'nin huzur veren mayışıklığıyla uykuya gidip gelirken yanımdaki hareketlilik ile istemeye istemeye bakışlarımı oraya çevirdim.
Ceketini çıkarmış benim üzerime örtemeye çalışan Atakan ile yaslandığım camdan doğruldum.
"Ne yapıyorsun sen ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17.Piyon Demir/Yarı Texting (TAMAMLANDI)
Horror17.Piyon: Bu yaşıma kadar beni yenen ilk kişisin. Bunun bir rastlantı olduğunu kanıtlamak için bir tura daha Ne dersin? Şampiyonbelli_ikincikim? : Benimle oynamadığın için yenilmemişsindir. Olsun, zamanla alışırsın elbet. ♟♟♟ Her şey telefonlara yük...