Bölüm 28- Umut Çıkmazı -

421 43 66
                                    

Selam selam selam.

Nasılsınız?

Yeni bölüme hoş geldinizzz.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın olur mu? Onlar benim tek motive kaynağım.💓

Bölüm Şarkısı: Şanışer-Aşk Şarkısı

Keyifli Okumalar:)💓

♟♟♟

Deva'dan...

Gidiyordum. Nereye olduğunu ya da nerede olduğumu bilmeden. Hava kararmıştı. Arabanın içine doluşan soğuk hava tenimi ısırırken pencereyi kapatıp arkama yaslandım.

Bitmişti.

Kaçınılmaz son gerçekleşmiş ve karşıma çıkmıştı. Çıktığı gibi de bitmiştik işte.

Yan koltuğa fırlattığım telefonum çalmaya başladığında bakışlarım o tarafa kaymıştı. Kerim hoca arıyordu.

"Ben bu adamı hiç sevmiyorum Deva. Açma telefonunu."

Yan koltuğa uzanıp telefonu aldım. Boğazımı temizleyip çağrıyı cevapladım.

"Alo?"

"Ooo Deva, nerelerdesin ?"

Bu adamın bu seviyesiz laubaliliğinden iğrendiğim kadar başka hiçbir şeyden iğrenmiyordum.

"İşim vardı hocam. Acil bir şey mi oldu?"

Güldüğünde telefonu kulağımdan çektim. Adama nefretim her dakika büyüyordu.

"Derslerle alakalı konuşmam gereken şeyler var seninle. Okula gelebilecek misin?"

"Hayır gelemeyecek."

"Ben şehir dışındayım hocam. İstanbul'a gelmem akşamı bulur."

Hımladı. Sinirle soludum.

"Tamam okulda zaten tıp fakültesinin öğrencilerinin dersleri dokuzda bitiyor. Bekliyorum seni."

"Zıkkımın pekini bekle!"

Telefonu kulağımdan çekip abimin numarasını tuşladım. İlk çalışta açtı.

"Alo Deva?"

"Ne yapıyorsunuz abi?"

Bir kaç hışırtıdan sonra Esma'nın selamımı söyle dediğini duydum.

"Aleyküm selam abi. Sende selam söyle."

Selamımı ilettiğinde bana döndü.

"Kordon boyundayız şimdi. Sen uyumayacak mıydın, neden araba sesi geliyor?"

"Abi Kerim hoca okula çağırdı beni, onun yanına gidiyorum. Yoldayım şu an."

Sesindeki merak henüz sabah söylediğim yalanı fark ettiğinden bunun da yalan olduğunu kestirememesinden kaynaklıydı.

"Benim de gelmemi ister misin?"

Görecekmiş gibi başımı iki yana salladım.

"Yok abi ben zaten işi halledip geri geleceğim. Sürpriz işim bitmedi daha."

Demir'i tanıdığımı zannettiğim zamanlarda abimlerle olan münakaşalarından dolayı bir sıkıntım olmuyordu. Ama asıl olayı duyarsa özellikle Derman'ın vereceği tepkinin büyüklüğünü ölçemiyordum bile.

Ve Demir yüzünden kimsenin, özellikle abimin zarar görmesine hiç gerek yoktu.

"Hadi bakalım şu sürprizin kokusu çıkacak yakında, bekliyorum."

17.Piyon Demir/Yarı Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin