ေ႐ွာင္က်န္႔ ေနမေကာင္းလို႔ ေက်ာင္းမလာဖစ္တဲ့ အေတာအတြင္း ဇာတ္လိုက္မပံုေတြနဲ႔ vedio ေတြ ေက်ာင္းwebsiteမွာ အကုန္ပ်ံ့ေနေတာ့တယ္ လူေတြရဲ႕ ဝိုင္းဆဲမူ ရံႈခ်မူေတြကုိ တစ္ဝႀကီးခံစားလုိက္စမ္း ပိုင္ခ်င္းခ်င္း မူလကို္ယ္ ခံစားခဲ့ရသလို နင္လည္းျပန္ခံစားရမယ္ ဒါမွတရားမွ်တမွာေပါ့ ဝဋ္ဆိုတာဘဝမကူးဘူးေလ
''host ဇာတ္လိုက္မက hostကိုဒီအတုိင္းထားမယ္မထင္ဘူး''
''အင္း သူတခုခုေတာ့ ေသခ်ာေပါက္လုက္မွာ ငါသိတယ္''''bunny သူ႔ကိုမ်က္ေျခမပ်က္ ေစာင့္ၾကည့္ထား''
''ok host ဒါဆိုbuuny သြားပီ''''ကုိကို ေက်ာင္းသြားရေအာင္ေလ ပီးပီလား''
''အင္း အင္းရိေပၚ ကိုကိုလာပီ''
သူက ေနမေကာင္းကတည္းက ရိေပၚတို႔အိမ္မွာဘဲ လိုက္ေနသည္ ေကာင္းေတာ့လည္း ရိေပၚက သူ႔အိမ္ကိုမျပန္ခိုင္း အဲ့ေတာ့လည္း ေ႐ွာင္က်န္႔ တုိ႔က သက္သာတာေပါ့ဟဲဟဲ ဒီေန႔ ဇာတ္လုိက္မကို ေတြ႔ရမွာဆိုေတာ့ ေ႐ွာင္က်န္႔ တို႔သိပ္သိပ္ေပ်ာ္''ကိုကို သက္သာလုိ႔လား ေက်ာင္းမသြားပါေသးနဲ႔အံုးဆိုတာကုိ ''
''ကိုိကုိ သက္သာပါပီ ရိေပၚရဲ႕ ဘာမွမဖစ္ဘူး စိတ္မပူနဲ႔''
'ဒီေကာင္ေလးဟာေလ သူ႔ကိုဆို သိပ္စိတ္ပူတာ အရမ္းလည္းဂ႐ုစိုက္တာ အလိုလည္းလိုက္တယ္ ဒါေပမယ့္ သူ႔ကုိ ေ႐ွာင္က်န္႔က အေုဖမေပးရေသးပါဘူး ဘာလို႔ဆို missionၿပီးမွ ေပးလည္း ေနာက္မက်ေသးဘူးေလ ဟုတ္မို႔လား 😅😅'''ကိုကို က်ေနာ္ အတန္းထဲ ပုိ႔ခဲ့ရမလား''
''ရတယ္ ရတယ္ မပိုိ႔နဲ႔ေတာ့ ကိုိကု႔ိဘာသာ သြားႏုိင္ပါတယ္ ရိေပၚသာ အတန္းသြားတက္ေတာ့ ေနာက္က်ေနမယ္''''အင္း အင္း အာ့ဆိုသြားပီေနာ္ကုိကုိ take care''
''omm bye bye ရိေပၚ''
ရိေပၚ ထြက္သြားေတာ့ ေ႐ွာင္က်န္႔ လည္းအတန္းထဲဝင္မယ္အလုပ္ သူ႔ေ႐ွ႕ကို ပိတ္ရပ္လာေသာ ဇာတ္လိုက္မ''အဟက္ အဆင္ေျပရဲ႕လား ပုိင္ခ်င္းခ်င္း''
''နင္ နင္လို႔ငါထင္သားဘဲ ယုတ္မာလိုက္တာ ငါနင့္ကိုဘာလုပ္ခဲ့လုိ႔ ငါ့ကိုဒါမ်ိးလုပ္ရတာလဲ''''အိူးဟိုး ငါဘာလုပ္မိပါလိမ့္ sryေနာ္ ငါကမွတ္ညဏ္ မေကာင္းေတာ့ ေမ့တတ္လို႔ စိတ္မ႐ွိပါနဲ႔''
''နင္ နင္ လူယုတ္မာ အေျခာက္ေကာင္ကမ်ား နင္ေစာင့္ၾကည့္ေနလုိက္ ငါအ႐ွက္ကြဲသလုိ နင္လည္းအ႐ွက္ကြဲေစရမယ္ ေတာက္ခ္''