Arc3.5

8.3K 742 26
                                    

leo လည္း ဘယ္႐ွာလို႔႐ွာရမလဲ မသိတာနဲ႔ သူ႔companyနဲ႔ နီးတဲ့ barတခုထဲကို ဝင္ၿပီး ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူ႔exနဲ႔စကား​ေျပာေနတဲ့ baby သူေလ်ွာက္လာရင္းနဲ႔ နမ္းမလိုျပင္ေနတဲ့ ႏွစ္ေယာက္ေၾကာင့္ ၾကားထဲကေန လက္ဝင္ခံလုိက္တယ္
''အဲ့တာ ဘာလုပ္ေနတာလဲ baby''
''ခင္မ်ား နဲ႔မဆိုင္တာမုိ႔လုိ႔ မသိခ်င္ပါနဲ႔ mr.leo''

''က်စ္ လုိက္ခဲ့စမ္း baby''
''ဒီမွာ ခင္မ်ားနဲ႔ မဆုိင္ဘူးလို႔ သူေျပာပီးသားမလား''
''ငါနဲ႔ဆုိင္တယ္ ငါ့ေယာက်ာ္းမို႔ လာေခၚတာကြာ မဆုိင္တာမင္း မင္းသာဝင္မ႐ႈပ္နဲ႔''

''လႊတ္ က်ေနာ့္ကို လႊတ္အခုလႊတ္ leo လႊတ္လို႔ေျပာေနတယ္ေလ''
leo လည္းစိတ္တုိတိုနဲ႔ babyကို ကားထဲပစ္ထည့္လုိက္တယ္ အိမ္ေရာက္ေတာ့ တြန္႔လိမ္ေနတဲ့ ေကာင္ေလးကို ေပြ႔ခ်ီၿပီး ကုတင္ေပၚတင္ေပးလိုက္တယ္

''ခင္မ်ားဘာလုပ္တာလဲ leo''
''က်စ္ baby ဘာလို႔အခုလို္ေတြလုပ္ေနရတာလဲ ''
''က်ေနာ့္ဘာသာ ဘာလုပ္လုပ္ ခင္မ်ားနဲ႔မဆုိင္ဘူး''
''မဆုိင္ဘူးေပါ့ေလ ဟုတ္လား ေအး ဆုိင္ေအာင္လုပ္ျပမယ္ ''

leoလည္း seanရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းေတြကို အငမ္းမရစုပ္ယူၿပီး နမ္းလိုက္တယ္ အက်ီၤေလးကို ဆြဲခြၽတ္ၿပီး ေပၚလာနဲ႔ ဂုတ္သားေဖြးေဖြးေလးကိုပါ ကုိက္လိုက္တယ္
''အင့္ လႊတ္ေပး လူယုတ္မာ လႊတ္ေပး မလုပ္နဲ႔ ဟင့္ မုန္းတယ္''

မုနး္တယ္လည္း ေျပာေရာ ရပ္သြားတဲ့ daddyေၾကာင့္ သူေျပာတာမွားသြားမွန္း ငိလုိက္ရတယ္
''အဲ့လို အဲ့လိုေျပာတာမဟုတ္ဘူး daddyက အတင္းလုပ္ေနလုိ႔ အဲ့တာ''
''ငါလုပ္ေတာ့က် မုနး္တယ့္ မင္းအေကာင္လုပ္ရင္ေတာ့ ၿငိမ္ေနတယ္ေပါ့ ဟုတ္လား babyေျဖစမ္း''

''အင့္မေအာ္နဲ႔ ခင္မ်ားမွားတာ က်ေနာ့္ကို လာအျပစ္မတင္နဲ႔ ခင္မ်ားသာ က်ေနာ့္ကို အရင္လာေအာ္တာ မေတာင္းပန္ဘဲနဲ႔ အခုလိုေတြ လုပ္တယ္ ဟင့္ ထြက္သြား မေကာင္းတဲ့လူႀကီး အင့္ဟင့္ မုနး္တယ္ အဟင့္''
''ေတာင္းပန္တယ္ ကို္ယ္မွားတာပါ ကို္ယ္ေတာင္းပန္ေနပီမို႔ မုနး္တယ္လို႔မေျပာပါနဲ႔ babyကို႐ွာမေတြ႔ေတာ့ ကို္ယ္ဘေလာက္စိတ္ပူသြားလဲ သိလား ေတြ႔လိုက္ရေတာ့လည္း တျခားသူနဲ႔ နမး္မလိုျပင္ေနတဲ့ babyကိုေတြ႔ရေတာ့ ကိုယ္စိ္တ္မခ်ဖစ္သြားလို႔ပါ babyသာ သူ႔ဆီျပန္သြားခဲ့ရင္ ဆုိပီး ကိ္ုယ္ေတြးပူသြားလို႔ပါ ကို္ယ့္အမွားပါ ကိုယ့္ကိုခြင့္လႊတ္ပါေနာ္ babyေနာ္''

System 831(completed)Where stories live. Discover now