လီ႐ွင္းလည္း ေနာက္တစ္ဆင့္အတြက္ bunnyကို စံုစမ္းခုိင္းထားလုိက္တယ္ သူထင္သလို သူမရတာေတြ မဖစ္ပါေစနဲ႔ လုိ႔ေမ်ွာ္လင့္ရတာဘဲ
''host ၿပိဳ္င္ရမဲ့ဟာ သိခဲ့ပါၿပီ ေနာက္ပီး မၿပိဳ္င္ခင္ hostကုိ ေမလင္းက အေကာက္ၾကံဖို႔ လုပ္ေနပါတယ္''
''အင္း ျပဳိင္ရမဲ့ဟာက ဘာလဲ''
''အတိုက္အခုိက္ပါ host ျပဳိင္ပြဲဝင္အခ်င္းခ်င္း တုိက္ရမွာမဟုတ္ဘဲနဲ႔ နန္းေတာ္ထဲကလူနဲ႔ တုိက္ရမွာပါ ''''ဒါဆုိ မိန္းကေလးေတြကေရာ ဘလိုလုပ္တုိက္ႏုိင္ရမွာလဲ''
''အိမ္ေ႐ွ႕စံရဲ႕ ၾကင္ယာေတာ္ဆုိရင္ တုိက္ခိုက္တတ္ရမွာပါ host မိနး္ကေလးေနေန''
''ေျသာ္ အင္း ေမလင္းကငါ့ကုိ ဘာလုပ္ဖုိ႔ ၾကံေနတာလဲ''
''ဒီလုိပါ host.......''''ကုိယ့္ေသတြင္းကို တူးျပန္ပီ ဒီမိန္းမကေတာ့ ေသခ်င္ပီထင္တယ္''
''ေသခုိင္းလုိက္ေပါ့ hostရယ္ ဘာခက္တာမွတ္လို႔''
''အင္း သူမ်ားဆနၵျဖည့္ဆည္းေပးတာ ကုသိုလ္ေတာင္ရေသးမဟူတ္လား ဟားဟား''လီ႐ွင္းလည္း bunnyနဲ႔ စကားေျပာရင္း သူ႔ဆီကုိေလွ်ာက္လာတဲ့ အိ္မ္ေ႐ွ႕စံေၾကာင့္
''ဘာလုိ႔ ေလတုိက္ထဲ ရပ္ေနတာလဲ အေအးပတ္ကုန္ဦးမယ္''
''အင္း အေအးမပတ္ပါဘူး ေမာင္ေတာ္ရဲ႕ ခနဘဲကို''
''ကိုယ္ၾကင္ယာေတာ္ေရြးပြဲ ဆက္မလုပ္ခ်င္ေတာ့ဘူး''
''ဘာလုိ႔လဲ ေမာင္ေတာ္ရဲ႕ ''''႐ွင္းေလးကို မထိခိုက္ေစခ်င္ဘူး''
''ဘာလုိ႔ထိခုိက္ရမွာလဲ ေမာင္ေတာ္ကလည္း ႐ွင္းေလးကိုယ့္ကိုကူိယ္ ကာကြယ္ႏုိင္ပါတယ္''
''ဒါေပမဲ့ ကိုယ္စိတ္မခ်ဘူး ဒီတုိင္း ကိုယ့္ၾကင္ယာေတာ္လုပ္လုိက္လုိ႔ မရဘူးလား''
''ဒါဆို ျပဳိင္ပြဲဝင္ေတြအတြက္ ဘယ္တရားပါ့မလဲ''''ဒါေပမယ့္ ကုိယ္ ''
''စိတ္ခ်ပါ ႐ွင္းေလးကို ဘသူမွထိခိုက္ေအာင္မလုပ္ႏိုင္ဘူး ေမာင္ေတာ္႐ွိေနသေရြ႔ ဟုတ္ပီလား စိတ္မပူနဲ႔''
''အင္းပါ လာ အိပ္ေဆာင္ထဲ ျပန္ရေအာင္'''အဟက္ ငါ့အၾကံေတြေအာင္ေတာ့မွာပါ နင္က်ရံႈးခန္းကို ငါေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီးထိုင္ၾကည့္ေနမယ္'
လီ႐ွင္းလည္း ညေနပြဲေတာ္တည္ၿပီး ျပန္လာေတာ့ သူ႔ေ႐ွ႕ကေနပိတ္ရပ္ၿပီး သူ႔ကိုဖမ္းဖို႔လုပ္ေနတဲ့ လူတစ္စု
''မငး္တို႔ဘာလုပ္တာလဲ ငါ့ေ႐ွ႕ကဖယ္စမ္း''
''ဖယ္စရာလား ဒီေလာက္လွပတဲ့ ေကာတစ္ေယာက္ကို ဒီတုိင္းထားရမွာ ႏွေျမာစရာ အဟက္''
''ေဟ့ေရာင္ေတြ ျမန္ျမန္လုပ္ၾက လူေတြမလာခင္''