(crd for photoပါကြယ္😅😅)
ေ႐ွာင္က်န္႔ သူၿပီးခဲ့တဲ့ကမၻာက္ို ျပန္ေတြးၾကည့္မိေတာ့ အင္းတကယ္ေတာ့ ေလာဘရဲ႕သားေကာင္ေတြဖစ္ခဲ့ၾကတာဘဲ ပီးေတာ့ သူ႔ညီမေလးလုိလူေတြ အမ်ားႀကီး႐ွိေနႏို္င္တယ္ ကမၻာေပၚမွာ အဲ့လိုေတြးမိေတာ့ မိမ႐ွိဖမ႐ွိသူက ကိုယ့္ဘဝကိုေက်ာင္းပီး ေအးေအးလူလူနဲ႔ ေက်ာင္းကုိတက္ိုႏုိင္တယ္ ဒီလုိက်ေတာ့ သူ႔ဘဝႀကီးက ေကာင္းေနျပန္ေရာ
'host ဘဝက ေကာင္းပါတယ္ အခုဆို hostကုိခ်စ္ရမဲ့သူပါ႐ွိေနပီဘဲ'
'အင္း ဟုတ္တယ္ bunnyဒါလည္း မင္းတုိ႔systemေၾကာင့္ဘဲ ေက်ဇူးတင္ပါတယ္'
'host ကလည္း ခြဲရေတာ့မွာက်လို႔ ေျပာေနတာက သားေတာင္မ်က္ရည္ဝဲတယ္''ေအးပါ ငါကေျပာျပတာပါ မငိုနဲ႔'
'ဟုတ္ ဝိညဥ္စြမ္းအားတြက္ေပးမယ္ hostအမည္-xiao zhan
ဝိညဥ္စြမ္းအား-6
ၿပီးေျမာက္ေသာကမၻာ -6/10
တတ္ေျမာက္ထားေသာအရည္အခ်င္း-အတိုက္အခုိက္,ပန္းခ်ီ,အခ်က္အျပဳတ္,စီးပြားေရး
ပို္င္ဆိုင္မူ-ဓားတစ္ေခ်ာင္း'
'စြမ္းရည္တခုသင္လို႔ရပါမယ္ host
Hacking
အက
စိတ္ပညာ'
'အြန္း hackingကြာ '
'ok host ခနေစာင့္ပါ ဇာတ္ေၾကာင္းေျပာျပမယ္ေနာ္'
'omm'
'ဒီကမၻာကေတာ့ chinaမွာ မဟုတ္ပါဘူး ျမန္မာႏိုင္ငံမွာပါ host'
'ဘာရီး ျမန္မာဟုတ္လား ဒါေပမဲ့ ငါမွသူတုိ႔ဘာသာစကားမတတ္ဘဲ'
'အဲ့တာက က်ေနာ္တုိ႔က ဘာသာစကားစြမ္းရည္ လက္ေဆာင္ ေပးမွာပါ'
'wow မုိက္တာေပါ့ ဟီး ဆက္ေျပာ''ဒီကမၻာရဲ႕ ဇာတ္လုိက္က ဟိန္းမင္းခန္႔ သူက Hgpရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာသား ဖစ္ပီး ေက်ာင္းရဲ႕ king တစ္ေယာက္ သူ႔မွာက ငယ္ငယ္ကတည္းက ေစ့စပ္ထားတဲ့သူ (ဇာတ္လိုက္မ)ခ်စ္စုရတီေဇာ္ ဆုိတာ႐ွိတယ္ ဇာတ္လိုက္မကလည္း ေက်ာင္းရဲ႕ queenသူတို႔ႏွစ္ေယာက္က ေနနဲ႔လေရႊနဲ႔ျမေပါ့ တစ္ရက္မွာ သူတို႔ေက်ာင္းကို ႐ုပ္ဆုိးဆိုးပံုတံုးတံုးနဲ႔ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ေျပာင္းလာခဲ့တယ္ အဲ့ေကာင္ေလးနာမည္က ႐ႈိင္းဆက္ပုိင္တဲ့ သူက ဇာတ္လိုက္ေကာင္ကို ျမင္ျမင္ခ်င္းႀကိ္ဳက္သြားခဲ့တယ္ ဒါမဲ့ သူဟာgayတစ္ေယာက္ဆုိတာ ဘသူ႔ကိုမွ မေျပာခဲ့ဘူး ဘာလုိ႔ဆုိ ျမန္မာမွာက gayေတြကို လက္ခံဲတဲ့သူေတြ႐ွိေပမယ့္ လက္မခံဘဲ ရံႈ့ခ်တဲ့သူေတြက ပိုမ်ားတာေၾကာင့္ သူကဝန္မခံခဲ့ဘူး ဒါေပမဲ့ သူဟာgayတစ္ေယာက္ဖစ္ေၾကာင္း ကုိ သိသြားတဲ့သူတစ္ေယာက္က အဲ့အေၾကာင္းကုိ လိုင္းေပၚတင္ခဲ့တယ္ ျပန္႔ႏွ့ံသြားတဲ့အခါမွာေတာ့ သူဟာအ႐ွက္ရပီး အိမ္ကုိ ျပန္လာခဲ့တယ္ သူ႔မိဘေတြဟာလည္း သူ႔ကုိမႏွစ္သိမ့္ေပးၾကဘဲ သူတုိ႔ကိုအ႐ွက္ရေအာင္လုပ္ရမလားဆုိပီး သားအဖစ္ကစြန႔္လႊတ္ခဲ့တယ္ သူဟအိမ္ကေနထြက္ခဲ့ပီး စိတ္ဓာတ္က်ကာ တံတားေပၚကေန ခုန္ခ်သတ္ေသခဲ့တယ္'