Arc9.1

6.3K 590 16
                                    

ဂ်ိတ္ ဒီကမၻာကုိေရာက္ေရာက္ခ်င္း သူ႔ကုိနံရံကို ဆြဲကပ္ၿပီး သူ႔ႏႈတ္ခမ္းေတြကုိ အၾကမ္းပတမ္းလာနမ္းေနတဲ့ ဇာတ္လုိက္
'bunny သူကဘာလုိ႔ငါ့လာနမ္းေနတာလဲ'
'မသိေပါင္ host သူစိတ္ဆိုးေအာင္ ဘာလာပ္ထားမွန္းမွမသိတာ'
'အမယ္ အဲ့တာ ငါမသိလုိ႔ မင္းေမးေနတာေလ မသိေပါင္ လာလုပ္ေနတယ္ ေစာင့္ကန္လိုက္ရ'
'host ေနာ္ သူမ်ားကို ဆဲလားဆိုလားနဲ႔ သြားမခ်စ္ေတာ့ဘူး '
'မခ်စ္ေနေပါ့ ငါ့လင္ခ်စ္ပီးတာဘဲ'

''ငါမင္းကုိ အဲ့ေကာင္နဲ႔ မပတ္သက္ဖုိ႔ေျပာထားတယ္မလား ဂ်ိတ္ ေတာက္ခ္ ေနာက္တခါဆိုရင္ ငါ့အဆိုးမဆိုနဲ႔ ''
ဝွက္သယ္ ဘလုိေတြေတာင္ လာေငါက္ေနတာလဲ
'bunny ဇာတ္ေၾကာင္းကဘယ္ေရာက္ေနပီလဲ'
'အဟင္း ဇာတ္လိုက္မက hostကို ဇာတ္လိုက္နဲ႔ ေသြးခြဲေနပါပီ host'
'ေအာ္ ေတြ႔ၾကေသးတာ​ေပါ့ ဇာတ္လိုက္မရာ'

ဂ်ိတ္လည္း အက်ီၤလဲပီးတာနဲ႔ ေအာက္ကိုဆင္းလာေတာ့ သူ႔ကုိေၾကာင္ၾကည့္ေနတဲ့ လီယို
ေအာ္ ေမ့လို႔ ကုိကို
''ဘာၾကည့္ေနတာလဲ ကုိကို''
''အဟမ္း ဘာမွမဟုတ္ဘူး ထုို္င္ေလ''
''အြနး္ ''
''ဆင္းလားသားဘဲ ငါက အရင္တုန္းကလို အခန္းထဲမွာဘဲ ေအာင္းေနေတာ့မယ္ထင္ေနတာ''
''ဂိ်ိတ္အမွားမွ မဟုတ္ဘဲ ေအာင္းစရာလား ပီးေတာ့ ဂ်ိတ္ ဘာမွမစားရေသးလို႔''

''မင္း ဟုိေကာင္နဲ႔ ေတြ႔တာ မစားခဲ့ဘူးလား''
''ေတြ႔တာ မဟုတ္ဘူး လိ္မ္ခံရတာ ေမ့လုိ႔ ကုိကိုက ဂ်ိတ္႐ွင္းျပတာ နားေထာင္ခ်င္မွာမဟုတ္ပါဘူး ဟိုမိန္းမစကားဘဲ ကုိကို႔အတြက္ အေရးပါမွာေပါ့''
''မဟုတ္ဘူး ညီ ကုိကိုက''
''သားတို႔ေတာင္ စားေနၾကပီလား''
''လာထိုင္ေလ ပါးပါး ဂိ်တ္တို႔က အခုမွစားမလုိ႔ လုပ္ေနတုန္း''
''အမယ္ သားငယ္က ပါးပါးကုိခြၽဲေနတာေပါ့ေလ ေျပာပါအံုး ဘာပူဆာမလို႔''
''ဟီး အဲ့တာကေလ ပါးပါး သားကုိ ကားတစ္စီးေလာက္ဝယ္ေပးပါ''

''ဘာလုိ႔လဲ သားငယ္ရဲ႕ သားႀကီးကားနဲ႔ လိုက္လို႔ရေနတာဘဲကုိ''
''ဟြန္႔ ကုိကိုက သူ႔ဟာနဲ႔သူ အားတာမဟူတ္ဘူး ဂ်ိတ္ဘာသာသြားခ်င္လို႔ပါ ဝယ္ေပးေနာ္ ပါးပါးေနာ္လို႔''
''ေအးပါကြာ ပါးပါးဝယ္ေပး''
''မဝယ္ေပးရဘူး''
''သားႀကီး'' ''ကုိကို''
''မဝယ္ေပးနဲ႔ ပါးပါး သားသူ႔ကိုေခၚသြားလုိ႔ရတယ္ ''
''ေတာ္ပီ ဂ်ိတ္ဝပီ ပါးပါး''

System 831(completed)Where stories live. Discover now