'mission ေတြ အကုန္လံူးေအာင္ျမင္တဲ့ အတြက္ ဂုဏ္ယူပါတယ္ host'
'အင္း bunny ဒါဆုိ ငါလူ႔ျပည္ ျပန္သြားရေတာ့မွာေပါ့'
'ဟုတ္ပာတယ္ host'
'ငါ့ခ်စ္သူနာမည္က ဘသူလဲ bunny ေျပာျပပါလား'
'hostခ်စ္သူနာမည္က ရိေပၚပါ ဝမ္ရိေပၚ'
'အင္း ငါျပန္သြားရင္ သူငါ့ကုိမွတ္မိပါ့မလား''host ျပန္သြားရင္ မွတ္ညဏ္ေဖ်ာက္ေဆးေသာက္ရမွာပါ မေသာက္ခ်င္ဘူးဆုိလည္း ရပါတယ္ host'
'သူ သူကေရာ မွတ္မိပါ့မလား'
'အဲ့တာကေတာ့ သူနဲ႔ ဆုိ္င္ပါတယ္ host'
'ငါတခုသိခ်င္လုိ႔ ေျပာျပပါလား bunny'
'ဘာသိခ်င္တာပါလဲ host''မင္းတုိ႔ system အေၾကာင္း သိခ်င္လုိ႔ ေနာက္ပီး ဘာလုိ႔ဒီလိုsystem လုပ္ရတာလဲဆိုတာ'
'က်ေနာ္႐ွင္းျပပါမယ္ host'bunnyကေန အသြင္ေျပာင္းၿပီးေပၚလာတဲ့ နတ္သားတစ္ပါးနဲ႔ ေဘးကနတ္သမီးတစ္ပါး
အခ်စ္နတ္ဘုရား က်ိးက်စ္႐ွဴ း
ကံၾကမၼာ နတ္ဘုရားမ ကိ်ဳိးက်စ္ေလာ့
(ဘလိုလဲ ဆင္ရဲ႕လား😅)
''bun bunnyလားဟင္''
''ဟုတ္ပါတယ္ host က်ေနာ့္နာမည္က က်ဳိးက်စ္႐ွဴ းပါ က်ေနာ္က အခ်စ္နတ္ဘုရားပါ ဒါကက်ေနာ့္အမ က်ဳိးက်စ္ေလာ့ အမေတာ္က ကံၾကမၼာနတ္ဘုရားမပါ''''ဟုတ္ပါတယ္ ေ႐ွာင္က်န္႔ ငါတုိ႔နတ္ဘုရားေတြပါ ငါဒီလိုsystemေတြကို ဖန္တီးခဲ့တာ ငါ့ေမာင္ က်စ္႐ွဴးေၾကာင့္ သူကလူ႔ျပည္ကို အလည္သြားခ်င္တယ္ဆုိလုိ႔ ငါလႊတ္လိုက္တာ ငါဘယ္ထင္မိမလဲ သူကလူ႔ျပည္က လူသားတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္မိလာလိမ့္မယ္လို႔ ဒါေပမဲ့ သူကံမေကာင္းတာက သူ႔ခ်စ္သူက အသက္မ႐ွည္ခဲ့ဘူး သူ႔ခ်စ္သူေသေတာ့ သူနတ္ျပည္ကိုျပန္လာခဲ့တယ္ ရင္ကြဲနာက်ပီးေတာ့ေပါ့ သူ႔ခ်စ္သူအသက္ကိုဘဲ ျပန္ေပးဖို႔ ငါ့ကိုေတာင္းဆုိခဲ့တယ္ ဒါေပမဲ့ ငါကကံၾကမၼာနတ္ဘုရားမဆုိေပမယ့္ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ အသက္ကိုေတာ့ ငါမပုိ္င္ဘူးေလ အဲ့တာနဲ႔ အခုလုိ ပံုရိပ္ေယာင္ကမၻာေတြကို ဖန္ဆင္းပီး ငါ့ေမာင္ေလး စိတ္အေျခေန အဆင္ေျပေအာင္ ဖန္တီးေပးရင္းနဲ႔ လူေတြကို ကူညီခဲ့တာ''