Arc1.9

10K 822 2
                                    

ရိေပၚလညး္ ကိုိကုိအိပ္ေပ်ာ္ေနတုန္း သန္႔႐ွင္းၿပီး အဝတ္အစားမ်ားလဲေပးထားလိုက္တယ္ ကိုိကုိႏိုးလာလို႔ သူ႔ကိုမေတြ႔ရင္ ႐ွာေနမွာစိုးလို႔ သူလည္း ကုိကိုအိပ္ေနတုန္း ခ်ဴ႐ွင္းေကာဆီ ုမန္ျမန္ထြက္လာခဲ့တယ္
''ေကာ ဟိုေကာင္ေတြေရာ''
''ေျမေအာက္ခန္းထဲမွာ ဝမ္ေလး''

''အင္းက်ေနာ္တို႔ သြားရေအာင္''
''အဟက္ အိပ္ေကာင္းေနၾကတယ္ေပါ့ေလ ႏုိးလုို္က္ၾကစမ္း ေရေအးနဲ႔ မဟုတ္ဘူးေနာ္ ေရေႏြးနဲ႔ ေလာင္းလုိက္ သူတုို႔ကုိ''

''ျဖနး္ ထစမ္း ေသမင္းဆီ ေရာက္ေနတာေတာင္ အိပ္ႏိုင္ေသးတယ္''
''မင္း မင္း ကဘသူလဲ ငါတုိ႔ကို ဘယ္ေခၚလာတာလဲ''

''ငါလား ငါကေသမင္း မင္းတို႔ကို သုသာန္ပို႔ေပးမယ့္ ေသမင္းေလ ဟားဟား မင္းတုိ႔ကမ်ား ငါ့ကိုိကုိ ကိုထိရဲတယ္ ဟုတ္လား ''
''မဟုတ္ပါဘူး ငါတုိ႔လည္း ခိုင္းလို႔လုပ္ရတာပါ လုပ္ လုပ္ခ်င္လို႔မဟုတ္ပါဘူး''

''ေျပာ ဘသူခုိင္းတာလဲ''
''ဟုိ ဟိူ ''
''ရတယ္ေလ မေျပာနဲ႔ သုသာန္ဘဲသြားလုိက္ၾကေတာ့''
''မလုပ္ပါနဲ႔ ေျပာပါ့မယ္ ပုိင္ ပိူင္ခ်င္းခ်င္းပါ သူမ လူပ္ခိုင္းတာ မင္းေကာင္ေလးက သူ႔ဘဝကိုဖ်က္စီးလို႔ ငါတုိ႔ကုိ ျပန္လုပ္ခို္င္းတာပါ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ခြင့္လႊတ္ပါ''

''ဒါေပါ့ ခြင့္လႊတ္ရမွာေပါ့ ေကာ သူတု႔ိကို ခြင့္လႊတ္တဲ့အေနနဲ႔ အိတ္ထဲထည့္ပီး ျမစ္ထဲေျမာလိုက္''
''မလုပ္ပါနဲ႔ မလုပ္ပါနဲ႔ ငါတုိ႔မွာ မိသားစု႐ွိပါေသးတယ္''

''ေကာင္းၿပီ ဒါဆို ဒီလိုလုပ္ မင္းတုိ႔လုပ္ေၾကာင္း ရဲစခန္းမွာဝန္ခံလိုက္ ေနာက္ပီး သူမနာမည္ပါ တခါတည္း ထြက္ဆို အဲ့တာဆို ငဲ့ညႇာတဲ့အေနနဲ႔ မင္းတို႔မိသားစုေတြကုိ ေထာက္ပံ့ေပးမယ္''
''ဝန္ခံပါ့မယ္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ သခင္ေလး ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ''

''ေကာ သူတုိ႔ကုိ ရဲစခန္းပုိ႔လိုက္ သက္ေသေတြေရာ အကုန္ယူသြား က်ေနာ္ ကိုိကု႔ိဆီ သြားလုိက္အံုးမယ္ ''
''အင္း ဝမ္ေလး က်န္႔က်န္႔ေကာ သက္သာတယ္မလား''

''အင္း သက္သာမွာပါ ေကာ က်ေနာ္သြားပီ''
ရိေပၚလည္း ကိုကို႔ဖုိ႔ ၾကက္ေၾကာ္ဝင္ဝယ္ရင္း ေနာက္က်ေနလု႔ိ အျမန္ျပန္လာခဲ့ရတယ္ အခန္းထဲေရာက္ေတာ့ ငိုိေနတဲ့ကိုိကုိ
''ကိုိကုိ ဘာလို႔လဲ နာလို႔လား ဘယ္နားကေနမေကာင္းလို႔လဲဟင္ ကိုကိုေျပာပါဦး ဘာလို႔ငိုေနတာလဲလို႔''

System 831(completed)Onde histórias criam vida. Descubra agora