Arc3

9.7K 754 11
                                    

ေ႐ွာင္က်န္႔ ဒီကမၻာေစာေစာၿပီးသြားတာကို နည္းနည္းေတာဝမ္းသာမိတယ္ ဘာလုိ႔ဆို နန္းတြင္းေရးရာေတြက သူနဲ႔ သိပ္မကို္က္ဘူးေလ ဒါေပမယ့္ အရင္ကမၻာမွာ သူေသၿပီးေနာက္ ရိေပၚလည္းသတ္ေသခဲ့တယ္ဆုိတာ သိရေတာ့ ဝမ္းနည္းဝမ္းသာဖစ္မိတယ္ သူ႔ခ်စ္သူက သူ႔ကိုအရမ္းခ်စ္တာဘဲလို႔ ေတြးမိတယ္

''အဟမ္း host missions သံုးခုလံုးေအာင္ျမင္တဲ့ အတြက္ဂုဏ္ယူပါတယ္''
''အင္း bunny ''
''ဝိညဥ္စြမ္းအား တြက္ေပးပါမယ္

အမည္-xiao zhan

ဝိညဥ္စြမ္းအား-2/10

ၿပီးေျမာက္ေသာကမၻာ -2

တတ္ေျမာက္ထားေသာစြမး္ရည္- အတိုက္အခိုက္''

''ဒီကမၻာရဲ႕ ဇာတ္ေၾကာင္းေျပာျပပါေတာ့မယ္ host''
''ok bunny''
''ဒီကမၻာရဲ႕ ဇာတ္လုိက္နာမည္က James သူဟာ သာမာန္အရံသ႐ုပ္ေဆာင္တစ္ေယာက္ သေဘာေကာင္း ေဖာ္ေရြၿပီး လူေတြကိုကူၫီတတ္တဲ့ မင္းသားတစ္ေယာက္ေပါ့ တစ္ရက္မွာ သူ႔ရဲ႕ အလုပ္ႀကိဳးစားမူေတြေၾကာင့္ သူဟာတဟုန္ထိုး ေအာင္ျမင္လာၿပီး အရမ္းနာမည္ႀကီးတဲ့ မင္းသားတစ္ေယာက္ျဖစ္လာခဲ့တယ္ သူေအာင္ျမင္လာတဲ့အခါမွာ ဇာတ္ကားတစ္ကား႐ို္က္ဖုိ႔ ဖစ္လာခဲ့တယ္ အဲ့ဇာတ္ကားထဲမွာ တက္သစ္စေတြနဲ႔ တြဲ႐ုိက္ရတယ္ အဲ့ဇာတ္ကားရဲ႕ မင္းသမီးကေတာ့ တက္သစ္စမင္းသမီး Rose(ဇာတ္လုိ္က္မ)ဘဲဖစ္တယ္ ဇာတ္လုိက္ကလည္း ဒီကမၻာရဲ႕ သေဘာသဘာဝအတိုင္း ဇာတ္လုိက္မကို ျမင္ျမင္ခ်င္း သေဘာက်ခဲ့တယ္ သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္က ဇာတ္ကားတူတူ႐ိုက္ရင္း ခ်စ္ၾကဳိက္သြားခဲ့တယ္ ပရိတ္သတ္ေတြကလည္း သေဘာတူၾကတယ္ အဲဒါနဲ႔ဘဲ ရသြားတယ္ဆိုပါေတာ့ ဒါကလူေတြသိတဲ့ အေၾကာင္းေတြပါ host''

''ဒါဆို ငါကဘယ္ေနရာက ဝင္ရမွာလဲ''
''host ဝင္ရမွာက ဇာတ္လုိက္ရဲ႕ ခ်စ္သူ sean ေနရာက ဇာတ္လုိက္တစ္႐ွိန္ထိုး ေအာင္ျမင္လာတာက seanေၾကာင့္ ဆိုလည္းမမွားဘူး seanဟာ စီးပြားေရးေလာကရဲ႕ ဘုရင္တစ္ပါး သူဟာ ေဖာ္ေရြၿပီးကူညီတတ္တဲ့ ဇာတ္လိုက္ကို သေဘာက်ခဲ့တာေၾကာင့္ တြဲဖုိ႔ကမ္းလွမ္းခဲ့တယ္ ဇာတ္လုိက္ကလည္း seanဟာ ခ်မ္းသာတာေၾကာင့္ မၾကဳိက္ေပမယ့္ လက္ခံခဲ့တယ္ ဒါေပမယ့္ သူေအာင္ျမင္လာတဲ့ေနာက္မွာ seanကိုမလိုေတာ့ဘဲ အ႐ႈပ္ထုပ္လို႔သာျမင္လာေတာ့တယ္ ဇာတ္လုိက္မ ေရာက္လာတဲ့ အခါမွာေတာ့ james က seanကိုသိသိသာသာေ႐ွာင္ဖယ္လာခဲ့တယ္ ဒါကို seanကျပသာနာ႐ွာတဲ့ အခါမွာေတာ့ jamesက seanကိုျဖတ္ခဲ့တယ္ seanကလက္မခံဘဲ james ကုိဘဲကပ္တြယ္ေနခဲ့တယ္ ဒါေပမယ့္ jamesက သူ႔ကိုမလိုမွန္း သိလာတဲ့အခါမွာေတာ့ seanက ေဆးစြဲလာခဲ့တယ္ ေနာက္ပိုင္း ေဆးစြဲလြန္ၿပီးဘဲ ေသဆံုးသြားခဲ့တယ္''

System 831(completed)Where stories live. Discover now