Arc4.8

7.5K 677 6
                                    

လီ႐ွင္း သူစီစဥ္ထားတဲ့ အစီအတုိင္း လုပ္ဖုိ႔bunnyကုိေျပာထားလိုက္တယ္ ဟက္မၾကာပါဘူး အားလံုးရဲ႕ဇာတ္သိမ္းခန္းကုိ ေရာက္ေတာ့မွာ
''ၿပိဳင္ပြဲဝင္ေတြအားလံုး ဒီေန႔ၿပိဳင္ရမွာကေတာ့''
''မၿပိဳ္င္ေတာ့ဘူး ငါၾကင္ယာေတာ္ေရြးပီးသြားပီဖစ္လုိ႔''

''ဘလို အိမ္ေ႐ွ႕စံ ကၾကင္ယာေတာ္ေရြးပီးသား''
''ဘလိုဖစ္တာလဲ ဒါဆိုငါတုိ႔က ဘာလုပ္ရေတာ့မွာလဲ''
''အားလံုးတိတ္ၾက အိမ္ေ႐ွ႕စံ ႐ွင္းျပလိမ့္မယ္''
''မေန႔ညေနက လီ႐ွင္း မသမာသူတခ်ဳိ့ရဲ႕ ဖမ္းဆီးေဆးခတ္တာကို ခံခဲ့ရတယ္ ဒါေပမယ့္ ငါကိုယ္ေတာ္က အခ်ိန္မွီ ေရာက္ခဲ့လို႔ ကယ္ႏုို္င္ေပမယ့္ ငါကို္ယ္ေတာ္တာဝန္ယူခဲ့တာေၾကာင့္ လီ႐ွင္းကို ၾကင္ယာေတာ္ ေျမႇာက္ၿပီး ဒီၿပိဳင္ပြဲကို ရပ္တန္႔ေစမယ္''

''လက္မခံႏုိင္ဘူး အိမ္ေ႐ွ႕စံ ဘလိုဘဲမွားခဲ့တယ္ဆုိဦးေတာ့ က်န္တဲ့သူေတြအတြက္ မတရားဘူးမလား''
''ဟုတ္တယ္ မင္းသမီးေျပာတာမွန္ပါတယ္ အိမ္ေ႐ွ႕စံ က်ေနာ့္ကိုတာဝန္ယူစရာမလိုပါဘူး မ်ွတစြာနဲ႔ဘဲ ၿပိဳင္ပြဲကို ဆက္ၿပိဳ္င္ပါရေစ''

''မလိုဘူး ငါကုိယ္ေတာ့္ အမိ္န္႔ေတာ္ ျငင္းဆန္ပိုင္ခြင့္မ႐ွိဘူး ကန္႔ကြက္တဲ့သူေသဒဏ္ေပးခံရမယ္''
''ဟာ '' ''ဘလိုလဲဟ''
လီ႐ွင္းလည္း မင္းသမီးနားကို တုိးသြားပီး
''ဘလိုလဲ မင္းသမီး ၾကင္ယာေတာ္ဖစ္ခ်င္တုန္းဘဲလား အဟက္ ဒီတသက္ေဝးဦးမယ္ထင္ပါရဲ႕''
''ေနာက္ပီး မင္းသမီးရဲ႕ ယုတ္မာတဲ့ အၾကံညဏ္ေတြအတြက္ က်ေနာ့္မွာ သက္ေသအျပည့္အစံု႐ွိတယ္ က်ေနာ္သာ ဒီေနရာမွာ ခ်ျပလိုက္ရင္''

''နင့္ကို ဘသူကယံုမွာလဲ ငါနင့္ကို သတ္ဖို႔ဘဲခိုင္းခုိင္း ေစာ္ကားဖို႔ဘဲခုိ္ငး္ခုိင္း ဘသူမွ ငါ့ကိုအေရးယူရဲမွာမဟုတ္ဘူး မယံုရင္ေျပာၾကည့္လုိ္က္ေလ''

''ဘသူေျပာလဲ အေရးမယူရဲဘူးလုိ႔ ''
ေမလင္း ေဒါသထြက္ထြက္နဲ႔ ေျပာလိုက္တာ သူနန္းရင္ျပင္မွာ ေရာက္ေနမွန္းသတိမထားမိလုိက္ဘူး ဖစ္သြားတယ္
''မဟုတ္ဘူး သူ သူ ဖိအားေပးလို႔ ေမလင္းေျပာရတာပါ ဟင့္ ေမလင္းလုပ္တာမဟုတ္ပါဘူး''

''ဟူး သက္ေသေတြအကုန္ေခၚခဲ့ ''
''ေျပာစမ္း မင္းတုိ႔ကုိ က်န္တဲ့ၿပိဳင္ပြဲဝင္ေတြနဲ႔ လီ႐ွင္းကို ထိခုိ္က္ေအာင္လုပ္ခိုင္းတဲ့သူက ဘသူလဲဆုိတာ
''ဟုိ ဟူိ မင္းသမီးေမလင္းပါ က်ေနာ္တုိ႔ကုိ ခုိင္းတာ ''
''မဟူတ္ဘူး နင္တုိ႔လိမ္ေနတာ ငါမွမသိဘဲ နင္တုိ႔ကုိ ဖစ္ႏိုင္တာက နင္တုိ႔လူမွားတာဘဲဖစ္မယ္ အမေတာ္ ဟုတ္တယ္ အမေတာ္ခုိင္းတာဘဲဖစ္ရမယ္ သူက ငါ့ကိုအရမ္းခ်စ္ေတာ့ ့မွားလုပ္မိသြားတာေနမွာ''

System 831(completed)Where stories live. Discover now