ခ်န္မင္ ဟုိအဘြားႀကီးဖစ္ပ်က္ေနပံုကုိ ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္ၿပီး သေဘာက်ေနမိတယ္
''ဟို ရပါတယ္ ပါးပါးရဲ႕ အန္တီက မသိလို႔ေနမွာပါ ပါးပါးနားရေအာင္ သြားစူိ႔ေလ''
''အင္း ဒီတခါေတာ့ ထားလုိက္မယ္ ရႊမ္းေမ ေနာက္တခါဆိုရင္ မင္းမလြယ္ဘူး''
ခ်န္မင္လည္း အဘြားႀကီးကုိ ႀကိတ္ျပံဳးျပလုိ္က္တယ္ ဟက္ေစြ႔ေစြ႔ခုန္ေနခဲ့စမ္း''သားမင္ေလး ေနရတာအဆင္မေျပရင္ ပါးပါးကုိေျပာေနာ္''
''ရပါတယ္ ပါးပါးရဲ႕ အဆင္ေျပပါတယ္ သားတခုေမးခ်င္လူိ႔''
''ေမးေလ မင္ေလး''
''ဟုိ ဟန္သခင္ေလးနဲ႔ ေစ့စပ္ရမွာက သားမလားဟင္ ပါးပါး''
''ဟင္း ဟုတ္တယ္ သားဘဲ ပါးပါးက သားကုိစိတ္မခ်လုိ႔ မေျပာခဲ့တာ ရႊမ္းလုကလည္း သူေစ့စပ္မယ္လို႔ ေျပာလာေတာ့ လက္ခံခဲ့မိတာ''''ေျသာ္ အဲ့လုိကုိး''
''သားက ဟန္သခင္ေလးကို သေဘာက်လုိ႔လား''
''ဟို သားက သေဘာက်တယ္လည္း မဟုတ္ပါဘူး ပါးပါအဆင္ေျပသလိုလုပ္ပါ''
''ဟန္သခင္ေလးကုိ ပါးပါးေျပာလုိက္မယ္ သားကသာ သူနဲ႔ေစ့စပ္ရမယ့္သူဆိုတာ''
''ေကာင္းပါ့မလား ပါးပါးရဲ႕ ရႊမ္းလုက ေက်နပ္မွာမဟုတ္ဘူး''
''ဘာမေက်နပ္စရာ႐ွိလဲကြယ္ နဂိုကတည္းက သားနဲ႔ေစ့စပ္ရမယ့္ဟာဘဲ ပါးပါးသားေလးအဆင္မေျပမွာစုိးလုိ႔ မစီစဥ္တဲ့ဟာ စိတ္ခ် ပါးပါးလုပ္ေပးမယ္ ဟုတ္ပီလား''''ဟုတ္ကဲ့ ပါးပါး ေနာက္ရက္က်ရင္ ပါးပါးcompanyလိုက္ခ်င္္တယ္ အလုပ္ကူခ်င္လုိ႔''
''တကယ္ ေျပာေနတာလား သားေလး''
''တကယ္ပါ သားလညး္ နားေနတာၾကာေနပီေလ ေနာက္ဆုိရင္ သားဘဲပါးပါးcompanyကုိ ဆက္ခံရမွာမလား အခုကတည္းက သင္ထားမွဖစ္မွာေပါ့''
''ဟုတ္ပါတယ္ ပါးပါးလည္း သားကဝါသနာမပါဘူးလားလု႔ိ မခိုင္းတာ အခုလိုလုပ္ခ်င္တယ္ဆိုေတာ့ ပါးပါးအရမ္းဝမ္းသာတာဘဲ''ျပံဳးရင္းနဲ႔ေျပာလာတဲ့ ပါးပါးကုိၾကည့္ၿပီး ခ်န္မင္မွာလည္း ၾကည္ႏူးရတယ္ ခ်န္မင္ မင္းကတကယ့္အေဖေကာင္းကို ရထားတာဘဲ မင္းအေဖက မင္းကိုသိပ္ခ်စ္တာဘဲ ခ်န္မင္လည္း ေနာက္ဆက္လုပ္ရမဲ့အရာေတြကို ေတြးရင္း
'ပထမ mission complete ဟက္ ''ဘယ္ဟာက completeတာလဲ host'
'ေစ့စပ္မယ့္ကိစၥက complete တာေပါ့ bunnyရဲ႕ ငါလင္ႀကီးက ငါ့ကိုဘဲေစ့စပ္မယ္ဆုိတာ ေသခ်ာတယ္ေလ ဟက္'
'companyက ဘလုိလုပ္မွာလဲ host'
'ေလးေလးကို အကူအညီေတာင္းထားတယ္ ႐ွယ္ယာဝယ္ဖုိ႔ကိစၥကို ေနာက္ပီး ငါ့မားရဲ႕ အေမြေတြက ငါ့ကိုေပးထားတာ႐ွိတယ္ေလ အဲ့ပိုက္ဆံသံုးလိုက္ရံုဘဲ'
'bunny ဟိုသားအမိေနာက္ကို လိုက္ၾကည့္ၿပီး စံုစမ္းထားအံုး'
'ok host'