Nova irroitti huulensa minun huuliltani ja vetäisi kasvonsa ihan vähän kauemmas minusta. Se oli edelleen todella lähellä mun kasvojani. Nova katsoi mua silmiin ja mä katsoin sitä takaisin. Ei me kauaa ehditty katsella toisiamme, kunnes Nova vei huulensa mun kaulalleni. Hän suuteli minun kaulaani ja se tuntui oikeesti ihan helvetin hyvältä. Mä hengitin huomattavasti raskaammin, mitä hetki sitten. Nova sai mun oloni todella rohkeaksi. Se oli outoa, koska en mä normaalisti ollut näin rohkea. Vielä äsken mua nolostutti ja ahdisti ottaa Novaa kädestä kiinni, pelkkä hymyily sille oli ollut aiemmin noloa, mutta nyt mua ei nolostuttanut yhtään.
Mä vein käteni Novan paidan alle ja silittelin sen paljasta selkää. Nova irrottautui mun kaulaltani ja se veti paidan pois päältään.
Mä tarkastelin sen paljasta ylävartaloa ja vittu se näytti hyvältä. Se oli selvästi käynyt salissa, sillä nimittäin oli hyvät vatsalihakset. Mä nousin istumaan, Nova yhä mun päälläni ja vedin myös oman paitani pois. Hetken Nova katsele mua kunnes se työnsi mut takaisin selälleni."Haluuks sä tehä sen?" Nova kysyi ja tiesin tasan mitä se tarkoitti. Olin aina ajatellut, että en voisi ikimaailmassa tehdä sitä pojan kanssa, mutta nyt olen täysin eri mieltä. Mä vittu todellakin halusin. Halusin ihan hiton paljon sitä.
"Haluun jos säkin haluut"
"Haluan" Novan vastaus oli lyhyt, mutta hyvinkin varma.
Nova katsahti mua vielä ihan nopeasti kunnes se sitten vei kätensä mun vyölle ja avasi sen. Mä olin vähän jännittynyt, mutta silti olin todella varma siitä, että vittu halusin Novaa ihan hulluna. Nova nousi mun päältäni ja se veti mun farkut pois jalasta. Mä nousin polvilleni ja siirryin suutelemaan Novan huulia. Se otti mun lantiosta kiinni ja veti sen haluavasti ihan kiinni itseensä. Me suudeliin hiton kiihkeästi ja mä vein käteni sen housuille. Mä riisuin collegehousut pois Novan jalasta ja siirryin sitten suutelemaan sen kaulaa. Nova heitti itsensä selälleen makaamaan ja mä menin vuorostani sen päälle hajareisin. Meidän melkein alastoman kehot olivat toisiaan vasten ja se oli ihan helvetin ihanaa. Me suudeltiin intohimoisesti ja Nova vei kätensä mun boxereiden sisään. Mua alkoi oikeesti jännittää aika paljon, vaikka olinki varma meidän teoista. Mä siirsin myös käteni Novan boxereihin. Me hyväiltiin toisiamme ja huone täyttyi syvistä huokauksista ja raskaasta hengityksestä.
"Mä haluun sen muhun.. käykö se sulle?" Nova kysyi multa hetken päästä. Mä katsahdin sitä nopeasti ja hymyilin sille pienesti.
"Kyllä se sopii"
Mä suutelin vielä kerran Novan pehmeitä huulia ennen kuin siirryin vetämään sen boxerit pois jalasta. Mä vedin myös omani pois ja katsahdin jälleen Novaa. Se käänsi itsensä ympäri ja otti sängyn vieressä olevasta laatikosta yhden kondomin. Se käänsi itsensä takaisin selälleen ja ojensi kondomin mulle.
Mä nappasin sen ja astin sen paikalleen.Mä siirryin lähemmäs Novaa ja otin sen niskasta kiinni. Se puristi mua selästä ja liikahteli mun allani. Me molemmat hengitettiin vitun raskaasti. Mä en tykkää käyttää sanaa rakastelu, mutta sitä me todellakin tehtiin. Ei tuota voinut panemiseksi kutsua. Siinä oli liikaa tunnetta mukana.
Nova äänähteli aika kovaäänisesti ja se puristi mun kättäni kovaa. Hetken mä jo luulin, että mä satutin sitä, mutta sitten se huokaisi kovaan ääneen."Vittu sä oot ihan helvetin hyvä"
Kun me oltiin saatu meidän puuhat päätökseen me käytiin peseytymässä yhdessä. Mä en voinut uskoa, mitä äsken oli tapahtunut. Hyvällä tavalla siis. Mä en osannut yhtään olettaa, että tässä tulisi käymään näin. En olisi ikinä aiemmin edes osannut kuvitella mitään tälläistä. Mä olin kyllä hiton onnellinen. Yksi asia mua kaikesta huolimatta vaivasi - tai oikeastaan kaksi asiaa. Mä mietin, että mitä mun ja Novan välillä nyt oli. Oltiinko me yhdessä? Mitä me oltiin?
Toinen asia mikä mua vaivasi oli, että voitaisiinko me koskaan kertoa tästä kenellekään. Mitä Novan vanhemmat ajattelisi? Maanantaina oli käynyt hyvin selväksi, että Novan isälle homous oli suuri ongelma. Ja varmaan se oli myös sen äidille. Roope ei varmaan tuomitsisi meitä, jos saisi tietää.Me puettiin vaatteet päälle ja istuttiin lähekkäin olohuoneen sohvalla. Me ei oltu puhuttu mitään meidän äskeisestä hetkestä. Eikä meidän kyllä edes olisi tarvinnut. Mutta mä päätin kuitenkin avata suuni. Halusin tietää mitä meidän välillä nyt oli.
"Nova hei" mä aloitin varoen. Mua vähän jännitti mitä Nova vastaisi mulle.
"No mitä Felix?" se kysyi ja käänsi lempeät kasvonsa minuun.
"Nyt kun me - no tiedät kyllä" mä vaikeroin ja katsoin Novaa idiootin näköisenä. "Tai siis mitä me nyt ollaan"
Nova siirsi itsensä vielä lähemmäs minua ja se otiti mun poskista kiinni. Se kiinnitti siniset silmänsä syvälle minun vihreille. Se katsoi mua vakavan näköisenä.
"Haluatko sä olla mun poikaystävä"
Mä nostin sille kulmiani huvittuneena. Ei sillä, ettäkö en olisi halunnut olla. Mutta kun se kysyi sitä noin, se kuullosti typerältä.
"Haluan olla"
Me molemmat naurahdettiin ja sitten Nova painoi suudelman mun huulilleni.
ESTÁS LEYENDO
Me ei voida tehdä näin.
Romance"Sanoiks sä just rakastavas mua?" "Taisin mä sanoa" "Mäkin rakastan sua" - 18-vuotias Felix Tuominen muuttaa Tampereelle, asuntolaan kolmen muun nuoren kanssa, ikäänkuin pakoon vanhaa elämäänsä. Mitä käy, kun Felix tapaa Nova nimisen pojan? Miten u...