Güneşli havanın etkisi ile daha bir sıcak basarken üstümdeki ceketi çıkardım.
Eczanedeydim, Yeosang ile birlikte oturmuş dinleniyorduk. Bugün oldukça sakin geçiyordu. Yeosang ile havadan sudan muhabbetler ediyorduk, arada bir sevgilimi arıyor ve ona işin nasıl geçtiğini soruyordum. Seonghwa beklediğinden daha güzel geçtiğini söylüyor şimdiden oradaki herkes ile arkadaş olmaya başladığından bahsediyordu. Bu iyiydi. Orada yabancılık çekmesini istemezdim bu yüzden insanlarla konuşup arkadaş edinmesine sevinmiştim.İçim rahat bir şekilde kahvemden bir yudum daha aldım.
Yüzümdeki tebessüm, telefonuma gelen mesaj ile daha çok büyümüştü.Seni seviyorum bebeğim, akşam evde görüşürüz ♥️
Heyecanla gülümserken ben de ona aynı şekilde karşılık vererek mesaj yazmıştım.
Ben de seni seviyorum sevgilim, dikkat et tamam mı? Görüşürüz
🥺♥️" Hyung ya şöyle bir tatile falan mı çıksak artık?"
Yeosang'ın dediği şeyle telefonu bırakıp dikkatimi ona verdim.
" Ne tatili?"
" Bilmem ki. Sadece biraz birlikte vakit geçirelim istiyorum. Ben, sen Seonghwa...ve San."
" Bilmiyorum ki Yeo."
Dedim bir soluk vererek. Zaten tatile gitmeyi uzun süredir düşünüyorduk ama bir yandan da eczane vardı. Burayı çok fazla kapalı tutabileceğimi sanmıyordum.
" Çok değil ya şöyle bir iki gün. Kafamızı dinleyip geri döneriz, bence çok güzel olur. "
Aslında Seonghwa ile daha çok vakit geçirmek istiyordum ve bu yüzden bu fikir cazip gelmişti.
İşe başladığından beri çok fazla görüşemez olmuştuk, eski günlerimizi bile özlemeye başlamıştım. O eve benden daha sonra geldiği için sadece geceleri birbirimize vakit ayırabiliyorduk ve bu da ikimize de yetmiyordu.Ama şimdi onunla doya doya vakit geçirebileceğim bir iki gün fikri oldukça cazip gelmişti.
Gülümsedim." Aslında doğru söylüyorsun."
Dedim ve aklıma gelen şeyle tekrar konuştum.
" Ama nereye gideceğiz?"
" İşte o sorun var Hyung. Tam yaz mevsiminin kendisini göstermeye başladığı zamanlar olduğu için tatil yerleri oldukça pahalı. Bu yüzden bu biraz düşündürücü bir mesele."
" Eve gidince bakarım ben internetten, uygun fiyatlı bir şeyler bulursam gideriz."
Dedim gülümseyerek. Başını salladı.
" Tamamdır hyung, umarım düzgün güzel bir tatil yeri buluruz. "
" Umarım Yeo. "
•
Tencerenin içine birazcık tuz attıktan sonra yemeğin altını kapattım. Tencereyi bangonun üstüne koyup tabakları çıkardım. Seonghwa'nın gelmesine az kalmıştı, o gelmeden masayı hazır etmek ve onun gelmesini heyecanla beklemek istiyordum.
Yemeği tabaklara doldurduktan sonra tabakları özenle hazırladığım masanın üstüne koydum. İşten geleli bir saat olmuştu. Seonghwa da her an burada olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a piece of love | seongjoong ✓
FanficSeonghwa bir parçacık sevgiye muhtaçtı. #seongjoong 1 #honghwa 1 一 ©teddystick