Emreden:
"Sevgili Yağmur,
Ben Sandığın Kadar Kötü Birisi Değilim. Okul Çıkışı Bir Kadın Seni Göstererek "O Kızı Kaçır. " Dedi. Ve Bana Belirli Miktarda Para Vereceğini Söyledi. Paraya İhtiyacım Yoktu Fakat Sana Çok Sinirliydim. Kabul Ettim. Beni Affedebilecek Misin ?"
Yağmurdan:
Sabahın Erken Saatlerinde Kapı Çaldı. Postacı Gelmişti. Teyzeme Ya Da Enişteme Gelmiştir Diye Umursamadım.
"Yağmur Öztürk Sizmisiniz? "
"Evet Benim. "
"Bu Mektup Size."
Teşekkür Edip Kapıyı Kapattım. Odama Çıktım. Zarfı Açıp Okumaya Başladım. Gözlerim Doldu. Bu Kadın Kimdi? Birazdan Okula Gidince Emreye Soracaktım.
Okulda:
Emreyi Aramaya Başladım. Ben Onu Ararken O Beni Buldu.
"Beni Affettin Mi? "
"Konumuz Bu Değil. O Kadın Kim? "
"Tanımıyorum. Çıkışta Bulursam Gösteririm."
"Tamam. "
Olayları Derene Anlattığımda. O Da Çok Şaşırdı. Berkeyle Nasıl Gittiğini Sorduğumda "Harika" Dedi.
"Peki Emreyle Senin Aranda Ne Var?"
"Saçmalama Daha Kaç Kez Söyleyeceğim? Bizim Aramızda Bir Şey Yok. Ayrıca Onu Tam Olarak Affetmedim. "
"Aranızda Bişey Olursa... "
"Tamam, Tamam Söylerim. "
Ders Başladığında Emreyle Oturmanın Çokta Kötü Olnadığını Fark Ettim. Tenefüste Boş Boş Derenle Otururken Emre Elinde İki Kahveyle Geldi.
"Al Sana Getirdim. Soğutmadan İç. "
Dedi Ve Gitti.
"Yağmur Demin Emre Sana Kahve Mi Getirdi? Benmi Yanlış Gördüm. Seni Kaçıran, Vuran, Alnını Şişiren Çocuk Sana Kahve Alıyor. "
"Kendini Affettirmeye Çalışıyordur. "
"Yok Ya Başka Bir Şey Bu. Ben Söyleyeceğimi Söyledim. "
"Ne Demeye Çalışıyosun? "
"Boşver. "
Ders Başladığında Emre Gülümseyerek Yanıma Oturdu. Ders Bitiminde İse:
"Kantine Gidelim Mi? "
"Olur."
Kantine Giderken Koridorda Dereni Ve Berkeyi Gördüm. Deren Eliyle "Çifte Kumrular " İşareti Yaptı. Ve Bende Dil Çıkardım.